modern Living room by KODO projekty i realizacje wnętrz

9رہنے کے کمرے جو پر تعیش لاونج بنا تے ہیں

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

ٹی وی دیکھنا اور مزے کرنا؟ اگر آپکا وقت گزارنے کاپسندیدہ مصرف ہے تو آپ کو یہ رہنے والے کمرے دیکھنے کی ضرورت ہے۔یہ آرام کو اگلے درجے تک لے جاتے ہیں، چناچہ جب آپ آرام کریں تو صرف  آرام کریں۔ چاہےیہ ان کے متحرک رنگوں کی آمیزش کی وجہ سے ہو، من موجی تکیوں کے غلاف، زیادہ چوڑے صوفے، عالیشان قالین اور پر تعیش پردے، یہ سب آپ کو احساس دلائیں گے کہ آپکو کہیں اور نہیں یہاں ہی ہونا چاہئے۔

ہمیں یقین ہے کے ہمیں آپ کو دوبارہ نہیں کہنا پڑےگا کے آرام سے بیٹھیں اور شو کا مزہ اٹھائیں جو آپ کے لیے ہمارے پاس ہیں۔ہم آپ کے سامنے نہایت گراں قیمت لاونج پیش کریں گے جو کے شاندار، پرسکون اور معقول ہیں۔

ا۔آتش مزاج رنگوں کو تقویت دینا

modern Living room by Bhavin Taylor Design
Bhavin Taylor Design

South London Apartment

Bhavin Taylor Design

آگ کا لال رنگ آپ کو تقویت دیتا ہے۔ خاص طور پر جب زیادہ مقدار میں شامل ہو۔ اگر آپکے پاس اس جیسا کوئی صوفا ہو۔آپکے رہنے کے کمرے میں تو آپ خود کو جوان ، تازہ دم اور پر تقویت محسوس کرین گے ,جب بھی آپ آرام کرین گے۔ اور یہی تو اصل نقطہ ہے ، ہے نا؟

۲۔ پٹرن یا طرز منتخب کرنا

 Study/office by Bhavin Taylor Design
Bhavin Taylor Design

Hells Kitchen Penthouse

Bhavin Taylor Design

پٹرن کو کسی داخلے میں استعمال کرنے کے لیے آپ کو باہر جانے کی ضرورت نہیں۔  بالکل اس نقاطی وال پیپر اور چوڑی پٹیوں والے کار پٹ کی طرح بڑے پرنٹس کو چھوٹوں کے ساتھ مکس کریں . یہاں پرتکیے، کشندونوں حصوں کیدرمیانی جگہ کا کردار ادا کرتے ہیں۔

۳-اسے بڑا بنائیں

modern Living room by Traço Magenta - Design de Interiores
Traço Magenta – Design de Interiores

Sala Comum_televisão ligada

Traço Magenta - Design de Interiores

آپ کے رہنے والے کمرے کو زیادہ شاندار، اعلی اور زیادہ آرام دہ بنانے کا آسان طریقہ اس کوبڑا کرنا ہے۔زیادہ چوڑے یا زیادہ لمبے صوفےپر سرمایا کاری کریں , چھت سے فرش تک پردے لٹکادیں (اگر چہ آپکی کھڑکیاں بڑی نا ہوں ) اور بڑے کافی ٹیبل استعمال کریں۔

۴۔کیا آپ کوپڑھنے کی ضرورت ہے؟

لاﺅنج کو اسی جگہ بنائیں جہاں زیادہ وقت گزارنا چا ہیں۔ اسے آرام دہ بنائیں۔ اگر آپ کو پڑھنا پسند ہے تو شیلف لٹکائیں۔ کافی ٹیبل پر پسند کی چیزوں کی  زیادہ جگہ بنائیں۔

۵۔ خوش اسلوب اورگرے

یا اگر آپ چاہتے ہیں کے آپ کاایوننگ روم ایسا ہو جو آپ کو پر سکون کرے اور آپ کے مصروف دن کے بعد خیالات سمیٹ لے، تو گرے کو سجاوٹ کے لیے مختص کریں۔ یہ ہلکا، خوبصورت اور پر امن ہے۔اپو ولیزری ڈیزائن اندرونی آرکیٹیکٹس کا یہ کمرہ اس کے لیے پرفیکٹ ہے۔

۶۔ سبز اور نیلے کے ساتھ تازہ دم ہونا

modern Living room by Studio Hooton
Studio Hooton

Kitchen/ Family/ Breakfast Room

Studio Hooton

سمندری نیلا اور پودینے کے سبز رنگ تازہ دم کرنے والے رنگ ہیں۔ خاص طور پر جب سفید کے بیک گراﺅنڈ میں استعمال ہوتے ہیں۔ انہیں احتیاط سے منتخب کریں تاکہ کمرا پرہجوم نہ ہو , گہرا نیلا صوفہ اور پیٹرن والے پردے رہنے کے کے کمرے اور اس کے لوگوں کو روشن کردیں گے.

۷۔نرمی کے ساتھ نعمتوں کی تلاش

اسکینڈی نیویائی اندرونی حصوں کو خراجِ تحسین پیش کرتے ہوئے یہ لاﺅنج ہلکا اور پر اطمینان ہے۔لاتعداد زرد لکڑی اور سفید فرنیچر کے ساتھ۔ زیادہ تر غیر جانبدارخالی سجا ہواہے،رنگوں میں صرف زرد،پر امن پیلا، گیرو اور نیلاپاﺅڈراستعمال کیے گیے ہیں.

۸ ۔ہلکی تفصیلات

scandinavian Living room by GESTION INTEGRAL DE PROYECTOS DEL NOROESTE S.L.
GESTION INTEGRAL DE PROYECTOS DEL NOROESTE S.L.

REFORMA PISO EN A CORUÑA – DISEÑO ESTILO ESCANDINAVO

GESTION INTEGRAL DE PROYECTOS DEL NOROESTE S.L.

اگر چہ آپکو رنگوں سے پیار ہو،خود کوصرف دو یا تین رنگوں تک محدود رکھنے کی کوشش کریں ورنہ آپ کا رہنے والا کمرابہت زیادہ بے ترتیب، حاوی ہو جائیگا۔سفید , کریم کلر استعمال کریں،گرے اور پیچ کلر کوبیس کے طور پر استعمال کریں، اور باقی رنگ اسکے اوپر استعمال کریں صرف ایک یا دوتفصیلات . آرٹ ورک کے لیے بھی یہی کام کرنا ہوگا-- زیادہ دور جانے کی ضرورت نہیں۔

۹-کپڑوں کے ساتھ پسند کی چیزیں بنائیں

modern Living room by MOB ARCHITECTS

امارت اور آرام کے لیے مخملی فرنیچرسے بڑھ کر کچھ نہیں ہے۔اسے ہلکی روشنی کے ساتھ ملائیںیا ہلکے لیمپ کے ساتھ اور آپ کا لاﺅنج رومینٹک اور سر سبز ہو جائیگا۔ اگر اس طرح کی مخملی کرسی کی کمرے میں موجودگی آپ کو زیادہ لگے تو تفصیلات میں شامل کرنے کی کوشش کریں یا زیادہ گاڑھا،بھاری مٹیرل پرد وں کے لیے استعمال کریں۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!