scandinavian Kitchen by Better Home

آپ کے کچن کے کونوں سے فائدہ اٹھانے کے ۸ طریقے

Resham Ejaz Resham Ejaz
Loading admin actions …

باورچی خانے میں فالتو کونوں کو اکثر نظر اندازِ کر دیا جاتا ہے۔ یہ کونے کچن کی کشش کو کم کر دیتے ہیں اور چاہے آپ کتنی بھی رقم خرچ کر لیں کوئی نہ کوئی کونا خالی بچ ہی جاتا ہے۔ تو آپ کو اِس بارے میں سوچنا چاہیے اور اس کونے کو باقی کچن کا حصہ بنانا چاہیے۔ زیادہ تر فالتو کونوں میں فالتو سامان ہی ٹھونس دیا جاتا ہے مگر آپ کو اچھے سے تحقیق کر کے انہیں کارآمد بنانا ہو گا۔ ہم آپ کے لیے ایسی شاندار تجاویز لے کر آئے ہیں جو آپ کو ان کونوں سے نمٹنے میں مدد دیں گی۔ ہماری ان خوبصورت کچن کی تجاویز سے مستفید ہونے کو تیار ہو جائیے جو اسے آپ کے گھر کا سب سے پسندیدہ حصہ بنا دیں گی۔

۱۔ عمدہ شیلف

scandinavian Kitchen by Better Home
Better Home

KUCHNIA PO METAMORFOZIE

Better Home

کچن کے کونوں کو استعمال میں لانے کا ایک اچھا راستہ لمبائی میں ایک شیلف لگانا ہے۔ اِس الماری کا رنگ اور مواد کچن کے باقی سامان جیسا ہی رکھیں۔ اِس میں پیارے سے برتن یا کچھ ایسے لوازمات رکھیں جو اِس کونے کی شان بڑھا دیں۔ اِس طرح آپ کو کچن کا وہ فالتو کونا بغیر کسی دقت کے اس کا حصہ بن جائے گا۔

۲۔ کچن کے شیلف

اگر آپ کے کچن کا کاؤنٹر ایک دیوار کے ساتھ لمبائی میں جڑا ہوا ہے تو اس کے اوپر اسی لمبائی کا ایک افقی شیلف بنا دینا اچھا رہے گا۔ یہ سجاوٹ آپ کے کچن کو سجاوٹ کے ساتھ ساتھ فعالیت کا عنصر بھی مہیا کرے گی۔ خاص قسم کی روشنیاں چن کر اپنے کچن کو خوبصورت بنائیں۔

۳۔ کچن کے آلات

modern Kitchen by Engel & Völkers Bodrum
Engel & Völkers Bodrum

Engel & Völkers Bodrum

Engel & Völkers Bodrum

کچن کے کونوں کو بےکار کیوں چھوڑا جائے جب ان میں ضروری بجلی سے چلنے والے آلات رکھے جا سکتے ہیں؟ ایک لکڑی کا سانچہ لے کر آپ اپنا سامان رکھنے کے لیے مختلف شکلوں کی جگہیں بنا سکتے ہیں۔ اس کونے کے قریب بجلی کے ساکٹ کی موجودگی کا تعین کرنا مت بھولیں۔ اِس طرح آپ کو وہ کونا نہ صرف جمالیاتی طور پر حَسِین بلکہ کارآمد بھی بن جائے گا۔

۴۔ لوازمات کی نمائش کرنے کی جگہ

آپ ان فالتو کونوں میں اپنے لوازمات اور پسندیدہ آرائشی ٹکڑوں کی نمائش کر سکتے ہیں۔ یہ کونا ایک اچھا استعمال پیش کرتے ہوئے کچن کی خوبصورتی میں اضافہ کرتا ہے۔

۵۔ کچن

اگر آپ کچن کی کسی بھی جگہ کو خالی نہیں چھوڑنا چاہتے تو آپ کو انگریزی حرف L کی طرح کے کاؤنٹر کے بارے میں سوچنا چاہیے۔ اِس ل کے کونے کو آپ نلکے اور سنک لگا کر استعمال میں لا سکتے ہیں۔ اِس طرح آپ فالتو کونوں کی پرواہ کیے بغیر اپنے کچن کے زیادہ سے زیادہ حصے سے فائدہ اٹھا سکیں گے۔

۶۔ چھوٹے کچن

چھوٹے کچن میں اس کے کونے بہت کارآمد ثابت ہوتے ہیں۔ آپ ان کونوں میں کچن کے بڑے بڑے سامان کے درمیان سَجاوَٹی ٹکڑے یا برقی آلات رکھ کر انہیں دلکش بنا سکتے ہیں۔ چھوٹے کچن کے لیے یہ کونے رحمت کے مترادف ہوتے ہیں۔ 

آپ اپنی پسند کی وجہ حاصل کرنی کے لیے کوئی ڈیزائنر بھی ہائر کر سکتے ہیں۔

۷۔ درازیں

  by Aura Cocinas
Aura Cocinas

Cocina en PVC Gris Mare con combinación de Cristal Amarillo

Aura Cocinas

اگر آپ کے کچن میں کوئی فالتو کونا ہے تو آپ اِس میں درازیں لگا کر اسے سامان رکھنے کی ایک بہترین جگہ بنا سکتے ہیں۔ چھوٹی چھوٹی ایک دوسرے کے اوپر لگی درازیں نہایت کارآمد ہوتی ہیں اور سامان رکھنے کے لیے بہت سی جگہ فراہم کرتی ہیں۔

۸۔ کچن

بےکار کونے سے مکمل طور پر بچنے کے لیے وہاں اپنے چولہا رکھ دیں۔ کونوں میں چمنی اور چولہا رکھ کر آپ کچن کے ہر حصے کو استعمال میں لا سکتے ہیں۔ نفیس سجاوٹ اِس جگہ کی قدر و قیمت میں اضافہ کرتی ہے۔ 

کچن کو مزید بہتر بنانے کے لیے دیکھئے: باورچی خانے کے لیے ایسی تجاویز جن کے لیے آپ کو کسی کی مدد کی ضرورت نہیں۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!