classic Houses by Obras y reformas de vivienda,proyectos de arquitectura en Tabasco.

پانچ پہلے اور بعد کی تصاویر آپ کی حوصلہ افزائی کے لیے۔

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

ہومیفائی میں آج ہم ری ماڈلنگ کی طرف متوجہ کررہے ہیں۔ ری ماڈلنگ گھروں اور عناصر کے موجودہ حصوں کو جالی جگہوں کے لحاظ سے استمال کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ اور ڈیزائنرز کے ذہنوں کے لیے چیلنج ہے۔ ری ماڈلنگ کے ذریعے ہم جالی جگہوں میں خوبصورتی پیدا کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔

اس وقت ہم نے پانچ دو منزلہ گھروں کے اگواڑ کی تزئن و آرائش کے ساتھ آپکو حیران کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ اگر آپ اس کے ساتھ آئے ہیں تو شاید آپکو آپ کے گھر کے لیے اچھا ڈئزائن مل جائے گا۔

1.پہلے: تقریبا مکمل

eclectic Houses by HF Arquitectura
HF Arquitectura

Estado original

HF Arquitectura

یہاں یہ اگواڑ ایک نئی شکل سطحوں، کوٹنگز اور دروازے کے سیاہ لوہار اور اوپری منزل اور دروازے کی طرف جانے والے راستے کے سٹرپس میں بڑی کھڑکی کی طرح تخلیقی عناصر کے ساتھ کواور اس کے طریقوں پر پہلے سے ہی ہے۔  لیکن یہ بہت نہیں ختم ہونے کے لیے۔                   

دیکھیں یہاں آپ کے گھر کے لیے شاندار داخلی دروازے پیدا کرنے کے لیے ۳۰ خیالات۔

بعد: ایک مکمل نظر

modern Houses by HF Arquitectura
HF Arquitectura

Remodelación

HF Arquitectura

یہ تزئن شدہ اگواڑ قدرتی پتھر کے ساتھ  آنکھ کو اچھا دکھنے کے لیے بنایاگیا ہے۔  اگواڑ کی تزئن کے لیے ایک فاسد افقی فریم ضم کیا جائے گا یہ پینٹنگ طرح ہے جو بہت زیادہ اور مختلف رنگوں کو بغیر کسی رکاوٹ خود کے ساتھ گھل مل جانے کے لیے ہے۔

2.پہلے: ایک چھوٹا سا گھر بغیر دلچسپی کے۔

 Detached home by Janete Krueger Arquitetura e Design

یہاں یہ چھوٹا سا گھر عظیم صلاحیت ہے، لیکن اس کے ساتھ کے ارد گرد کھیلنے کے لئے زیادہ جگہ کی ضرورت تھی بھی نہیں. تاہم، یہ اب بھی بہت کچھ کیا جا سکتا ہے۔

بعد : اس طرح تبدیلی جو پہلے نہیں کی گئی۔

نیا اگواڑ اصل گراؤنڈ فلور کے فرش کے اوپر ایک بالکل نئی منزل ساتھ لاتا ہے. جدید گلاس اور دھاتی ڈھانچے کے ساتھ اہتمام کیاگیا بنیادوں کو ایک دوسری منزل کے انعقاد کے لئے مزید تقویت دی گئی. گھر میں بھی ایک طرف خلا کا فائدہ اٹھانے کے لیے اس میں توسیع کر دی گئی.

3. پہلے اور بعد: ایک سادہ بورنگ گھر کو ڈیزائنر کے خواب جیسا بنانا!

اس گھر کے پرانے اگواڑا کو کردار یا شخصیت کے بغیر کہنا بورنگ ہے، یہ ایک سست ہے. گھر کی شخصیت کو ڈیزائنرز نے ایک تازگی نظر دینے کے لئے منظم کیا جو متضاد سیاہ دھات کے ساتھ سفید دیواروں  میں واضح اور جدید ہے. اگرچہ اس میں بہت کم تبدیلیاں کی گئی، وسیع چھت اور معمولی ترمیم کو اس کے گھر میں ایک طاقتور نئے منظر کے بارے میں لایا ہے.

4. پہلے: فیشن ایبل لیکن پرانا۔

یہاں اس گھر میں ایک بہت اچھے ڈیزائن اور ساخت کے لحاظ سے ظہور وار ہے. تاہم، کہ اس کی عمر میں واپس تھا، اور یہ فیشن سے باہر چلا گیا ہے. اس خوبصورت گھر کو  بچائے جائے کی ضرورت ہے!

بعد: ایک مسلط جدید ڈھانچہ۔

کیا بالکل تبدیل کرنے کی ضرورت ہے؟ مثال کے طور پر جگہ کی تقسیم کے لئے یہ کافی مناسب نہیں تھا. دونوں دروازے گیراج اور اندر داخل ہونے والوں کے دروازوں کو فیشن ایبل نئے سفید سٹیل دروازے کے ساتھ تبدیل کر دیا گیا ہے. اطراف میں اعلی دیواروں کی صفائی کے ساتھ ان کے درمیان  میں سلنڈر کی ساخت کے انعقاد کے لئے پینٹ کیا گیا ہے اور تھوڑا سا باغ ہوا کا ایک تازہ سانس کو شامل کرنے کے لیے۔

5. پہلے: ایک چھوٹا اور عقلمند / لٹل ہاؤس۔

اس چھوٹے سے گھرمیں پودوں کی بیلوں کا اوپر چڑھنا اس  کی خوبصورتی کی ایک وجہ  ہے۔لیکن ڈیزائنرز نے ہریالی کے ذریعے  اس گھر کی اصل صلاحیت کو منظم کرنے کی کوشش کی ہے۔  

آپ ایک معمار کی خدمت حاصل کر سکتے ہیں۔ ایسی نظر حاصل کرنے کے لیے جو آپ چاہتے ہیں۔

بعد: دو سطحی اور فیشن ایبل۔

یہ گھر اس جگہ میں ایک اور گھر بنانے کے لیے تعمیر کیا گیا تھا۔ ایک بار پُرانی چھت کو ایک سیڑھی کے ذریعے ایک کھڑکی تک رسائی کے ساتھ دو منزلہ گھر کا راستہ بنا دیا گیا ہے۔ لکڑی کے ساتھ پتھر کے صحن اور لکڑی کی باڑ سب سفید دیوارں کے خلاف کھڑے ہیں۔ یہ اس کو جدید خوبصورتی کے بغیر ایک گنوار شکل دے رہے ہیں۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!