modern Pool by Juan Luis Fernández Arquitecto

پہلے اور بعد میں : 5 گھروں کے اگواڑے جو کہ تبدیل کئے گئے۔

usranaz usranaz
Loading admin actions …

ہم سب جانتے ہیں کہ پہلا تاثر ہی سب کچھ ہوتا ہے۔لہزا آپ یہ دیکھ کر حیران ہو رہے یونگے کہ کیسے ان گھروں کو افسوس ناک حالت میں چھوڑااور نظرانداز کیا گیا ہے۔دور سے استقبالی یا متاثر کن دکھنے کی بجائے ہر ایک گھر تھکا ہوا اور گندا نظر آتا ہے۔لیکن ایک ماھر معمار اور ڈیزائنر کی چھوٹی سی  مدد سے ہر ایک گھر پہلے کی نسبت زیادہ شان سے بحال کیا گیا ہے۔حقیقت میں ھمارا نہیں خیال کہ یہ گھر کنھی اتنے اچھے لگ سکتے تھے جیسے ابھی لگ رہے ہیں۔اگر آپ اپنے گھر پر نظر ڈالیں اور سوچیں کہ تھوڑی سی مزید فکر اور خوبصورتی کے ساتھ ختم کرنے سے یہ مزید اچھا بن سکتا تھا۔یہ مضمون آپ کے لئے ہے اگر آپ ان تبدیلیوں پر سنجیدگی سے یقین نہیں رکھتے۔ 

1۔ پہلے : تنزل شدہ زیادہ رنگوں کا استعمال

معزرت کے ساتھ،کیا یہاں کرمٹ کے مینڈک رہتے ہیں؟ رنگوں کی ناقص حکمت عملی اس صورت میں قابل قبول ہوگی اگر انھیں زبردستی تھونپا گیا ہو! کہیں روشن، کہیں غلیط ،سامنے سے عجیب باغ اور خوفناک ریلنگ کے ساتھ یہ اگواڑا ایک آفت زدہ لگتا ہے۔

1۔ بعد میں : جدید طرز پر توسیع

اچھا اب ایمانداری سے فیصلہ کریں،اور بتایئں یہاں اصلی اگواڑا میں کوئی کمی نہیں رہ گئی ہے، خدا کا شکر ہے! نمایاں طور پر نہ سہی مگر توسیع شدہ گھر بلکل حیرت زدہ لگتا ہے۔اور ھم شرط لگا سکتے ہیں کہ پڑوس میں اس جیسے منصوبوں میں یہ حوصلہ افزا ھوگا۔

2۔ پہلے : مکمل طور پر ویران

ھم اندازہ لگا رھے ہیں کہ کبھی یہ تجارتی آٹو موٹیو گیراج کے طور پر استعمال ھوتا رہا ہے۔ورنہ آپ کیوں اس پھیکے اور ویران صحن کو چھوڑ کے جایئں گے؟ اگر یہ بہتر دکھائی دے تو لندن میں جگہ کی کمی کی وجہ سے یہ ایک قیمتی اثاثہ بن سکتا ہے۔

2۔ بعد میں : بہت پیارا اور آراستہ

زبردست! لندن میں رہتے ھوئے ھم اپنے طور پر جیسا تصور کر سکتے ھیں یہ اس قسم کا گھر ھے۔ مکمل روشنی کے ساتھ تازہ اگواڑا اور پارکنگ کے لئے صاف ستھرا صحن ،یہ تمام چیزیں ایک کرامت کی طرح لگتی ھیں۔کیا پیارا گھر ھے جو شخصیت کو ابھارتا ھے۔آپ نے دیکھا کہ اگواڑا کیا اثر رکھتا ھے؟ ھم اسے دراصل اندر سے دیکھنا چاہیں گے۔

3۔ پہلے : تھکا ھوا پرانی طرز کا

اس گھر کا رقبہ متاثر کن ھونے کے باوجود ،پرانے زمانے کی طرز پر بنا ،جو کہ عیش و امارت کے احساس کو پکڑنے کی کوشش میں ایک چھوٹے فلیٹ جتنی اھمیت سے بھی نیچے گر جاتا ھے۔اس کے کنکریٹ سے بنے ستون خوفناک لگتے ھیں،کیا یہ ایک تھیٹر ھے؟ نہیں؟ پھر ان کا یہاں سے تعلق نہیں ھے۔

3۔ بعد میں : مکمل طور پر نا قابل شناخت

ھم ان گھروں کے مالکان کا رویہ پسند کرتے ھیں۔اگر آپ اپنے اگواڑے کو پروان چڑھانا چاہتے ھیں ! تو کیوں نہ اس میں تالاب کا اضافہ کر دیں؟ حیرت انگیز!یہاں سپر صاف اور ھموار لائینز ھیں جو جدید ترین اور حقیقتا خوبصورت بنائے گئے ھیں۔شاہکار گھر کا اگواڑا جو کہ آنے والے سالوں میں معماروں کے لئے متاثر کن ھوگا۔

4۔ پہلے : ویران اور ڈرا ؤنی

مکمل انکشافات کے نتیجے میں ھمیں شائد یہ تسلیم کرنا پڑے گا کہ ھم نہ چاہتے ہوئے بھی حقیقت میں اس گھر میں رہنے کی ھمت کرتے ھیں۔ایسے اگواڑے ھمیں بہت پیچھے چھوڑ جاتے ھیں۔ ھمیں ایسی عجیب سی بدبو والی چھوٹی سی غیر محفوظ ، نمدار،سیم زدہ اور غلیظ جگہ کی توقع رکھنی چاہیئے۔

4۔ بعد میں : بہترین اور جدید

اس جگہ کی توسیع پر حیران ھونے کی کوئی بات نہیں،یہ حیران کن ھے کہ یہ کچھ سفید رنگ اور مضبوط چھت کی وجہ سے ھوا۔!کیا آپ اتفاق نہیں کرتے؟ ھم خوشی کے ساتھ اس گھر میں جانے کی ھمت کریں گے،تمام جدید تفصیلات کو جاننے کے کئے اور بہتر تفہیم حاصل کرنے کے لئے کہ تمام منزلوں پہ کیسا کام ھوا ھے۔

5. پہلے : غیر منفرد

گھر کے اگواڑوں کو جانتے ھوئے یہ یقینی طور پہ سب سے برا نہیں ھے،جو ھم دیکھ چکے ھیں۔لیکن یہ آلودہ ھے، گلی میں دوسرے گھروں سے زیادہ مختلف نہیں۔یہ یقینا آپکو متاثر نہیں کرے گا،کہ آپ خیال کریں کہ گھر کے اندر کچھ غیر معمولی ہے،کیا ایسا ہی ھے؟ کم سے کم اگرچہ یہ صاف تو ھے۔

5۔ بعد میں : ایک خاص قسم کا اور شاندار

زبردست! اپنے پڑوسیوں کو گھر کے سامنے رکنے پر مجبور کرنے کے لئے، آپ  اس جگہ ایک سفید معیاری حکمت عملی کے ساتھ ، بھرپور جدید اور شاندار ایک مکمل گھر کی طرح لگتا ھے۔اور کیا ھم ایک منٹ کے لئے اس گیراج کو داد دے سکتے ھیں؟ ماھرانہ روشنی کے اضافے کے ساتھ ساتھ، یہ تبدیلی حیرت انگیز ھے۔ 

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!