by Ghar360

گھر کو تبدیل کرنے کے دس تیز اور سستے طریقے

Farheen Farheen
Google+
Loading admin actions …

یہ سوچ کر ہی کتنا اچھا لگتا ہے کہ انٹیریئر ڈیزائنر ایک پوری آپ کے گھر کو سنوارنے میں لگی ہے لیکن اگر وقت کی محدود ہو اور بجٹ کم ہو تو؟ پریشان مت ہوں ہم آپ کے لیئے لائے ہیں کچھ ایسی تجاویز جن پر عمل کر کے آپ اپنے گھر کو بہت شاندار بنا سکتے ہیں اور اس میں اچھی بات یہ ہے کہ آپکو ڈائی کا ماہر ہونے کی بھی ضرورت نہیں ہے۔ حقیقتا آپ حیران ہوں گے یہ دیکھ کر کہ یہ کتنی آسان ہیں کہ ہم خود بھی کر سکتے ہیں۔ آئیں اور ان تجاویز کو دیکھیں اور سوچیں ان میں سے کونسی آپ ٹرائی کریں گے۔

۱۔ دیواروں پر اضافہ کریں

اپنے گھر کو آسانی اور تیزی سے بدلنے کا سب سے بہترین طریقہ ہے کہ دیواروں کے اوپر مصوری کو یقینی بنائیں۔ یہ مت بھولیں کہ IKEAکے پاس بنے بنائے فریمز ہوتے ہیں تو اب آپ اپنے گھر کو سجا سکتے ہیں بغیر کسی عمل میں داخل ہوئے۔

۲۔ فرنیچر کی جگہ تبدیل کریں

modern Living room by Atelier036
Atelier036

Living space

Atelier036

کچھ نیا خریدنے کی بجائے آپ پرانے فرنیچر کی جگہ تبدیل کر کہ ایک نئی وضع حاصل کر سکتے ہیں۔ جیسا کہ مشہور ہے کہ تبدیلی آرام کی طرح ہی ضروری ہے تو اپنے لیونگ روم سے شروع کریں اور پھر دیکھیں آپکو کیسا لگتا ہے؟

۳۔ کچھ نئے لوازمات کا استعمال کریں

modern Living room by Perfect Stays
Perfect Stays

Cushions in living room

Perfect Stays

بجٹ کو خراب کیئے بغیر اپنے گھر کو سنوارنے کا بہترین ذریعہ لوازمات ہیں۔ کچھ کشن یہاں، کچھ موم بتیاں وہاں اور تھوڑے سے تازہ پھول اور آپکا گھر انٹیریئر میگزین کے ٹاپ گھروں میں سے ایک ہوگا۔

۴۔ ایک اندر بنا ہوا بک شیلف ٹرائی کریں

scandinavian Living room by AvoCADo
AvoCADo

Apartament w Krakowie – salon

AvoCADo

دیواروں کا بہتر استعمال کریں اور دیوار کے اندر بنا ہوا ایک بک شیلف لیں۔ یہ جگہ کم گھیرتا ہے فیش ایبل اور ستھرا لگتا ہے۔ یہ آپکو مزید اسٹوریج فراہم کرتے ہیں اور بہت خوبصورت لگتے ہیں۔

۵۔ایک جاندار دیوار کے بارے میں کیا خیال ہے؟

اس خوبصورت اور آسان تجویز کے بارے میں کیا کہنا ہے؟ ایک پینٹ کا ڈبہ لیں اور ایک خوبصورت دیوار پینٹ کریں یہ باقی کمرے کے ساتھ بہت خوبصورت اور اعلیٰ لگے گا۔

اگر آپکو مالٹا رنگ پسند ہے تو وہ کریں یہ بہت خوبصورت لگے گا۔

۶۔ فرنیچر کا رنگ تبدیل کریں

بات پینٹ کی ہورہی تھی، اگر آپ کا فرنیچر بہت مہنگا تھا لیکن اب آپ اس سے بور ہوگئے ہیں لیکن پھینکنا بھی نہیں چاہتے تو یہ وقت ہے اسکا رنگ بدلنے کا، آپ منٹوں میں ایک خاص رنگ دے سکتے ہیں اور اگر آپکو ختم کرنے کے بعد رنگ پسند نہیں آیا کوئی بات نہیں دوبارہ ڈبہ اٹھائیں اور رنگ تبدیل کریں۔

۷۔کیا وال پیپر کوئی تبدیلی لاتے ہیں

  by Ghar360
Ghar360

Living Room Wall Paper

Ghar360

اگر دیوار رنگنے میں آپکو لطف محسوس نہیں ہورہا تو دیوار کو تیار کرنے کے بارے میں کیا خیال ہے؟ اب بہت ہی اسٹائلش قسم کے وال پیپر آگئے ہیں جن کو بس کھولیں اور لگائیں والا کام ہے۔ ایک منٹ میں خوبصورت دیوار حاضر ہے۔ سوال صرف اتنا ہے کہ آپ کتنے بہادر ہیں؟

۸۔ پس منظر کی ٹائلوں کو بدلیں

اگر آپ منجھے ہوئےڈائر ہیں تو مجھے نہیں لگتا کہ آپ تھوڑا ٹائلنگ کا کام کرنے سے گھبرائیں گے اپنے کچن کو تروتازہ کرنے کے لیئے۔ چھٹی کے دن کچھ ٹائلیں لے آئیں پرانی ٹائلوں کو اکھاڑ پھینکیں اور نئی ٹائلوں سے اپنے گھر کو نئی وضع دیں۔

۹۔ گہرائی سے صفائی کریں

یہ صرف ایک مذاق نہیں ہے---- اگر آپ نے کبھی اپنے گھر کی اوپر سے نیچے صفائی نہیں کی تو اپ سوچ نہیں سکتے کہ اس سے کیسا محسوس ہوتا ہے؟ اسکا احساس ہی الگ ہے۔ صفائی کے بعد کھڑکیاں کھول دیں، تھوڑی تازہ ہوا اور قدرتی روشنی کو اندر آنے دیں۔ ہمیں لگتا ہے اس تجویز کو ازمانے کے بعد آپ کو اس سے عشق ہوجائے گا۔

۱۰۔ اپنی راہداری کو تھوڑا خاص بنائیں

classic Houses by Shine Lighting Ltd
Shine Lighting Ltd

Traditional Front Door

Shine Lighting Ltd

آخری لیکن کام کا--- اپنے دروازے پر آئیں اور یہاں کے انٹیریئر اور سجاوٹوں کو خاص بنائیں۔ ہمیں لگتا ہے کہ سادگی خوبصورتی کی کنجی ہے تو تھوڑے پودے لگائیں اور تھوڑی سی روشنیاں راہداری کو چار چاند لگا دیں گی۔ صرف اتنی سی محنت سے آپکے گھر کا سامنے کا حصہ خوبصورت اور دلکش ہوجائے گا۔

کچھ اور ڈائی کی تجاویز درکار ہیں یہ دیکھیں: لکڑی کے فرنیچر کو بہتر بنائیں

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!