modern Dining room by IMAGE N SHAPE

13 متاثر کن کھانے کے کمرے

Resham Ejaz Resham Ejaz
Loading admin actions …

جب کھانے کا کمرہ اچھے طریقے سے سجایا جائے تو یہ كھانا کھانے کے لیے بہترین ماحول بناتا ہے اور گھر والوں کے مل بیٹھنے کا مرکز ہوتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ گھر کے مالک گھر کو سجاتے وقت کھانے کے کمرے کو کبھی نظر اندازِ نہیں کرتے۔ چلیے ہماری آج کی منتخب کردہ کھانے کے کمروں کی تصویریں دیکھئے۔ ہمارا خیال ہے کہ کھانے کے کمروں کی یہ تصویریں اور پِیشہ وروں کی نصیحتیں آپ کو اپنی كھانا کھانے کی جگہ کو خاص بنانے میں مدد دیں گی۔

۱۔ جدید کھانے کا کمرہ

ایک جدید اندازِ کے کھانے کے کمرے کو درست اندازِ کی سجاوٹ، باورچی خانے سے رابطے اور فعالیت کے علاوہ کچھ چاہیے نہیں ہوتا۔

۲۔ شاہانہ اندازِ

اگر آپ کا گھر اور بجٹ اِس کی اِجازَت دے تو آپ شاہانہ اندازِ کے رہنے کے کمرے سے جڑا ایک اسی اندازِ کا کھانے کا کمرہ بنا سکتے ہیں اور مختلف رنگوں کی مدد سے اُنہیں الگ کر سکتے ہیں۔ اِس ترتیب کے لیے کرسیاں اور میزیں لازمی ہیں۔

۳۔ پینٹنگ، منظر کشی اور پردے

classic Dining room by AAMRAPALI BHOGLE
AAMRAPALI BHOGLE

Dining that extends into a lush Garden

AAMRAPALI BHOGLE

اپنے کھانے کے کمرے کو دلچسپ اور ڈرامائی بنانے کے لیے آپ بڑی بڑی تصاویر، پردے اور مختلف بناوٹ والی دیواروں کا استعمال کر سکتے ہیں۔

۴۔ کم جگہ میں زیادہ لوگ

ایک گول میز زیادہ لوگوں کو کم جگہ پر پورا لانے میں مددگار ثابت ہوتی ہے اور كھانا کھاتے وقت ساری توانائی درمیان میں مرکوز رکھتی ہے۔

۵۔ قدرتی روشنی میں

قدرتی روشنی اور مناظر ایک کھانے کے کمرے کے بہترین لوازمات ہوتے ہیں۔ ایک چھوٹا سا خوبصورت فانوس لگا کر اسے دلچسپ بنائیے۔

۶۔ دیہی اور قدرتی

modern Dining room by Design Arc Interiors
Design Arc Interiors

Daining Area interior Besign Bangalore

Design Arc Interiors

لکڑی کی اچھی سی میز کرسیاں خریدیں اور قدرتی اندازِ میں كھانا کھانے کا لطف اٹھائیں۔

۷۔ لائبریری اور کھانے کا کمرہ

modern Dining room by ABHISHEK DANI DESIGN
ABHISHEK DANI DESIGN

MODERN DINING DESIGN

ABHISHEK DANI DESIGN

یہ کھانے کا کمرہ دو مقاصد پورے کرتا ہے۔ آپ یہاں اپنے خاندان کے ساتھ كھانا کھا سکتے ہیں اور جب یہ خالی ہو تو آپ یہاں آ کر سکون سے مطالعہ کر سکتے ہیں۔ اِس جگہ کو سادہ اور قدرتی رنگوں میں رنگا گیا ہے۔ اور پِھر بھی یہ موزوں ہے کیوں کہ کمرہ بہت بڑا نہیں ہے اور کھانے کی میز اور کرسیاں بہت سی جگہ گھیر لیتے ہیں۔

۸۔ ایک چھوٹے اور جدید خاندان کے لیے

آج کے زمانے میں خاندان کا سائز چھوٹا ہونے کے ساتھ ساتھ کھانے کی جگہیں بھی چھوٹی ہوتی جا رہی ہیں۔ دیواروں پر روایتی اندازِ کا پرنٹ اور اور سجاوٹ شاندار ہے۔

۹۔ باورچی خانے کے اندر

اپنا کھانے کا کمرہ باورچی خانے کے نزدیک ہونا چاہیےتا کہ ہر شے دسترس میں رہے۔ گدیوں والی آرام دہ کرسیاں رکھنا بھی ایک اچھا خیال ہے۔

۱۰۔ فیشن ایبل اور جدید

کھانے کے کمرے کے لیے ایک دور حاضر کی تجویز حاضر ہے۔ اِس سجاوٹ کی جان اِس کی سادگی اور صفائی میں ہے۔ یہ اچھے رنگوں اور لوازمات کے انتخاب کی بدولت ممکن ہو پایا ہے۔ کنارے پر رکھی کالے رنگ کی فالتو کرسیاں ضرور دیکھئے۔

۱۱۔ کھانے کے لیے صوفہ سیٹ

ضروری نہیں ہے کے آپ کھانے کے کمرے کو روایتی میز کرسیوں سے ہی سجائیں بلکہ آپ اِس میں شوخ رنگ، ایک پینٹینگ اور منفرد روشنیاں بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

۱۲۔ سادگی اصل خوبصورتی ہے

modern Dining room by IMAGE N SHAPE
IMAGE N SHAPE

Samrath Paradise

IMAGE N SHAPE

کھانے کی میز، کرسیاں یا بنچ اور ایک روشنی جو سارے کو روشن کرتی ہے۔ یہاں کوئی قالین یا کسی اور قسم کی سجاوٹ استعمال نہیں کی گئی۔ یہ ایسی سادگی ہے جو نفاست سے بھرپور ہے۔

۱۳۔ گول اور پر کشش

modern Dining room by IMAGE N SHAPE
IMAGE N SHAPE

Dhiren Tharnani

IMAGE N SHAPE

کیا آپ کو روایتی اندازِ کا جنون ہے مگر آپ کے بار ایک بڑا کھانے کا کمرہ یا ایک بڑا خاندان نہیں ہے؟ جان لیں کہ آپ صرف چار کرسیوں کے ساتھ بھی ایک روایتی کھانے کا کمرہ بنا سکتے ہیں۔ اِس کا راز ہے ایک گول میز اور سارا فرنیچر روایتی اندازِ کا چنیں۔ 

یہاں دیکھئے: باورچی خانے کے لیے ایسی تجاویز جن کے لیے آپ کو کسی کی مدد کی ضرورت نہیں۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!