لکڑی سے بنی ۷ چیزیں جو آپ کے گھر کو شاندار بنائیں گی

Request quote

Invalid number. Please check the country code, prefix and phone number
By clicking 'Send' I confirm I have read the Privacy Policy & agree that my foregoing information will be processed to answer my request.
Note: You can revoke your consent by emailing privacy@homify.com with effect for the future.

لکڑی سے بنی ۷ چیزیں جو آپ کے گھر کو شاندار بنائیں گی

Resham Ejaz Resham Ejaz
rustic  by homify, Rustic
Loading admin actions …

لکڑی ہمیشہ ہی ایک دلچسپ انتخاب ہوتی ہے۔ اِس سے بنائی گئی جگہیں نفاست، اپنائیت اور قدرتی خوبصورتی کا منہ بولتا ثبوت ہوتی ہیں۔ لکڑی سے مختلف اشیاء تخلیق کی جاتی ہیں جو آپ کے گھر کی ہیئت بَدَل کر رکھ دیتی ہیں، چاہے وہ ایک بالکونی میں استعمال کی جائے یا پورے بیرونی حصے کی تعمیر میں۔ 

ہم کسی بھی وقت لکڑی کے ڈھانچوں کے اچھے اچھے حوالے ڈھونڈ کر اُنہیں سراہ سکتے ہیں۔ ہمیں یقین ہے کہ ان تمام انتخابات میں سے آپ وہ انتخاب ڈھونڈ ہی لیں گی جو آپ کے گھر کو خوبصورت، نفیس اور بہت خاص بنا دے۔  

اِس کے لیے ہمارا ساتھ دیجیئے اور ہمارے پِیشہ وروں کے بنائے گئے یہ شاندار منصوبے دیکھئے۔ یہ آپ کے گھر کو ضرور متاثر کن بنائیں گے۔

۱۔ لکڑی کے ڈھانچے اور شیشے کی دیواروں والا کمرا

اِس گھر کے مالکوں نے لکڑی کے ڈھانچے اور شفاف دیواروں والا کمرا بنایا تا کہ گھر میں ایسی جگہ شامل کی جا سکے جو باغ سے رابطے کا ذریعہ ہو۔ اِس طرح قدرتی طور پر روشن ماحول میں حَسِین مناظر سے لطف اندوز ہونے کے علاوہ، گھر والوں کو دوستوں یا خاندان والوں کو اکھٹا کر کے گپ شپ لگانے کے لیے بھی ایک اچھی جگہ مل گئی۔

۲۔ بیرونی حصے کی خوبصورتی بڑھا دینا

ایک دو منزلہ گھر کے پاس سے گزرتے وقت ہم یہ ضرور سوچتے ہیں کہ ایسے گھروں کی بالکونیوں میں لکڑی کا استعمال انہیں کس قدر تبدیل کر دیتا ہے۔ اِس کی ایک بہترین مثال تصویر میں دکھایا گیا گھر ہے۔ 

بالکونیوں میں لکڑی کی ریلنگ نے گھر کی وضع کو بَدَل کر رکھ دیا ہے۔ اِس قسم کے منصوبے کے لیے آپ کو پرانی لکڑی کا استعمال کرنا چاہیے جو سستی بھی پڑے گی اور مضبوط بھی ہو گی۔

۳۔ سائبان کے لیے

باغ میں لگے سائبان بہت سی تبدیلی لے کر آتے ہیں۔ ان کا خوبصورت ڈھانچہ باغ کے کنارے بیٹھ کر خوشگوار دوپہریں گزارنے کے لیے بہترین ہے۔ اِس قسم کے ڈھانچے کا فائدہ یہ ہے کہ خوبصورت ہونے کے ساتھ ساتھ یہ نفیس اور آرام دہ بھی ہوتا ہے۔ جیسا کہ آپ تصویر میں دیکھ سکتے ہیں کہ اِس سائبان میں لگے پردے اِس کے سارے ماحول کو پر سکون بناتے ہیں۔

۴۔ بیرونی حصے کی خوبصورتی نمایاں کرنے کے لیے

جیسا کہ ہم نے پچھلے منصوبوں میں دیکھا، لکڑی کی موجودگی کسی بھی جگہ کی کشش میں اضافہ کر دیتی ہے اور اِس میں بیرونی حصہ شامل ہے۔ گھر کو خوبصورت بنانے کے لیے لکڑی کے تختوں کو سفید دیواروں کے ساتھ استعمال کیا گیا ہے جو اِس منصوبے میں کچھ دیہی اندازِ لے آتی ہے۔

۵۔ ایک جدید بالکونی کے لیے

ایک لکڑی سے ڈھکی بالکونی کسی تحسین کا محتاج نہیں۔ اِس کی سوراخوں والی چھت کافی مقدار میں روشنی اندر لانے کا کام سر انجام دے کر ماحول کو پر سکون اور خوش گوار بنا دیتی ہے۔ کپڑے سے بنا درمیانی رنگوں کا فرنیچر اسے جدید بناتا ہے۔ اِس جگہ کا قدرتی پن ابھارنے کے لیے سبز رنگ کا قالین استعمال کیا گیا ہے۔

۶۔ لکڑی کے شہتیروں سے بنی چھت کے لیے

اِس برآمدے کی خوبصورتی کی وجہ ماربل کے ستونوں کے سہارے ٹکی یہ لکڑی کے تختوں سے بنی پیچیدہ ڈیزائن کی چھت ہے۔ اِس کی سجاوٹ خوبصورت لالٹینوں، گملوں اور لکڑی کی میز کرسیوں سے کی گئی ہے جس سے سارا ماحول کلاسک اور حَسِین نظر آتا ہے۔

۷۔ ایک دلچسپ چھت کے لیے

آخر میں ہم لکڑی سے بنی سے عالی شان چھت دیکھتے ہیں۔ فنکارانہ اندازِ میں تراشی گئی یہ چھت ماحول کو خوبصورت اور منفرد بناتی ہے۔ چار ٹکڑوں میں بٹی اِس چھت کے ڈیزائن کو لکڑی کی کھڑکیاں مزید پر کشش بناتے ہوئے قدرتی روشنی اندر لانے کا باعث بنتی ہیں۔ 

لکڑی کی مزید تجاویز کے لیے دیکھئے: کمرے کو تقسیم کرنے والی لکڑی کی آڑ۔

 Houses by Casas inHAUS, Modern

Need help with your home project?
Get in touch!

Discover home inspiration!