8 غلطیاں جن کی وجہ سے آپ کا گھر چھوٹا دکھتا ہے

Request quote

Invalid number. Please check the country code, prefix and phone number
By clicking 'Send' I confirm I have read the Privacy Policy & agree that my foregoing information will be processed to answer my request.
Note: You can revoke your consent by emailing privacy@homify.com with effect for the future.

8 غلطیاں جن کی وجہ سے آپ کا گھر چھوٹا دکھتا ہے

Hamna – Homify Hamna – Homify
 Living room by Alecc Interior Design
Loading admin actions …

گھر کی آرائش کا مطلب یہ نہیں ہے کہ ان چیزوں سے گھر کو بھر دیا جاۓ جو آپ کو پسند آئیں۔ بلکہ گھر کی آرائش و زیبائش کے وقت رقبے اور جگہ کا خاص خیال رکھنا ہوتا ہے کہ آیا یہ چیز اس جگہ اچھی لگے گی یا نہیں اور فلاں جگہ کا انداز کیسا ہے اور کیا وہ چیز اس جگہ پر پوری آ جاۓ گی؟

آج کے اس مضمون میں ہم ان 8 غلطیوں کی نشاندہی کریں گے جن کی وجہ سے آپ کا گھر چھوٹا اور تنگ لگنے لگتا ہے۔ اور ساتھ ہی ہمارے ماہرین ان غلطیوں کو درست کرنے میں بھی آپ کی مدد کریں گے۔                                                  

  چلیں تو پھر پڑھنا شروع کریں.

1- غیر ضروری اشیاء سے بچیں

جب بھی لوگ اپنے گھر میں منتقل ہوتے ہیں تو وہ غیر ضروری اشیاء سے اپنے گھر کو بھر لیتے ہیں۔ گھر کے ہر کونے کھدرے میں فالتو اشیاء بھرنے کی ضرورت نہیں کیوں کہ اس کی وجہ سے آپ کا گھر بہت بھرا ہوا بھی لگتا ہے اور اکثر ضروری اشیاء رکھنے کی جگہ بھی نہیں بچتی.

2- بڑے فرنیچر سے کمرے کو بھر دینا

ہم سب کے اندر یہ کمزوری ہوتی ہے کہ ہم اکثر چیزیں صرف اس لیے خرید لیتے ہیں کہ وہ ہمیں پسند آ جاتی ہیں۔ یہی مسئلہ فرنیچر خریدتے وقت بھی آ جاتا ہے۔ لیکن اہم بات یہ ہے کہ صرف وہ فرنیچر خریدیں جو آپ کے گھر کے انداز سے اور ناپ سے مطابقت رکھتا ہو۔

3- گہرے رنگوں کا استعمال

 Bedroom by Urban Myth
Urban Myth

Ultra gloss chocolate bedroom suite

Urban Myth

وہ کمرہ جو صرف گہرے رنگوں سے سجایا گیا ہو، خود بخود چھوٹا لگنے لگتا ہے۔ اپنے کمرے خاص طور پر اپنی خوابگاہ کو ہلکے رنگوں اور روشنیوں کی مدد سے سجائیں۔ اس سے نہ صرف کشادگی کا احساس ہو گا بلکہ بہت جدید انداز بھی آ جاۓ گا. 

4- دھوپ کا راستہ روکنا

سورج کی روشنی گھر کو دلکش بنانے میں بہت اہم کردار ادا کرتی ہے۔ اگر خوش قسمتی سے آپ کے گھر میں کھڑکیاں موجود ہیں تو بڑی الماریوں یا شیلف سے ان کا راستہ نہ روکیں۔

5- پیٹرن کو یکجا نہ کریں

 Corridor, hallway & stairs by Niki Jones
Niki Jones

Harlequin Cushion

Niki Jones

پیٹرن کسی جگہ کر سجانے میں بہت اہم کردار ادا کرتے ہیں مگر بہت سارے پیٹرن ایک جگہ اکٹھے کرنے سے وہ جگہ بہت عجیب اور دلکشی سے محروم لگتی ہے۔

6- فرنیچر کے لیے جگہ کا چناؤ

اپنا فرنیچر رکھنے کی منصوبہ بندی کے وقت جگہ کو کشادہ انداز دینے کی سوچ ذہن میں رکھنی چاہیۓ۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ دیواروں اور کونوں سے فائدہ اٹھائیں۔ صوفے کو دیوار سے چپکا کر رکھا جا سکتا ہے اور کسی کونے کے حصے میں ٹی۔ وی بھی رکھا جا سکتا ہے۔

7- سادہ پیٹرن

 Walls & flooring by quirk and rescue
quirk and rescue

Hexa-Gone wallpaper

quirk and rescue

اگر آپ کے وال پیپر پر کوئی پیٹرن بنا ہے تو اس کے ساتھ سادہ فرنیچر استعمال کریں۔

8- چھوٹے پردوں کا استعمال۔۔۔۔ نہیں!!

 Living room by homify
homify

Classic View of Contemporised Victorian Living Room

homify

لمبے، زمین کو چھوتے پردے ہمیشہ کمرے کو پر تعیش انداز دیتے ہیں۔ یاد رکھیں پردے ہمیشہ اونچی جگہ سے لٹکنے چاہئیں۔ اگر آپ چھوٹے پردے استعمال کریں گے تو کمرہ بھی ایک دم سے چھوٹا لگنے لگے گا۔

اس کے
علاوہ یہ آئیڈیا بک بھی ضرور دیکھیں

 Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project?
Get in touch!

Discover home inspiration!