by Creazione Interiors

پاکستانی گھروں میں برتنوں اور کپڑوں کی الماری کی 15 تصاویر

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

آپ کے گھر کی جگہ کا زیادہ ہونا بھی سجاوٹ کا اہم حصہ ہے۔ایک کتابوں کی الماری کا ہونا نہ صرف کتابوں کو خوبصورت بنا دیتا ہے بلکہ کشادہ بھی نظر آتی ہے جگہ اس کے لیے منصوبہ بندی اور تحقیق کی ضرورت ہوتی ہے۔ ان کے لیے جو بہترین /متاثر کن ڈیزائن کی برتنوں اور کپڑوں کی الماری کی تلاش میں ہیں تو پندرہ تصاویر کے توسط سے آپ اپنی تلاش مکمل کر سکتے ہیں۔

1۔ جدید طرز کی کپڑوں کی الماریاں

اگر آپ اپنے سونے کے کمرے میں جدید طرز کی کپڑوں کی الماری شامل کرنا چاہ رہے ہیں تو پھر اسطرح کے شیشوں/آئینوں کو شامل کرنا بہترین طریقہ ہے شروع کرنے کا۔اسطرح کے شیشوں/آئینوں  کا بہترین حصہ/کردار یہ ہے کہ یہ روشنی کو کمرے کے ہر کونے میں منعکس کرتے ہیں اور کمرے کو روشن بنا دیتے ہیں۔

2۔ کونوں میں لگی کپڑوں کی الماریاں

  by Creazione Interiors
Creazione Interiors

Smal Bedroom Design (TV & WARDROBE VIEW)

Creazione Interiors

اگر آپ کے بیڈروم /سونے کے کمرے میں متعدد کونے اور زاویے ہیں تو پھر ایک جیسی نظر آنے والی کونے میں لگی الماری بہترین خیال ہے۔ اسطرح کی  کپڑوں کی الماری  بنانا بہترین طریقہ ہےکمرے میں  فرش کی جگہ کے ہر انچ کو استعمال کرنے کا۔

3۔ شیشے والی کپڑوں کی الماریاں

  by Creazione Interiors
Creazione Interiors

Master Bedroom Design

Creazione Interiors

اپنی کپڑوں کی الماری کی آرائش کا ایک اور بہترین طریقہ یہ ہے کہ الماری کے دروازے ہلکے رنگ کے مستطیل شکل کے شیشے والے ہوں۔ یہ نہ صرف خوبصورت لگتے ہیں اور وزن میں بھی ہلکے ہوتے ہیں اور اسی وجہ سے انہیں زیادہ پسند کیا جاتا ہے۔

4۔ پرت دار لکڑی والی الماری

اگر آپ سستی متبادل الماری چاہتے ہیں تو اس کے لیے پرت دار لکڑی کو استعمال کیا جاتا ہے۔ آپ آسانی سے متعدد ڈیزائن ڈھونڈ سکتے ہیں پرت دار لکڑی والے جنھیں خود الماری پر لگا سکتے ہیں۔

5۔ دھکیلنے والے دروازے والی الماری

modern Dressing room by Elfa Deutschland GmbH
Elfa Deutschland GmbH

Begehbarer Kleiderschrank

Elfa Deutschland GmbH

ہر وقت سب سے بہترین جگہ بچانے والی الماریاں سلائیڈنگ دروزے والی الماریاں ہیں۔یہ الماریاں نہ صرف استعمال کرنے میں آسان ہوتی ہیں بلکہ یہ جدید طرز کی لگتی ہیں جو انھیں ہمیشہ اسی انداز میں رکھتا ہے

6۔ گوشے دار الماری

  by de-cube
de-cube

Attic Shot

de-cube

اگر آپکے کمرے کی چھت کسی طرف سے جھکی ہوئی ہے تو پھر اسی طرز کی الماری بنوانے پر غور کرنا چاہئیےاس کمرے کو سیٹ کرنے والاڈیزائینر ایک الماری کو آڑ کے طور پر بنائے بیڈ اور سٹڈی/مطالعہ کی جگہ کے درمیان تاکہ دونوں حصوں کو الگ کر دے۔

7۔ بڑی طرز کی کپڑوں کی الماری

  by Lamco Design LTD
Lamco Design LTD

White walk in wardrobe

Lamco Design LTD

اگر آپ کے پاس بہت بڑی جگہ ہے اور آپ اسے استعمال میں لانا چاہتے ہیں تو آپ کے لیے واک۔ان الماری بہترین ہے۔ نہ صرف یہ الماری اعلی/بہترین نظر آتی ہے بلکہ یہ آپکے سامان کو منظم کرنے کا بہترین طریقہ ہے۔

8۔ فرش کے ساتھ لگی الماریاں

modern Bedroom by Hasta architects
Hasta architects

Ground floor Master bedroom wardrobe

Hasta architects

فرش کی اضافی جگہ کو استعمال میں لانے کے لیے اپنی کپڑون کی الماری کی فرش تک توسیع کر دینا بہتر ہے۔اسطرح کرنے سے اپ کو اضافی جگہ مل جاتی ہے اپنی چیزیں رکھنے کے لیے جیسا کہ جوتے بیگز  وغیرہ۔

9۔ چھت کے ساتھ والی الماریاں

asian Bedroom by homify
homify

Bedroom wardrobe design with dresser

homify

اپنی الماریوں کی چھت کی طرف توسیع کر کے بھی آپ عمودی جگہ کا ایک  ایک انچ استعمال کر سکتے ہیں جو کہ چھوتے سے گھر کے لیے بڑا فائدہ مند ہے۔یہ جگہیں وہ اشیاء رکھنے کے لیے استعمال ہو سکتی ہیں جو کبھی کبھی استعمال ہوں مثال کے  طور پر سفری بیگ وغیرہ۔

۱۰۔ پلنگ کے سائیڈ والی الماریاں

اگر آپ کا بیڈ روم چھوٹا ہے اور آپ اس میں جگہ بڑھانا چاہ رہے ہیں تو اسطرح بیڈ کی سائیڈ والی الماریاں بنانا  بہترین خیال ہے۔آپ ان الماریوں کے اوپری حصے میں اضافی خانے/شیلف  بنا سکتے ہیں اور ان میں آرائشی/سجاوٹی اشیاء بھی رکھ سکتے ہیں۔

۱۱۔ باورچی خانے/کچن کی الماریاں

کسی بھی پاکستانی گھر میں سب سے زیادہ استعمال ہونے والی جگہ کچن/باورچی خانہ ہےاور اس کے لیے مناسب جگہ کا ہونا ضروری ہے۔اسطرح کی نفیس پتلی الماری بنانے کے لیے کچن کے فرش کو مسدود کیے بغیر کچن کی جگہ کو بڑھانا ہے تاکہ کچن میں کام آسانی سے ہو۔

۱۲۔ روایتی الماریاں

اگر آپ اپنا بیڈ روم روایتی طرز کے مطابق بنانا چاہ رہے ہیں تو اس کے لیے اس میں طویل طرز کی الماریاں بنانا ٹھیک رہے گا۔ آپ ان الماریوں میں پیتل کے ہینڈل لگا کر ان الماریوں کی خوبصورتی میں اضافہ کر سکتے ہیں۔

۱۳۔ دیوار میں لگی الماریاں

ایسے کمرے جن میں زیادہ جگہ کی ضرورت ہو  ان میں الماریاں دیوار کے اندر لگائ جاتی ہیں۔ آپ سوچتے ہوں گے کہ یہ الماریاں زیادہ جگہ لیں گی  لیکن انکی گہرائ کو کم کر کے نہ صرف ہم جگہ بچا سکتے ہیں بلکہ پورے حصے کو جاذب نظر/خوب صورت بنا سکتے ہیں۔

14۔ کوٹ رکھنے کی الماری

اگر آپ کو لٹکانے کے لیے زیادہ جگہ چاہئیے بانسبت خانوں/شیلف کے تو اسطرح کی نفیس الماری بہترین انتخاب ہے۔ یہ کوٹ والی الماری کمرے کے کسی بھی حصے میں موزوں لگ سکتی ہے اور آپ اسے گہرا رنگ کروا کے خوبصورت بنا سکتے ہیں۔

15۔ بچوں کی الماری

ایک بہترین طریقہ ہے بچوں کی الماری بنانے کا کہ الماری کے دروازے پر پر۔لطف کارٹونز کی تصاویر لگائ جائیں۔آپ الماری کو پر کشش بنانے کے لیے الماری کو ہلکے اور روشن رنگوں کا رنگ کر سکتے ہیں۔

مزید الماریوں کے ڈیزائن کے لیے ہماری آئیڈیا بک
دیکھیں

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!