گھر کے بیرون کو روشن کرنے کے 15 زبردست آئیڈیاز (یہ تو شاندار ھے)

Request quote

Invalid number. Please check the country code, prefix and phone number
By clicking 'Send' I confirm I have read the Privacy Policy & agree that my foregoing information will be processed to answer my request.
Note: You can revoke your consent by emailing privacy@homify.com with effect for the future.

گھر کے بیرون کو روشن کرنے کے 15 زبردست آئیڈیاز (یہ تو شاندار ھے)

Shenilashahzad Shenilashahzad
 Garden by Lightinox, Modern
Loading admin actions …

ایک جدید گھر کے تعمیری ڈیزائن میں روشنیاں بہت اھمیت کی حامل ھیں۔اندرون اور بیرون کی سجاوٹ کے لیے منصوبہ بندی کی بڑی اھمیت ھے، ھراس پہلو کو مد نظر رکھتے ھوئے جو روشنی میں رکاوٹ ڈال سکتا ھے۔ چاھے یہ قدرتی سورج کی روشنی ھو یا خوبصورت مصنوعی روشنی جو آپکے گھر کے بیرون  میں ایک رومانوی ماحول پیدا کرتی ھے، زبردست قسم کی روشنیاں اس بات کو یقینی بناتی ھیں کہ ھمارے مہمان ھمارے گھر کے بیرون سے دوستانہ خوش آمدیدی تاثرلیتے ھوں۔ یہ 15 متاثرکن بیرون کی روشنیوں کے آئڈیاز اس بات کو یقینی بناتے ھیں کہ آپکے مہمان ھمیشہ گھر میں داخل ھوتے ھوئے آرام محسوس کریں۔  

1۔ آرام دہ تاثر

روشنی کا تاثر دینے کے لیے یہ انتخاب لاجواب ھے خاص طور پر جب ایک آرام دہ بیرونی آتش دان کے ساتھ ھو جو بار بی کیو کی وجہ سے دگنا ھو جاتا ھے۔

2۔ زبردست دیوار کی روشنیاں

جب گھر کی دیواروں کو اسٹائلش لائیٹوں کے ساتھ یکجا کیا جاتا ھے تو آپ اپنے گھر کے بیرون کو ایک نیا پن دیتے ھیں۔ آرکیٹیکٹس اور ڈیزائنرز ایک خوبصورت ماحول وجود میں لانے کے لئے لایئٹوں کا انتخاب کرنا پسند کرتے ھیں۔

3۔ خاص ماحول

ایک خاص ماحول کو بنانے کے لئے روشنیاں ایک خاص کردار ادا کرتی ھیں، اسلیے کہ آپ نہیں چاھتے کہ آپ کا گھر اکتا دینے والا اور غیر متاثرکن ھو۔ 

4۔ اضافی خوبصورتی

یہ حیران کن ھے کہ کس طرح گھرمیں لائیٹوں کی جدت آپکے گھر اور گارڈن میں ایک نئی جان ڈالدیتے ھیں اور ایک ڈرامائ اور متاثر کن احساس پیدا کرتے ھیں ساتھ ساتھ  اکتاھٹ اور غیر تخلیقی تاثر کا خاتمہ کرتے ھیں۔ فنکی ماحول پیدا کرنے کے لیے رنگ برنگی روشنیوں کا اضافہ کریں۔

5. جزیات پر روشنی ڈالنا

اس تصویر میں روشنیوں کا انتخاب بہت سادہ ھے مگر چیزوں اورسطحوں پرایک حیران کن تاثر چھوڑتی ھیں جو اس ٹیرس کا حصہ ھیں۔ پتھر کی دیوار ایک دھاتی تصور پیش کر رھی ھیں جبکہ عرشہ اور پول خوش آمدیدی ھیں۔

6۔ اصلیت

گول لیمپ گھر کے بیرونی جگہ میں ایک منفرد اور تفریحی تاثر دیتا ھے۔ یہ ایک غیررسمی ڈیزائن ھے جو غیررسمی پرگولا اور ڈائننگ ایریا سے ملا ھوا ھے ، یہ ایسا ھی جیسے آپ کے پچھواڑے میں ایک پرائیویٹ پکنک کا کونہ ھو۔

چمکیلی جزیات

 Garden by Aralia, Modern آئرن / اسٹیل
Aralia

Chelsea Creek – copyright St George Plc

Aralia

اپنے گھر کی ارد گرد کی جگہ کو نمایاں کرنے کے لیے آپ تیز اور رنگ برنگی روشنیوں کا بھی انتخاب کرسکتےھیں۔ اس ٹیرس میں فرش اور گملوں میں لایئٹیں ایک خوشنما تاثر پیش کر رھی ھیں۔

8۔ خوش آمدیدی استقبالیہ

گھر کے استقبالیے کو خوبصورت تاثر دینے کے لیے زبردست روشنیوں کی ضرورت ھوتی ھے ۔ دیوار کے ساتھ ساتھ ان زمینی لایئٹوں کے بارے میں آپ کا کیا خیال ھے، یہ جگہ کو روشن کرنے کے لیے بہترین ھے مگر حفاظتی عنصر نمایاں ھے۔

9۔ سیڑھیوں کو روشن کرنا

تاریک سیڑھیوں پر مناسب روشنی حادثات سے بچنے کے لیے ضروری ھیں۔ تو کیوں ناں سائڈ کی دیواروں کو دھنسی ھوئ لایئٹوں کے ساتھ زبردست بنایا جائے ؟

10۔ چھپی ھوئ لائٹیں

 Garden by homify, Modern
homify

Contemporary Garden Design Balham

homify

اس قسم کی دھنسی ھوئ لائیٹیں دیوار کے نچلے حصے میں چھپائ جا سکتی ھیں جو غیرمعمولی طور پر گھر کے بیرونی حصے کی خوبصورتی کو بڑھاتا ھے۔ یہ سجاوٹی ھے بلکہ اس حصے کے روشن پہلو میں اضافہ بھی ھے۔

11۔ متفرق

چھپی ھوئ لائٹیں اور دیواروں کے لیمپوں کا ملاپ بالواسطہ اور بلاواسطہ روشنیوں کے لیے بہترین ھے۔ ماحول اچانک محفوظ ھوجاتا ھے اور زیادہ خوبصورت بھی۔

12۔ بیرونی روشنیاں

گھر کی بیرونی سطح پر روشنیاں گھر کی حفاظت کو بڑھاتی ھے خاص طور پر وہ کونے جو دروازے کے قریب ھوں۔ یہ تصویر اچھی طرح یہ ظاھر کرتی ھے  کس طرح روشنیاں گھر کے تاثر کو حسین بناتی ھیں جبکہ صحیح طریقے سے منصوبہ بندی کے ساتھ لگائ گئ ھوں ۔

13۔ آرام دہ تاثر

گھر کی گذرگاہ میں اس طرح کی  چھپی ھوئ لائیٹیں لگانا آپکے گارڈن اور گذرگاہ کو روشن کردیتا ھے۔

14۔ ایک اچھا روشن داخلی دروازہ

گھر کا داخلی دروازہ ھمیشہ خوبصورتی سے روشن ھونا چاھیے۔ یہ اس لیے کہ  نا صرف گھر کا دروازہ کھولتے ھوئے چابیاں اچھی طرح نظر آیئں بلکہ اس سے حفاظت کا پہلو بھی نمایاں ھوتا ھے۔ مزید بہتر تاثر کے لیے چھت پر بھی لایئٹیں لگایئں۔

15۔ پول کا ایریا

ھم آئیڈیا بک کے اختتام پر آگئے ھیں مگر ھمیں پول کی لایئٹوں پر بھی خصوصی توجہ دینی چاھیے۔ اس میں ٹیرس خود، گارڈن اور باھر کی جگہ بھی شامل ھے۔ روشنی کسی بھی جگہ کو قابل استعمال بناتی ھے چاھے دن ھو یا رات، اسلیے لایئٹوں کی منصوبہ بندی اچھی طرح کیجیئے۔ اب جب آپکے گھر کی لایئٹیں زبردست ھوگئ ھیں آپ یہ ملاحظہ کیجیۓ: 

 آپکے گھر کی دیواروں کے لیے 12 کم قیمت اور دلکش آیئڈیاز

 Houses by Casas inHAUS, Modern

Need help with your home project?
Get in touch!

Discover home inspiration!