minimalistic Dining room by JUNIQE

اپنے مہمانوں کو خوش آمدید اور مسرور محسوس کروانے کے لئے 11 چالیں

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

اپنا گھر ہونے کے لیے صرف یہ ہی کافی نہیں کہ اپنے لیے ایک آرام دہ جگہ بنائی جائے،بلکہ یہ ان لوگوں سے متعلق بھی ہے جو آپ کے ٹھکانے کادورہ کرتے ہیں ۔ مہمان ، دوست اور خاندان , یہ تمام مہمان آپ کے مکان کو گھر بناتے ہیں ، تو اس لیے ضروری ہے کہ آپ ایک ایسی جگہ بنائیں جو کہ مہمان نواز ہو۔

خوش قسمتی سے ، اپنے مہمانوں کو مسرورمحسوس کرانا آسان ہے۔سادہ اور بنیادی ضروریات فراہم کرنا شروعات ہے، مگر اسے لوازمات سے روشن اور زیادہ بڑھایا جا سکتا ہے۔۔ اگر آپ جاننا چاہتے ہیں کہ کونسی ۱۱ تدابیر ہیں  جو کہ مہمانوں کے لیے آپ کے گھر کو سجائیں گی تو ذیل میں ملاحضہ کریں۔

1-یہ سب روشنی میں ہے۔

روشنی اہم ہے یہ امر یقینی بنانے کے لیے کہ ماحول خوش آئیند ہے، اور یہ کہ آپ کے مہمان اس میں خوشی محسوس کریں ، روشنی کے زیادہ سے زیادہ ذخائر شامل کریں اور ڈائریکٹ روشنی سے پرہیز کریں جو کہ اکثر جراثیم سے پاک روشنی لگتی ہے۔

2-ٹیکسٹائل اور لوازمات

بہت سی شاندار ڈالیاں ، کشن اور قالین آپکے گھر کو نرم بناتے ہیں ، اور آپ کے مہمانوں کوخوش آمدید، چست اور آرام دہ محسوس کراتی ہے۔

3-ایک صاف بے ترتیبی سے پاک داخلہ

 Corridor & hallway by wohnhelden Home Staging
wohnhelden Home Staging

Altbauwohnung Verkaufs-Optimierung2

wohnhelden Home Staging

یہاں پر ایک ایسے گھر جو بے ترتیبی سے پڑا ہوا ہے ، اس سے برااور کچھ نہیں ہو سکتا۔ اپنے داخلہ گاہ کو صاف کرنے کے لیے وقت نکالیں ۔ ایسی تمام اشیاءجو اب آپ کے مقصد کی نہیں اسے عطیہ کر دیں یا بیچ دیں ۔

4--تا زہ ماحول اور گردونواح

آپ کے گھر کوتازہ اور خوشگوار محسوس کروانے کے لیے ضروری ہے کہ کھڑکیوں کوکھول دیں تاکہ تازہ ہوا گھر میں داخل ہو سکے۔اپنے مکان میں اچھی ہوا اور اچھی ہوا کی گزرگاہ کے لیے گیلی اور باسی جگہوں سے گریز کریں

5-حفظان صحت کے مطابق غسل خانہ

industrial Bathroom by Espaces à Rêver
Espaces à Rêver

Salle de bain – Appartement industriel chic & moderne 55m2 – 75010 Paris

Espaces à Rêver

اس سے برا اور کچھ نہیں کہ آپ کسی کے گھر جائیں اور آپ کو اندازہ ہو کہ انکا باتھ روم گندا اور بدبو دار ہے۔اپنے غسل خانہ کوصاف رکھیں اور بدبو دور کرنے کے لیے پر فیومز استعمال کریں ۔

6-قدرتی روشنی کا ذخیرہ

قدرتی روشنی فوراً ہی کھلی ، ہواداراور مدعو کرنے والی جگہ کا احساس دلاتی ہے۔سورج کی روشنی کو پر دوں اور بڑی کھڑ کیوں کی مدد سے زیادہ کریں ۔

7- باورچی خانہ ایک سماجی جگہ کے ساتھ

کچن کے ڈیزائنز نے بغیر کسی وجہ کے کھانے کی جگہوں کو نشستوں اور میز کے ساتھ نہیں بنایا۔اگر آپکی جگہ میں کوئی تفریحی یا سماجی جگہ نہیں ، تو یہ ناخوش آئند یا تنہا لگے گی۔

8-اسنیکس ، ڈرنکس اور خوش ذائقہ

آپکے پاس ہمیشہ مہمانوں کے لیے اسنیکس ہونے چا ہیے۔اپنی الماری میں سوڈا، خوش ذائقہ لوازمات ہر وقت موجود رکھیں جو کہ مہمانوں کے کسی بھی وقت آمد پر پیش کیے جا سکیں ۔

9-زیادہ مقدار میں زیرِ بحث چیزیں

minimalistic Dining room by JUNIQE
JUNIQE

Green Leaf Poster

JUNIQE

اپنے مہمانوں کو اکیلا نہ چھوڑیں ، زیادہ مقدار میں آنکھوں کو لبھانے والے لوازمات جو کہ آپ کے چھوٹے مباحثوں کو خوش آمدید کہے اور عجیب خا موشی سے پرہیز کریں ۔

10-ایک جیکٹ یا ہیٹ کو لٹکانے کی جگہ

  by Maze Interior
Maze Interior

Tree Hanger, coat hanger & Anyone stool in copper.

Maze Interior

یقینی بنائیں کے آپکے مہمانوں کے پاس جیکٹ اور دوسری چیزیں رکھنے کے لیے جگہ ہو،جسکے لیے اپنے سامنے کے دروازے پر ریک لگائیں ۔

11-ایک آرام دہ مہمانوں کے لیے کمرہ

classic Bedroom by Loft Design System Deutschland
Loft Design System Deutschland

3D Wandpaneele – Design Nr. 24 FLOW

Loft Design System Deutschland

ضروری ہے ، اگر آپکے مہمان رات کو رکنا چاہیں تو ایک اچھا سا سجا ہوا کمراہ، شاندار قالین، ہلکی روشنی اور متوازن سجاوٹ رکھتا ہو۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!