modern Garden by SZTUKA  Laboratorio Creativo de Arquitectura

آپ کے خوابوں کے باغ پیدا کرنے کے 16 آسان DIY طریقے!

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

پاکستان میں DIY اور باغات گھر کی بہتری کے عمل کا بہت اہم حصہ ہیں، ہم ایسی جگہ بنا سکتے ہیں جہاں ہم خاندان کو آرام دے سکتے اور لطف اندوز کر سکتے ہیں۔جہاں دوست ایک دوسرے کے ساتھ مل کے تازہ ہوا اور سورج کی روشنی سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔یہاں آپ کی حوصلہ افزائی کے لیے بہت سے خوبصورت ڈیزائن ہیں۔ ، لیکن اکثر ہمیں  اپنے خوابوں کی تعبیر جیسے باغ پیدا بنانے کے لیے کافی وقت یا توانائی کی ضرورت نہیں. 

ہم ہمیشہ ایک ہنرمند افراد کو بلانے کے لیے خرچ نہیں کرتے ۔ہم بس عام خرچ کرتے ہیں جس سے بس ہمارے باغ کی زمین کی تزئن میں مدد ہو سکے۔

یہ وجہ ہے کہ آج ہومی فائی پر، ہم آپ کو یہ ایک میگزین کے صفحات میں سے کہ 16 تھوڑی تبدیلیوں اور اضافے کے ساتھ  ڈیزائن دکھانے کے لئے جا رہے ہیں. جو آپ کے باغ کو آپ کے خوابوں کے باغ میں تبدیل کر دے گا۔کیا آپ ایک نظردیکھنے  کے لئے تیار ہیں؟

1. یہ تمام روشنی کے بارے میں ہے۔

آپ باغ کو ڈرامائی طور پر روشنیوں کے استمال کے ساتھ بہتر کر سکتے ہیں۔ بیرونی جگہ میں تھوڑی نرم/ دھمیی  لائٹس استعمال کریں۔اور زیادہ روشنی سے آپ اس کو ویسے بنا سکتے ہیں جیسا کہانیوں میں ہوتاہے

2. ایک اگنیکنڈ شامل کریں۔

آپ کے باغ کے پورے موڈ کو تبدیل کرنے کے لئے ا سرمایہ کاری مؤثر کے طریقہ میں سے ایک اگنیکنڈ شامل کرنے کا طریقہ ہے. یہ ایک حیرت انگیز فوکل پوائنٹ تخلیق کرتا ہے۔ جہاں خاندان اور دوستوں کے ساتھ مل کر کر اس کے شعلوں سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔پاکستان میں یہ باہر کھانے پکانے کے لیے ایک بہترین طریقہ ہے جس سے سال بھر لطف اندوز ہوا جا سکتا ہے۔  یہاں پہ برائس کے۹  خوبصورت طریقوں کو آپ کی حوصلہ افزائی کے لیے دیکھایا گیا ہے۔

3. ایک عمودی باغ کا اضافہ کریں

rustic Garden by Luiza Soares - Paisagismo
Luiza Soares – Paisagismo

MÃO NA TERRA, Belo Horizonte, 2015

Luiza Soares - Paisagismo

اگر آپ کا باغ چھوٹا ہے اور آپ اسے جدید ڈیزائن دینا چاہتے ہیں تو عمودی جگہ کا زیادہ استمال کریں۔ ایک عمودی باغ کی تعمیر یا اپنے باغ میں دیوار سے جڑی بوٹیوں کے خانوں کو شامل کریں ۔ایک بہت ہی نفیس اور تیز ڈیزائن  دینے کے لئے،  جو ہم تصویر میں دیکھ رہے ہیں.اس ڈیزائن سے ہمیں پتہ چلتا ہے کہ ہم  باغ کی دیوار کو سیاہ رنگ دے سکتے ہیں۔ مستقل طور پر دیوار کو تبدیل کرنے کے لیے بورڈ کی طرح اس پر  جڑی بوٹیوں اور پودوں کا نام دیا جا سکتا ہے۔

4. ایک حقیقی بیرونی باورچی خانہ

ایک مکمل پر بیرونی باورچی خانے اور کھانے کے تصور کے لیے  مزید ایک قدم لیں اور چولہا کا استمال کریں۔ یہ باہر اس کے ساتھ آپ کے رہنے کی جگہ کو بڑھانے کام کرنے کے لئے مزید کام دے گاآپ اس طرح کھانابنانے کے ساتھ باغ میں کھیلتے ہوئے بچوں پر نظر رکھنے کے  قابل بھی ہو سکیں گے .

5. ایک بیرونی زندہ علاقہ

mediterranean Garden by Gullaksen Architects
Gullaksen Architects

Moroccan style garden

Gullaksen Architects

آپ ایک سجیلی اور آرام دہ باہر رہنے کی جگہ بنانے کے لئے باغ میں کچھ بینچ، کرسیاں اور ایک  یا دو میزوں کو شامل کر سکتے ہیں.اس جگہ کو آرام دہ بنانے کے لیے تکیے اور قالین کا استمال کریں۔ اور جب آپ وہ جگہ چھوریں تو اس کو ایک سایڈ پہ پیک کر کے رکھ دیں

6. ایک لکڑی ڈیک کی تعمیر

modern Garden by Deck-linéa
Deck-linéa

Palissade IdéAl – Deck-linéa

Deck-linéa

لکڑی، کسی بھی جگہ کو بہتر بناتی ہے چاہے وہ اندرونی ہے یا بیرونی ۔اس ڈیزائن میں ہم دیکھ سکتے ہیں کہ لکڑی کا استمال کھانے کہ جگہ کو یہاں تک کے سورج کی روشنی  کے ساتھ کس طرح سے بہتر بنا سکتا ہے۔یہ تمام موسمی حالات میں رہنے کے لیے ایک آرام دہ اور پائیدار مواد، ہے. یہ قدرتی ماحول کے ساتھ ہم آہنگی میں کام کرنے والا اور تھوڑا سا دہاتی ہے.

7. لوازمات

آرٹ ورک، مجسمے، برتن پودوں اور کشن سمیت اپنے باغ کے علاقے کے لئے کچھ لذت سجاوٹ اور ڈیزائن  کے عناصر شامل کرنے کے لئے خوف زدہ نہ ہوں۔ یہ آپ کی داخل ہونے کی جگہ کے طور پر زیادہ سے زیادہ توجہ کی خاصیت چاہنے کہ ایک ایسا علاقہ ہے.

8.سمندری طوفان لیمپ

سمندری طوفان لیمپ ا بیرونی باغ کے علاقے کے لئے بہترین ہے۔ یہ سجیلا ہے جتنا کہ قابل عمل ہے جس میں شام میں ایک دھیمی چمک پیدا ہوتی ہے۔ اور شیشہ بھی شعلے کی حفاظت کرتا ہے جو ہوا میں باہر اڑنے نہیں پائے گا۔

9. گولا فی تعمیر

یہ ایک آسان طریقہ ہے آپ کے باغ کو اپنے بجٹ میں رہتے ہوئے تبدیل کرنے کا۔ ہم اس تصویر میں دیکھ سکتے ہیں، گولا فی، ایک باغ کے لئے ایک بہت اچھی توجہ لاتا گرمی میں ایک چھوٹی سی پناہ گاہ کے طور پر کام کرتے ہوئے.آئیے دیکھتے ہیں کس طرحہم قدم بہ قدم ایک گولافی تعمیر کر سکتے ہیِں۔

10. پودوں اور پھولوں کو زیادہ سے زیادہ استمال۔

اپنے باغ کو بڑھانے کے لئے آسان ترین طریقوں میں سے ایک اپنے فائدہ کے لئے قدرتی عناصر کو استعمال کرنے کا طریقہ ہے۔ رنگین اور خوبصورت پھول، سرسبز درختوں کا اضافہ کریں اور خوبصورت پودوں کو متعارف کرانے کے لیے اس کا استمال کریں.ایک تیز نظر اور محسوس کرنے کے لئے کچھ سفید یا خاکستری پتھر کے ساتھ جوڑی بنائیں.

11. ایک سوئمنگ پول شامل کریں۔

rustic Garden by Vida de Vila
Vida de Vila

Área externa

Vida de Vila

ایک سوئمنگ پول، خاص طور پر موسم گرما کے مہینوں میں، کسی بھی پاکستان کے باغ کے لئے ایک شاندار اضافہ ہے. تندرستی اور صحت کے لئے، نیچے کولنگ پول جماعتوں ہوسٹنگ، سوئمنگ گود یا بچوں کے ساتھ کھیلنے کے لیے بہترین جگہ فراہم کرتا ہے.ایک سوئمنگ پول کی تعمیر سے پہلے  کیا جاننا چاہیے آئیں دیکھیں۔

12. بعض استحکام

آپ کے باغ میں ایک پرسکون چھوٹی سی جگہ بنائیں  جہاں آپ اپنے خیالات جمع کریں اور صرف فطرت آپ کو گھیر کر  لطف اندوز کر سکتے ہیں۔ یہ ڈیزائن مثال کے طور پر مراقبہ یا یوگا کر یا صرف دھوپ میں آرام کے لئے کامل علاقے تخلیق کرتا ہے.

13. یا ایک ٹب شامل کریں

آپ اپنے باغ میں ایک سوئمنگ پول فٹ نہیں کر سکتے تو کیوں ایک چھوٹا ٹب شامل کریں؟یہ امن اور سکون کے اوقات فراہم کرے گا کہ ایک شاندار اور آرام دہ عنصر ہے. آپ یہ بھی دوستوں اور خاندان کے گرم پانی اور بلبلوں سے لطف اندوز کر سکتے ہیں جہاں Jacuzzi کے استمال ہو سکتا ہے۔ ایک Jacuzzi بھی ایک باغ کی جگہ کے لئے ایک سجیلے موڑ کا اضافہ کرتا ہے۔

14. ایک پانی کی خصوصیت کے ساتھ متاثر کرنا۔

نہ صرف ایک پانی کی خصوصیت بہت سجیلا اور نفیس نظر آتا ہے، بلکہ پانی کی خصوصیت کی آواز ایک باغ کے لئے ایک بہت پرسکون اور پرسکون عنصر لاتی ہے.

15. بچوں کے لئے ایک جگہ

  by Minik Ev
Minik Ev

Victorian

Minik Ev

آپ کے بچوں یا دوستوں اور خاندان کے بچے ہیں تو آپ کا باغ ان کو پورا کرتا ہے کہ باغ کے لئے کھلونے یا جھولوں میں سرمایہ کاری اور تو اور ان کے ارد گرد کو چلانے کے لئے کے لئے وہاں جگہ کی کافی مقدار ہے گھاس اچھی طرح سے برقرار رکھا جاتا ہے اس بات کو یقینی بناتے ہیں.

16. سورج کی روشنی۔

جبکہ آپ سایہ اور آپ کی پناہ گاہ کا ایک تھوڑا سا ہے کرنا چاہتے ہیں تاکہ آپ اچھے موسم کو آپنے باغ میں لطف اندوز کر سکتے ہیں، تازہ ہوا اور سورج کی روشنی کی مطلق سب سے زیادہ بنانے کے لئے یاد رکھیں۔سورج کی روشنی بہاؤ کی اجازت دے، چھتوں یا پناہ گاہ کے باغ میں خالی جگہ رکھیں!اس کے علاوہ ایک باغ راتوں رات بنانے کے لئے ان کی تجاویز پر ایک نظر ڈالیں۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!