Kitchen units by Dittrich Hudson Vasetti Architects

اکیس تجاویز گھر کی آرائش کو تجدید کرنے کے لیے جس کی لاگت صرف پانچ سو ہے

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

بعض دفعہ ہم اپنے گھر کی تزئین و آرائش کے لیے بہت خرچ کر دیتے ہیں. لیکن سچ یہ ہے کہ اکثر چھوٹی تبدیلیاں آپ کے گھر میں بڑی محسوس اور نظر آتی ہیں.اس تجاویزی کتاب میں ہم اکیس سادہ حل ہیں جو آپ کے گھر کو تبدیل کرنے میں آپ کی جیب خرچ کے مطابق مدد کریں گے.ہماری تجاویز پر عمل کریں جو ایک ہی وقت میں آپ کے گھر کومحفوظ اور بدل دیں گی.

1. فرنیچر کے درمیان تعین ایل ای ڈی لائٹس

ایل ای ڈی لائٹس کا ایک نظام کے تحت فرنیچر شاندار طرز سے زیادہ کوشش کے بغیر روشن ہو گا اور گھر کے معیار کو  آپ کے کردار اور شخصیت کے مطابق بناتا ہے.

1. فرنیچر کے درمیان تعین ایل ای ڈی لائٹس

ایل ای ڈی لائٹس کا ایک نظام کے تحت فرنیچر شاندار طرز سے زیادہ کوشش کے بغیر روشن ہو گا اور گھر کے معیار کو  آپ کے کردار اور شخصیت کے مطابق بناتا ہے.

2. باتھ روم کی ٹائلز کو جراثیم کش دوا سے صاف کرنا

بعض دفعہ آپ کے باتھ روم کو زیادہ صفائی کی ضرورت ہوتی ہے.ٹائلز کو پالش کروائیں اور ان پر لگا میل کچیل کو بھی صاف کرنا چاہئیے ایک نئے سے چمکدار باتھ روم کے لیے.

3. مفید تزئین و آرائش

  by homify
homify

Natural Rope Knot Door Stop

homify

اکثر  ایسا ہوتا ہے کہ فرنیچر میں لگنے کا خطرہ ہوتا ہے جب دروازہ بجتا ہے.اس مسئلے کا آسانی سے حل اس چیز کیا جا سکتا ہے جو تصویر میں دکھائی گئی ہے.اپنے گھر کی آرائشان چیزوں کے ساتھ کریں جن کی ضرورت ہو.

4. دروازے پر رکھی پائوں صاف کرنے والی چٹائی بدلیں

  by Boscolo
Boscolo

Upper Park, Loughton

Boscolo

آپ چٹائی جیسی معمولی چیزوں کے ساتھ اپنی زندگی میں جوش و خروش پیدا کر سکتے ہیں.اپنے گھر کی سجاوٹ کی تکمیل کے لیے اس میں مختلف رنگوں کی اشیاء لائیں اور گھر کے دروازے کے پاس چٹائی(ڈور میٹ) رکھیں.

5. اپنے دروازوں کی دیکھ بھال کریں

  by Modern Doors Ltd
Modern Doors Ltd

Ravenna Oak Internal Door Prefinished

Modern Doors Ltd

آپ کے گھر ے دروازے کھڑکیوں کو درست طریقے سے کام کے لیے ل دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے یہ وقت کے ساتھ خراب ہو جاتے ہیں. ان کے جوڑوں کو روغن کریں تاکہ انھیں بند کرنے اور کھولنے میں آسانی ہو. اس کے علاوہ کھردرے جوڑ زیادہ مدت میں آپ کے دروازوں کو نقصان پہنچا سکتے ہیں.

6. اپنے فرنیچر کی حفاظت

اگر آپ کے فرنیچر کی ٹانگوں کے ساتھ لوہے کا محور نہیں ہے تو انھیں ڈھانپ کر انکی حفاظت کیجئے.اسی طرح سے اپنے صوفے اور کرسیوں کو ڈھک لیں ان پر کوئی بھی آرائشی چیز رکھنے سے پہلے.

7. اپنے صوفے کے چمڑے کی حفاظت کریں

صوفے کو کیونکہ روزانہ کی بنیاد پر استعمال کیا جاتا ہے  تو اسکی آرائش آسانی سے پرانی ہو سکتی ہے.مزید برآں اگر آپ کا صوفہ چمڑے کا ہے. تو اسکے چمڑے کو نیا دکھنے کے لیے اسے اکثر صاف کر لیا.کریں.

8. دیواروں پر تخلیقیت(خود سے کچھ بنانا)

 Walls by Rebel Walls
Rebel Walls

ABC for the Spelling Bee, Black

Rebel Walls

کیا آپ اپنے گھر کی دیواروں سے اکتا گئے ہیں.کیا آپ اس پرانی تصویری فریم سے تنگ آ گئے ہیں لیکن نہیں جانتے کہ اسے بدلیں کیسے.اپنی دیوار کو سجانے کے لیے پرکشش اسٹیکرز اور رنگوں کو استعمال کرنے کی کوشش کریں ان پر زیادہ خرچ کیے بغیر.

9. ہک(اشیاء لٹکانے والا کیچ) اصلی اور عملی ہوں

زیادہ کوشش کے بغیر اپنے گھر کو سجانے کے لیے سادہ اور عملی دیواروں کا استعمال کریں. ہکس(کانٹے/کیچ) آپ کو موقع دیتے ہیں کہ زیادہ خرچ کیے بغیر اپنی دیواروں کو جغرافیائی شکل دیں.

10 صرف صاف ہونا.

اومی(ome) گھر کم دیکھ بھال کی وجہ سے پرانے اور بیزار لگتے ہیں.اپنے فرش کو پالش کروائیں اور صاف رکھیں.فرنیچر کی ترتیب کو بدلتے رہیں ایک بہترین نظر کے لیے.

11. گھر میں کچھ پھول لائیں/لگائیں

  by rigby & mac
rigby & mac

Ceramic Cactus Vases

rigby & mac

تازہ پھول  بہت ہی سادو اور سستا حل ہے جو آپ کو موقع فراہم کرتا ہے قدرتی اور دلکش انداز کے کمرے آپ کے گھر میں بنانے کا وہ بھی بہت زیادہ پیسے خرچ کیے بغیر.

12. دیواروں کی تزئین/رنگ آمیزی(رنگوں سے بنائی تصویر)

  by Vinyl Impression
Vinyl Impression

Hand drawn flower (pack 1) wall stickers

Vinyl Impression

رنگوں سے خود بنائی ہوئی تصویر آسان اور پر اثر طریقہ ہے گھر کی دیوار کو مخصوص طرز سے سجانے کے لیے. جیسا کہ ہم بیڈ روم کی دیوار کو دیکھتے ہیں.

13.گھر میں روشنی کی تجدید

  by Imperfect Interiors
Imperfect Interiors

Open Plan 1st floor Living room

Imperfect Interiors

جیسا کہ اس تجاویز والی کتاب کے شروع میں ذکر کیا گیا ہے کی روشنی گھر کے لیے اہم ہے.لیکن آپ کو صرف روشنی کے انتظام کے لیے زیادہ خرچ کرنے کی ضرورت نہیں.اسکی بجائے دلکش لیمپ لی لیں اور شائستہ کاغذ سے بنا فانوس.یہ سستی بھی ہے اور خوب صورت بھی دکھتا ہے.

14. اپنی الماریوں کو بہترین طرز سے منظم کریں

الماریاں اندرونی آرائش کی کنجی ہوتی ہیں.یہ آپ کی چیزوں کو یقینی طور پر منظم کرتی ہیں اور گھر کو خوب صورت بناتی ہیں.اگر آپ کے پاس خالی جگہ ہے جو استعمال نہیں ہو رہی تو اسے اس انداز میں کام میں لائیے جیسا دکھایا گیا ہے

15. لانڈری کی ٹوکری

  by homify
homify

Tricks laundry basket

homify

ایک بہت ہی مفید  خصوصیت لانڈری کی ٹوکری کا استمال ہے یہ ایک ہی وقت میں آرائشی اور کام کی چیز ہے۔ آپ بہت کم خرچ میں اپنے گھر کے کونے کو خوبصورت نطر دے سکتے ہیں۔ جو دیکھنے میں آنکھ کو پیارا لگے ۔

16. صفائی کا اہتمام

  by An Artful Life
An Artful Life

Bare bulb fabric flex light

An Artful Life

ایک گھر کو بہت گہرائی سے صاف ستھرا رکھنے کے لیے اکثر اس کو ٹھنڈی نطر دی گئی ہے۔ اکثر ہمیں لگتا ہے  کہ صرف ایک ہی طریقہ سے ہم کچھ اشیاء کو خرید کر اس کی جگہ نئی اشیاء کو شامل کر سکتے ہیں۔ کبھی کبھی آپ اپنے گھر کی نطر کو برقرار رکھنے اور بہتر نظر دینے کے لیے ایسا کرتے ہیں

17. قالین پر دھول

قالین آپ کے سونے کے اور رہنے کے  کمرے باتھ روم  اور داخلی دروزے کے لیے بہترین ہے۔ لیکن  تمام آرائشی چیزوں میں سے سب سے زیادہ گندگی کا شکار ہونے والی چیزوں میں سے ہے۔ اپنے قالین کو دھول سے بچانے کے لیے اس پر باقاعدگی سے نظر رکھیں ۔آپ اس کو صاف رکھنے کے لیے قالین کنڈیشینر کا استمال کر سکتے ہیں۔

آپ اپنی پسند کے مطابق بنانے کے لیے ڈیزائنر کی خدمات حاصل کر سکتے ہیں۔

18. باورچی خانے پہ توجہ

باورچی خانہ بلاشبہ آپ کے گھر میں سب سے اہم جگہ ہے۔ باورچی خانے کو اچھا دیکھنے کے لیے اس کو روزانہ توجہ دینے کی ضرورت ہے۔ باورچی خانے کو اچھی طرح برقرار رکھنے کے لیے صفائی والی اشیاء اور مصنوعات کی خریداری کریں۔

 چھوٹے باورچی خانے میں جگہ کی بچت کے لیےاس کو دیکھیں

19. آپ کے گھر کے لئے اروما تھراپی

خوشبو آپ کے گھر اور خاندان کے لیے اہم کردار ادا کرتی ہے۔ گھر میں تازہ اور خوشگوار مہک کے لیے ائیر فریشنر کا استمال کریں۔ مصنوئی خوشبو سے بہتر رہے گا اگر آپ قدرتی ائیر فریشنر کا استمال کریں۔

20. شیلف پر ایک سے زیادہ رنگ

  by Diagonal Furniture
Diagonal Furniture

Tomado Floor Standing Shelves

Diagonal Furniture

اپنے کتابوں والے کیس اور شیلف  کو رنگ کرنے سے کمرے میں جان آجائے گی۔ شیلف پر رنگ کرنے سے  نہ صرف دیواروں پر بلکہ پورے کمرے میں ایک نئی لہر آجائے گی۔

21. اپنی تصویر والی فریم کو تبدیل کریں

  by HAM
HAM

HAM Screen Prints

HAM
HAM
HAM

گھر کو سجانے کے لیے ایک اور سستا طریقہ  تصویروں کے فریم اور پوسٹر کو تبدیل کرنے کا ہے۔  اپنے گھر کی دیواروں کی ظاہری شکل کو تبدیل کرنے کے لیے کے فریم  کےاندر ایک نئی  تصویر لگائیں۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!