آپکے گھر کی الماریاں منظم کرنے کے ۱۱ طریقے

Request quote

Invalid number. Please check the country code, prefix and phone number
By clicking 'Send' I confirm I have read the Privacy Policy & agree that my foregoing information will be processed to answer my request.
Note: You can revoke your consent by emailing privacy@homify.com with effect for the future.

آپکے گھر کی الماریاں منظم کرنے کے ۱۱ طریقے

Farheen Farheen
by homify Modern
Loading admin actions …

ایک بکھرے ہوئے گھر سے زیادہ پریشان کن کیا ہے— شاید بکھری ہوئی الماریاں؟؟ اگر آپ ہومی فائی کے پرستار ہیں، تو آپکو بھی صاف ستھرے رہنے کو شوق ہوگا۔ تو آپ یہ بھی سمجھتے ہوں گے کہ اگر ہم نے کہا کہ بکھری ہوئی الماری اسکا مطلب ہے ایک بکھرا اور پریشان دماغ۔ الماری میں اوپر تک ٹھنسے ہوئے کپڑوں سے زیادہ مایوس کن کیا ہوسکتا ہے؟ نہ صرف یہ درہم برہم لگتا ہے بلکہ اس میں سے مطلوبہ چیز لانا جوئے شیر لانے کے مترادف ہے۔

وہ لوگ جو کھلی الماریاں استعمال کرتے ہیں ان کے لیئے یہ مزید تباہ کن ہے۔ ایک غیر متنظم الماری پورے کمرے کی وضع قطع بگاڑ سکتی ہے۔

اسلیئے آج ہم وہ ۱۱کام کے منصوبے لائیے ہیں جن پر عمل کر کہ آپ اپنی الماریوں کو خوبصورت اور منتنظم بنا سکتے ہیں۔ اور یہ منصوبے کام کے ہونے کے علاوہ آسان بھی ہیں۔

۱۔ شیلف ، درازیں اور لٹکانے کی جگہ

ہر الماری میں شیلفس، درازیں اور لٹکانے کی جگہ ہونی چاہیے تاکہ کپڑے، جوتے، زیورات اور مختلف چیزوں کو ہم صاف طریقے سے جمع کر سکیں۔ جیسا کہ تصویر میں دکھایا گیا ہے ایک اچھی الماری ہوتو ہم اشیا سلیقے سے رکھ سکتے ہیں۔ ہر چیز اپنی جگہ پر ہو تو ایک اطمینان کی کیفیت طاری رہتی ہے۔

۲۔ لکڑی کی ٹوکریوں کے ساتھ

اپنی لکڑی کی ٹوکریوں کو الماریوں میں لگا کر آپ اپنی خود کی اسٹوریج بنا سکتے ہیں۔ ان میں آپ جرابیں، بنیانیں اور مختلف اشیا رکھ سکتے ہیں۔ یہ آسانی سے مل بھی جائیں گی اور آپکا کمرہ صاف، ماڈرن اور اسٹائلش بھی لگے گا۔

۳۔ غیر ضروری جگہ کو کام میں لائیں

صرف اسلیئے کہ آپکا بیڈروم تنگ اور چھوٹا ہے آپ الماری بنانے کا خیال مت چھوڑیں۔ اس ڈیزائن میں جو پیشہ ور de-cube  نے کیا ہے وہ منصوبہ استعمال کریں اور ایک شاندار اور اسٹائلش الماری بنائیں۔ ایک چمکدار اور خوبصورت رنگ کے ساتھ یہ ڈیزائن کتنا اعلیٰ ہے۔

۴۔مرصع اور پتلی

کبھی کبھار ایک مرصع ڈیزائن سب سے بہترین انتخاب ہوتا ہے۔ ایک سادہ الماری، سادہ اور نفیس لوگوں کے لیئے اس نفیس سے ڈیزائن میں، آپ دیکھ سکتے ہیں کہ کم جگہ میں جوتے اور کپڑے کس طرح رکھے جاسکتے ہیں۔ یہ الماری ایک مصوری کا نمونہ بن گئی ہے۔

۵۔ ڈبے

ڈبے سستے ، اچھے اور اسٹائلش منتظم ہوتے ہیں۔ ہر وہ چیز جو کام کی نہیں اور غیر فعال ہے اسکو نظروں سے دور رکھیں۔ یہ ان چیزوں کے لیے بھی اچھا ہے جن کو آپ روز استعمال نہیں کرتے۔

۶۔اونچی

اسٹوریج کی جگہ---- خاص طور پر الماریاں اگر اچھے طریقے سے لگائیں جائیں تو گھر کا نقشہ بدل دیتی ہیں۔ زیادہ افقی جگہ بنانے کے لیئے آپ اس بات کا خیال رکھیں کہ الماریاں اوپر تک ہوں۔ یہ جگہ ان اشیا کے لیئے جو روز استعمال نہیں ہوتیں ان کے لیئے اچھا ہے۔

اور ادھر بھی دیکھیں: چھوٹے گھروں کے لیئے کمالکے اسٹوریج آئیڈیاز

۷۔اسکے لیئے ایک کمرہ بنا دیں

اگر آپ کے پاس جگہ ہے تو اپنی الماری ڈیزائن کر لیں۔یہ آپکو ساری چیزیں منظم کر کہ رکھنے میں مدد دے گی۔

۸۔ روشنیاں

اپنی الماری کو صاف ستھرا دکھانے کا ایک اور طریقہ یہ ہے کہ اس میں روشنیاں لگا دیں

۹۔محتاط

ایک اور طریقہ یہ ہے کہ IQOSA  کے ڈیزائنرز کی طرح اسکو ڈیزائن کیا جائے۔

۱۰۔ سادہ شیلفس

by J Scandinavian
J
J

شیلفس بھی آپ کے کپڑوں کو طریقے سے رکھنے کا نفیس ذریعہ بن سکتی ہیں۔ ادھر بھی دیکھیں، شیلفس بنانتے وقت کن چیزوں کا دھیان رکھناچاہیے

۱۱۔ایک کھینچنے والا طریقہ

یہ ہمارا پسندیدہ طریقہ ہے اسلیئے ہم نے اسکو آخر تک بچا کر رکھا تھا۔ آپ لٹکانے والی جگہ کو کھینچ بھی سکتے ہیں جو کہ بہت اچھا اور صاف لگتا ہے۔ ادھر بھی دیکھیں ۱۹ بہترین صاف الماریاں آپ کے لیئے

Modern houses by Casas inHAUS Modern

Need help with your home project?
Get in touch!

Discover home inspiration!