minimalistic Bathroom by Angelina Alekseeva

باتھ روم ڈیزائن کرنے کی عملی تراکیب

Resham Ejaz Resham Ejaz
Loading admin actions …

گھر کو حَسِین بنانے میں اتنا وقت صرف کرنے کا کیا فائدہ اگر آپ باتھ روم کے ڈیزائن کو نظر اندازِ کر دیں؟ ٹھیک ہے، یہ ایک عملی جگہ ہے مگر اِس کا مطلب یہ تو نہیں کہ یہ باقی گھر کی طرح خوبصورت اور دلفریب نہیں ہو سکتا۔

ہم نے دیکھا کہ کیسے چوٹی کے باتھ روم ڈیزائنرز اپنے گاہکوں کے کمروں میں سنجیدہ اندازِ اور دِل لبھانے والے عناصر ڈالتے ہیں اور سوچا کہ ہم کچھ آسانی سے نقل کی جا سکنے والی تراکیب لے کر آپ کو دکھائیں گے۔ اگر آپ کا غسل خانہ دِل فریب کم اور بے رنگ زیادہ ہے تو یہ شاندار تجاویز پڑھ کر اسے بدلنے کو تیار ہو جائیے۔

۱. جتنا بڑا آئینہ لگا سکیں، لگائیں

باتھ روم نجی اور عملی کمرے ہوتے ہیں جس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کو وہاں ایک بڑے آئینے کی ضرورت ہے، یہ آئینے بلاوجہ شامل نہیں کیے جاتے۔

آئینے قدرتی روشنی پھیلانے اور کمرے میں قدرت کے سحر کو لانے کا باعث بنتے ہیں، تو پھر دیر کس بات کی؟

۲. گھر والا احساس لانے کے لیے لکڑی کا استعمال کریں

قدرتی لکڑی باتھ رومز کو ایک گرم، روایتی احساس پہنچاتی ہے اور ہمیشہ دلکش نظر آتی ہے۔ تو اگر آپ اپنے باتْھ روم کو بہتری کی طرف لے جانے کا آغاز کرنے والے ہیں، تو اِس کو دھیان میں رکھنا مت بھولیں۔

یہ لکڑی کا فرش اور لکڑی کی الماری چننے جتنا آسَان ہے۔

۳. شاور کا پردہ خوبصورت چنیں

اگر آپ کو لگتا ہے کے شاور کا پردہ ایک بد رنگ پلاسٹک کی چادر ہونی چاھیے، تو آپ غلط ہیں! 

بازار میں ہزارہا حَسِین اور منفرد ڈیزائن موجود ہیں جو آپ چن سکتے ہیں، جو آپ کے باتھ روم کو پلک جھپکنے میں نہایت خوبصورت اور مسحور کن بنا دیں گے۔

۴. شیلف اپنی نظروں کے سامنے رکھیں

سادہ دروازوں والی الماری چننے کے بجائے، آپ کو اپنے باتھ روم میں لگانے کے لیے کھلے، دیوار میں لگائے جانے والے شیلف کے بارے میں سوچنا چاھیے۔

یہ آپ كے سامان میں سے پیارے پیارے لوازمات اور نئے تولیے رکھنے کے لیے بہترین جگہ ہے۔ کھلے شیلف عملی طور پر فعال ہوتے ہیں اور دیکھنے میں بھی اچھے لگتے ہیں۔

۵. ایک منفرد سنک

اگر آپ صرف ایک تبدیلی کے ساتھ اپنے باتھ روم کو سب سے اچھوتا بنانا چاھتے ہیں تو آپ کو ایک منفرد سنک کے بار ے میں سوچنے کی اشد ضرورت ہے۔

کٹے ہوئے پتھر سے بنے، رنگ برنگے، یہاں تک کے انوکھی شکل کے سنک بھی ایک اچھی تجا ویز ہیں، جو آپ کے مہمانوں کو آپ کے گھر سے جانے کے بعد بھی بہت عرصے تک آپ کے سنک کا ذکر کرنے پر مجبور کریں گی۔

۶. سامان رکھنے کی ایسی جگہ بنائیں جہاں بے ترتیب اشیاء چھُپ جائیں

جہاں ہمیں لگتا ہے کے کھلے شیلف باتھ روم سجانے کا ایک اعلی طریقہ ہیں، آپ کے پاس ایک روایتی الماری ضرور ہونی چاھیے جہاں پر آپ اپنا کم پیارا سامان چھپا سکیں۔ جیسا کے ٹشو پیپر۔ 

چھوٹی ہو یا بڑی، درازوں والی الماری کبھی بھی بے سوچے سمجھے لگائی گئی نہیں لگتی۔

باتھ روم سے متعلق مزید تجاویز حاصل کرنے کے لیے اِس آئیڈیا بک پر ایک نظر ڈالیں: گھروں میں کی جانے والی پلمبنگ کی عام غلطیاں۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!