classic Houses by K-Tribe Studió

کم بجٹ میں گھر کی سجاوٹ کے ۱۱ آئیڈیاز جو آپکے گھر کو مہنگا دکھائینگے

Shahtaj Shahtaj
Loading admin actions …

کون اپنے گھر کو سجانا اور خوبصورت بنانا نہیں چاہے گا وہ بھی پیسوں کی پرواہ کیے بغیر؟ ہم سب ہی، لیکن کیسے؟ آپ حیران رہ جائینگے کیونکہ یہاں ۱۱ زبردست طریقے ہیں جس سے آپ اپنے گھر کو سجا سکتے ہیں پیسہ خرچ کیے بغیر۔ یہ زبردست آئیڈیاز آپکو آپکا خوابی گھر دینگے وہ بھی کم سے کم بجٹ میں – آپ ان سب ہی کو پسند کرینگے!

۱ . بے ترتیبی بغیر گیلری جوتوں کے لاکرز کے ساتھ

 Corridor & hallway by Equipe Ceramicas
Equipe Ceramicas

Caprice DECO Wave Colours 20x20

Equipe Ceramicas

کیا آپ اپنے داخلی راستے کو بکھیڑے اور بے ترتیبی سے آزاد بنانا چاہتے ہیں؟ جوتوں کے لیے ایک پوشیدہ جگہ بنالیں جو بارش، کیچڑ، وغیرہ میں بھیگے اندر آتے ہیں۔ آپکو بڑی جگہ کی ضرورت نہیں – ایک معقول درجے کی جس میں مناسب گنتی کے جوتی سماں جائیں۔ آرام دہ سَجاوَٹی تکیے لگا دینا ایک شاندار آئیڈیا ہے تا کہ آپ اور آپکے مہمان جوتے اتارتے یا پہنتے وقت آرام سے بیٹھ سکیں۔

۲ . اضافی باورچی خانے کے تختے

اضافی تختے نصب کرنا آسَان اور سستا طریقہ ہے منظم اور شاندار باورچی خانہ حاصل کرنے کا۔ آپ اپنے بَرتنوں اور دوسری اشیاء کے لیے اضافی اسٹوریج کی جگہ حاصل کر سکتے ہیں۔ اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ وہ ٹھیک آپکی انگلیوں پر ہوں جب آپکو انکی ضرورت ہو۔ باورچی خانے میں سہولت ہی سب کچھ ہوتی ہے اور اِس آئیڈیا کے ساتھ، آپ محض وہ حاصل کرلینگے۔

۳ . سادہ لیکن شاندار داخلی راستہ

آپکے گھر کا پہلا تاثر داخلی راستے سے ہوتا ہے۔ آپ نہایت ہی عمدہ داخلی راستے کا لطف اٹھا سکتے ہیں صرف اپنے دروازے کو پھر سے رنگنے سے۔ باوقار سیاہ رنگ آپکے دروازے اور گھر کے داخلی راستے کو منفرد اور اسٹائلش بنادیگا۔ اگر آپ چاہیں، تو آپ شوخ ، گہرے رنگوں کا بھی انتخاب کر سکتے ہیں جیسے نیلا یا لال – یہ سب آپکے گھر کے اسٹائل اور ذاتی ترجیحات پر انحصار کرتا ہے۔ آپ تھوڑی ہریالی بھی لگا سکتے ہیں قلیل لکن نفیس وضع کے لیے۔

۴ . نئے رنگوں سے بَحال کیا گیا فرنیچر

eclectic Kitchen by Hallwood Furniture
Hallwood Furniture

Small kitchen, big bold colour!

Hallwood Furniture

آپکے گھر میں نئے رنگوں کا شمول اسے مکمل طور پر تبدیل كرسكتا ہے اور ایسا لگےگا جیسے آپ نے نیا فرنیچر لیا ہے۔ اپنے پرانے فرنیچر کو نئے رنگوں سے تجدید کریں اور آپ اُس کے نتائج دیکھ کر حیران رہ جائینگے۔ اسٹوریج یونٹس اور کیبینٹس کو تازگی بخشتے ہوئے اپنے گھر کو نئی اسٹائلش وضع فراہم کریں بغیر زیادہ پیسے خرچ کیے۔

۵ . نیا تہہ دَار فرش

modern Kitchen by C7 architects
C7 architects

Wickham House

C7 architects

فرش صاف کرنے آسَان نہیں ہوتے، لیکن تہہ دَار فرش کا ہونا، جیسے آپکے پاس صفائی میں آسَان اور خوبصورت فرش کا ہونا ہے۔ اپنا تہہ دَار فرش باقاعدگی سے بدلیں۔ یہ آپکے گھر کو فوری طور پر تازہ دم كردے گا اور اسے نئی وضع فراہم کردیگا، اور آپکو اپنے گھر کی تزئین و آرائِش میں پیسہ خرچ نہیں کرنا پڑے گا! 

آپ ڈیزائنر کی مدد لے سکتے ہیں اپنے پسند کی وضع حاصل کرنے کے لیے۔

۶ . اسٹوریج کی جگہ پر چھوٹی سرمایہ کاری

  by ASPACE
ASPACE

Tessera Step Cube Unit

ASPACE

کوئی فرق نہیں پڑتا كتنا چھوٹا یا بظاہر غیر ضروری ہے ، آپکو کبھی بھی اپنے گھر میں موجود کسی ذخیرہ اندوزی کی جگہ کو ضائع نہیں کرنا چاہیے۔ یہاں تک کہ چھوٹی جگہیں بھی کچھ رکھنے کے کام آ سکتی ہیں، جیسے آرائشی اشیاء رکھنے اور اس جگہ کو خوبصورت بنانے میں۔ اپنے گھر کے لیے ذخیرہ اندوزی کی جگہوں پر تھوڑا خرچہ کریں اور بدلے میں بڑا صلہ پائیں – یہ ایک شاندار طریقہ ہے اسٹائل بڑھانے کا اور مختلف اشیاء کے اسٹوریج کے لیے جگہ حاصل کرنے کا۔

۷ . پرانی لکڑی کی سیڑھیاں

کیا آپکے پاس پرانی، غیر استعمال شدہ لکڑی کی سیڑھیاں آس پاس کہیں بیکار پڑی ہیں؟ اسے پالش کریں اور کوئی رنگ 

دے دیں اور آپکے پاس ہے ایک نئی شاندار جگہ آپکے گھر میں چیزیں اسٹور کرنے اور عریاں دیوار کو سجانے کے لیے۔ یہ تخلیقی آئیڈیا ہے جو آپکے گھر کو منفرد اور اسٹائلش بنادیگا۔

۸ . عملی باورچی خانے کے بیسن

  by AD3 Design Limited
AD3 Design Limited

Sink with drain grooves on the worktop

AD3 Design Limited

اگر آپ اپنے باورچی خانے میں گندگی اور بے ترتیبی سے بچنا چاہتے ہیں، تو ایک آسَان لیکن شاندار آئیڈیا ہے کہ دو بیسن نصب کرلیں۔ ان میں سے ایک میں برتن دھوئیں اور دوسرے میں صاف کی ہوئی پلئٹیں وغیرہ رکھتے جائیں۔ یہ لاجواب اور اسٹائلش لگتا ہے تاکہ آپکا باورچی خانہ بصری طور پر فرحت بخش لگے۔ 

دیکھیں یہاں باورچی خانوں کے ۹ آئیڈیاز انڈین گھروں کے لیے۔

۹ . لکڑی کے تختے

  by Redesign Studio
Redesign Studio

Modular Library

Redesign Studio

لکڑی ہمیشہ خوبصورت لگتی ہے، تو اگر آپ زیادہ اسٹوریج کی جگہ چاہتے ہیں اور ساتھ ہی اپنے گھر کو خوبصورت بھی بنانا چاہتے ہیں، لکڑیوں کے تختے کبھی غلط انتخاب نہیں ہوں گے۔ یہ کسی بھی آرائِشی اشیاء کے ساتھ بخوبی جچینگے جو آپ انپر رکھیں گے – گلدان اور آرائِشی اشیاء سے لے کر فوٹو فریمیز اور کتابوں تک۔ لکڑی کے تختوں پر خرچ کریں اور پائین ایک نئ اسٹائلش وضع اپنے گھر کے لیے اور اضافی اسٹوریج کی جگہ۔

۱۰ . لوہے کی سیخیں

classic Houses by Arttus
Arttus

Large Decorative Front Door

Arttus

اپنے گھر کو جمالیاتی کشش فراہم کرنے کے لیے، اپنے داخلی دروازے پر آرائِشی لوہے کی سیخیں لگائیں۔ یہ آپکے گھر کو منفرد منظر دیگا جو محلوں اور قلعوں کے بڑے، اعلیٰ لکڑی کے دروازوں کے ساتھ قدیم دور کی یاد دلاتے ہیں۔ اگر آپکے گھر کا اسٹائل اِس آئیڈیا کے ساتھ اچھا لگےگا، تو آپکو اسپر ضرور عمل کرنا چاہیے اور پھر آپ بہت ہی کم وقت میں سب سے تعریفیں سنینگے۔

۱۱ . باقاعدگی سے قالین کی صفائی

  by Crown Floors
Crown Floors

London Fog

Crown Floors

اِس بات کو یقینی بنائیں کہ آپکے گھر کے مختلف کمروں میں موجود قالین باقاعدگی سے صاف ہوتے ہیں۔ یہ نہ صرف دھول، مٹی اور کالک مٹائیگا بلکہ اس بات کو یقینی بنائیگا کہ یہ لمبے عرصے تک اچھے دکھیں برقی تنقل چوسنے کا عمل ایک شاندار طریقہ کار ہے جو جراثیم اور دھول کو دوسری جگہوں پر منتقل ہونے سے بچاتا ہے۔ 

ان کارآمد تجاویزوں سے، آپ اِس بات کو یقینی بنا سکتے ہیں کہ آپکے پاس گھر ہے جو پورے سال خوبصورت دکھتا ہے۔ بہترین حصہ یہ ہے کہ یہ آئیڈیاز گھر کے مالکوں کے لیے کم بجٹ کے ساتھ مثالی ہے۔ اپنے گھر کو سجانے کے ان زبردست آئیڈیاز سے متاثر ہوئے، اپنی جیب میں سوراخ کیے بغیر۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!