modern Houses by TAPO 富岡建築計画事務所

گلگت میں بنا ایک خاموش دو منزلہ گھر کے 6 تصویریں.

Resham Ejaz Resham Ejaz
Loading admin actions …

گلگت میں زیادہ تر گھر قدرتی اندازِ میں بنائے جاتے ہیں۔ یہ حاصل کیا جاتا ہے قدرتی رنگوں، لکڑی کے بے دریغ استعمال اور گھر اور اس کے ماحول کے درمیان ایک خوبصورت ہم آہنگی قائم کرنے سے۔ تو یہ کوئی حیرانی کی بات نہیں کہ آج جس گھر کا ہم تعارف کروانے والے ہیں وہ خوبصورت درختوں سے گھرا ہوا ہے۔ 

ٹاپو کے معماروں نے ایک ایسا گھر بنایا ہے جو ان لوگوں کے لیے مددگار ثابت ہو گا جو ایک منفرد اندازِ کی بالکونی چاہتے ہیں۔ یہ عمارت اِس بات کا ثبوت ہے کہ ایک بڑے شہر میں بھی قدرتی گھر بنانا ممکن ہے۔

بڑی بڑی کھڑکیاں

اِس گھر کی چھت تکونی ہے جس کے دونوں حصے ۱۵۰ مربع میٹر کی جگہ گھیرتے ہیں۔ نچلی منزل پر رہنے کا کمرا، باورچی خانہ اور ایک مرکزی خواب گاہ بنی ہے۔ دوسری منزل پر دو اضافی خواب گاہیں اور ایک دلچسپ آدھی کھلی بالکونی ہے۔ گھر میں زیادہ تر روشنی اسی طرف سے آتی ہے اور بڑے بڑے شیشے کے سرکنے والے دروازے ایک روشن اندرونی حصہ بناتے ہیں۔ چلیے اِس میں ایک نظر ڈالتے ہیں… .

تقریباً باہر بنی بالکونی

تکونی چھت کی وجہ سے کھڑکیوں اور بالکونی کو ایک خاص زاویاتی شکل دی گئی ہے۔ یہ بیرونی حصے کو سادہ اور سیدھا سا بنا دیتی ہے۔ معماروں نے درختوں سے گہری اِس منظر کا فائدہ اٹھانے کے لیے ایک اضافی بالکونی بھی بنائی ہے جو دوسری خواب گاہ سے باہر نکلتی ہے۔ یہ درخت کو گلے لگاتی معلوم ہوتی ہے اور گھر کی جمالیات کا ایک اہم حصہ ہے۔

اندرونی ڈیوڑھی

اِس گھر میں ایک ڈیوڑھی ہے اور اِس کی چھت 5.2 میٹر اونچی ہے۔ یہ اندرونی حصے کو اتنا پرسکون اور ہوادار بناتی ہے کے کچھ لوگ اِس کو جنگل میں بنا گھر سمجھنے لگیں۔ چھوٹی کھڑکیاں گھر میں مزید روشنی لانے کا باعث بنتی ہیں اور چھت پر نظر آتے لکڑی کے شہتیر اِس کے قدرتی اندازِ کو مکمل کرتے ہیں۔

لکڑی کا کچن

گہرے رنگ کی لکڑی سے بنا یہ باورچی خانہ لکڑی کے فرش اور چھت سے مل کھاتا ہے۔ یہ اِس سارے کھلے ڈیزائن کو ہم آہَنْگ بنانے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔ یہ سب صفائی سے بنایا گیا ہے اور گھر کا چکر لگاتے وقت آپ اِس کے رہنے کے کمرے، کھانے کے کمرے اور خواب گاہ میں بھی ایسے ہی گہری لکڑی کا استعمال دیکھیں گے۔ یہ جدید گھروں میں پایا جانے والا ایک نیا رجحان ہے۔

اندرونی کھڑکیاں

شیشے سے بنی کھڑکیاں آج کل حد سے زیادہ مقبول ہیں۔ اگر یہ ٹھیک طرح سے لگائی جائیں تو یہ کمرے کی پرائیویسی خراب کیے بغیر اچھی خاصی روشنی اندر لے آتی ہیں۔ یہاں یہ کھڑکی اتنی اونچائی پر بنی ہے کہ پرائیویسی میں داخل اندازی ممکن نہیں۔ اور یہاں ہم پاکستانی گھروں کا روایتی اندازِ بھی دیکھ سکتے ہیں یعنی کہ گھر کی بیرونی بالکونی۔

آرام دہ اور کشادہ غسل خانہ

اِس باتھ روم کا حجم درمیان ہے اور اِس کا ماحول قدرتی اور پرسکون ہے۔ اِس میں ایک بڑا حصے ڈیزائن کی سادگی اور سامنے نظر آتے قدرتی عناصر کا ہے۔ لکڑی کی الماری پر بنا کریم رنگ کا بیسن اور اوپر بنی دوسری الماریاں بہت سی قدرتی روشنی منعکس کرتی ہیں۔ 

یہاں دیکھئے: گھر ڈیزائن کرنے کا منصوبہ: مور چال۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!