rustic Garden by Luiza Soares - Paisagismo

چھوٹے باغات کے لئے 10 چھوٹے بار ہما سی پودے

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

بارہما سی ایک طریقہ ہے جس میں آپ ایک بہترین خوبصورت باغ بنا/رکھ سکتے ہیں۔جس میں سارا سال آپکو اسکی فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی۔یہ بہترین پودے ہوتے ہیں ان لوگوں کے  لیے جو اس بات میں دلچسپی رکھتے ہیں کہ بس بغیر کسی زیادہ کوشش یا وقت کے باغ کو خوبصورت بنایا جائے۔ان پودوں کو ایک بار لگا دیا جاتا ہے اور پھر یہ خود بخود بڑھتے رہتے ہیں۔اس کتاب میں ہم بار۔ ہماسی پودوں کے بارے میں بتائیں گے ایک چھوٹے سے باغ کے لیے۔یہ وہ پودے ہیں جو زیادہ جگہ نہیں لیتے یور آسانی سےبڑھتے ہیں۔ہمیں امید ہے کہ آپ کی حوصلہ افزائ کی جائے گی کہ  اس طرح کے بارہماسی پودوں میں سے لگائیں ایک چھوٹے سے باغ کے لیئے۔براہ مہربانی ہمیں اپنی رائے سے آگاہ کیجئے گا آخر میں ہمیں کیونکہ ہمیں آپ سے ملنے والی رائے سے خوشی ہو گی۔

1) ایلو ویرا

  by sihirlipeyzaj
sihirlipeyzaj

sihirli peyzaj

sihirlipeyzaj

یہ بارہماسی پودا کئ صدیوں تک دوائ کی خصوصیات رخھنے کی وجہ سے ایشیائ اور افریقی معاشروں میں استعمال کیا گیا ہے۔یہ پودے سورج کی مکمل روشنی میں بہتر طریقے سے بڑھتے ہیں اور انھیں خشک مٹی کی بھی ضرورت ہوتی ہے۔

2) بوگن ویلیا

بوگن ویلیا ایک بارہماسی جھاڑی ہے جوخاص توجہ نہیں مانگتی۔ خشک مزاہم ہے آسانی سے مل جاتی ہے۔ہی خونصورت ہوتی ہے اور خریدنے میں بھی سستی ہوتی ہے اور خوبصورت/پیارے رنگ فراہم کرتی ہے۔یہ گھنے جنگل کی ترح برہتی ہے اور اسکی بار بار کانٹ چھانٹ کرنی پڑتی ہے جو کہ مشکل ہوتا ہے کیونکہ یہ کانٹےدار ہوتی ہے۔

3) ​ سپائڈر پلانٹ

country Bedroom by The Cotswold Company
The Cotswold Company

Oakland Bedroom Collection

The Cotswold Company

 سپائڈر پلانٹ گھروں میں عام طور پر زیادہ استعمال کیا جانے والا پودا ہے اور یہ یوا کو صاف کرنے کی صلاحیت بھی رکھتا ہے۔ایک عام بارہماسی پودے کی طرح اسے  بھیبڑھنے کے لیے سورج کی روشنی اور چکنی مٹی کی ضرورت ہوتی ہے۔ہی پودا آسانی سے گول اور چوکور گلدانوں میں بڑھتا ہے اور سفید پھول پیدا کرتا ہے جن کی عمر ایک سال ہوتی ہے۔

4) لکی بانس

  by Perfect Plants Ltd
Perfect Plants Ltd

Lucky Bamboo – Feng Shui for the home!

Perfect Plants Ltd

لکی بانس ایک آسان نگہداشت سے بڑھنے والا پودا ہے جو گھروں میں لگایا جاتا ہے جو کہ مختلف حالات میں بھی زندہ رہ سکتے ہیں۔سورج کی بلواسطہ روشنی اس کے لیے بہتر ہے بنسبت براہ راست روشنی کے کیونکہ براہ راست روشنی سے اس کے پتے پیلے اور جل جاتے ہیں۔ اس کی مٹی کے خشک ہونے سے پہلے اسکو پانی دینا بہتر ہے جب مٹی میں تھوڑی نمی  باقی ہو۔ جب پودا بہت بڑا ہو جائے تو اسکو اوپر سے کاٹ کر پانی کے گلاس میں ڈال دیا جائے تو آپ دیکھیں گے کہ اس میں سے پھر سے نئے پتے نکل آتے ہیں اور آپ انھیں نئے گلدان میں لگا سکتے ہیں۔

5) لیمن گراس

eclectic Garden by GreenlinesDesign Ltd
GreenlinesDesign Ltd

Funky Family Garden in Chiswick

GreenlinesDesign Ltd

 لیمن گراس بارہماسی پودا ہے جو گرم علاقوں مثلاٗ انڈیا اور سری لنکا کا مقامی پودا ہے۔اسکا ذائقہ ترش اور خوشبو بھی اچھی ہوتی ہے اور یہ مچھروں کو دور کرنے کے لیے بہترین ہے۔لیمن گراس کو مکمل سورج کی روشنی گرم ، درجہ حرارت اور بڑھوتری کے منازل طے کرنے کے لیے نمی کی ضرورت ہوتی ہے۔ لیمن گراس  کے پتے نوکدار ہوتے ہیں۔ اس لیے اسطرح  کے پودوں کو راستوں سے ایک طرف کر کےلگایا جا سکتا ہے۔

6) پودینہ/ٹکسال

  by Mundo Garden
Mundo Garden

Huerta Organica Mundo Garden en dos tablas de alto

Mundo Garden

پودینہ/ٹکسال اور نیازبو/تلسی  جیسی جڑی بوٹیاں چھوٹے سے گلدانوں میں اگائ جا سکتی ہیں۔اس لیے یہ چھوٹے سے باغ کے لیے بہترین ہیں۔تصویر میں ہم دیکھ سکتے ہیں کہ ایک لکڑی سے کنٹینر/گلدان بنا کر ان دونوں کے لیے استعمال کیا جا رہا ہے۔

7) بے بی ربڑ

بے بی ربڑ پلانٹ کی بھی خاصیت ہے کہ ہوا کو صاف  کرتے ہیں۔یہ گھروں میں استعمال ہونے والا مشہور پودہ ہے۔ اسے بھی ذیادہ نگہداشت کی ضرورت نہیں ہوتی کبھی کبھار ہوتی ہے۔ یہ سورج کی روشنی میں کبھی کبھار پانی دینے سے بھی بڑھتے رہتے ہیں۔ زمین کی تزئین کی آرٹسٹ لوئزا۔ سورس نے ان پودوں کو  خوبصورت ٹوکریوں میں لٹکا دیا ہے  لکڑی کی چھت کے ساتھ کس میں سے سورج کی روشنی گزر کر/فلٹر ہو کر پودوں تک پہنچ سکے۔

8) کیلے پتوں والے وہ پودے

 Houses by LIJO.RENY.architects
LIJO.RENY.architects

The Running Wall Residence

LIJO.RENY.architects

۸۔  کیلے پتوں والے وہ پودے ہیں جو گرم علاقوں میں پائے جاتے ہیں اور سارا سال مزیدار پھل پیدا کرتے ہیں۔یہ بنیادی طور پر بغیر کسی خاص توجہ کے بڑھ جاتے ہیں یہ گھروں میں بھی بڑھ جاتے ہیں۔اگرچہ یہ گھروں میں برھنے والا غیر معمعلی پودا ہے اگر یہ ھر میں ہو تو گھر منفرد نظر آتا ہے۔

9) ​۔کھجوربانس کے درخت

۔کھجوربانس کے درخت بھی گھروں میں استعمال ہونے والا عام پودا ہے۔ یہ بھی ہوا کو صاف کرتا ہے اور اسکی بہت سی دوائوں والی خصوصیات بھی ہیں۔ یہاں تصویر میں ہمیں ایک دبلی بانس والا کھجہر کا درخت  دکھائ دیتا ہے یسے زمین کی سطح پر لگایا گیا ہے باغ کو خوبصورت سٹائل دینے کے لئے۔ان کے پرکشش پتے اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں۔یہ سادہ اور متاثر کر دینے والا باغ جسکی دیوار جس کے نزدیک پودے لگا کر سجایا گیا ہے پودوں کو لکڑی کے ڈبوں میں لگایا گیا ہے جو ایک چھوٹے سے باغ کے لیے اچھا مشورہ ہے اور دیوار کے ساتھ والی جگہ کو بھی استعمال کر لیا گیا ہے۔

10) ​منی پلانٹ

منی پلانٹ  بھی گھروں میں پائے جانے والے پودے ہیں جو کہ ہر حالات مین بڑھ سکتے ہیں۔ان کے لیے کبھی کبھار پانی اور روشنی کی ٖضرورت ہوتی ہے۔ان پودوں کی بھی آسانی سے دیکھ بھال کی جا سکتی ہے۔ ایسے پودے ان لوگوں کے لیے بہترین ہیں جو مصروف ہوتے ہیں یا وہ لوگ جو باغبانی میں نئے ہوتے ہیں۔بڑے اور صحت مند منی پلانٹس کو پانی میں بھی پھیلا دیا جاتا ہے۔انھیں باتھ روم میں چھوٹی خالی جگہوں پر لگا کر ان کو مثالی جگہ بنایا جا سکتا ہے۔  ہمیں امید ہے کہ آپکو بارہماسی پودے گھر کے بیگ کے لیے مل گئے ہوں گے۔باغ اور باغبانی کے دوسرے طریقوں کے لیَے 5 ان ڈور باغی خیالات کا مطالعہ کیجئے۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!