Bars & clubs by Tramps (UK) Ltd

11 تجاویز آپ کے گھر کو خوبصورت بنانے کے لیے جن کی لاگت 500 روپے ہے۔

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

کیا آپ نے کبھی ڈسکاونٹ پہ سستی اور منفرد چیزیں لی ہیں یہ دلچسپ ہیں میں حیران رہ گیا؟ اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ کے گھر کی خوبصورتی پہ زیادہ خرچ آتا ہے تو آپ اس کے بارے میں سوچِیں۔ اکثر ہم دیکھتے ہیں کہ گھر کی سجاوٹ کو بڑھانے کے لیے یا اس کو منظم کرنے کے لیے داخلہ ڈیزائنر سادہ اور آسان چیزیں استمال کرتے ہیں۔

اس آئڈیا بُک میں ہم نے پانچ سو روپے سے بھی کم کے بجٹ کے ساتھ آپ کے گھر کو خوبصورت بنانے کے لیے گیارہ تجاویز پیش کی ہیں ۔ ایک نظر ڈالیں اور حیران ہو جائیں۔

1. کافی فلٹر کا کاغذ

  by Hehku
Hehku

Miele CM7300 Coffee Machine

Hehku

ایک ڈسکاونٹ سٹور سے کافی فلٹر کا ایک پیکٹ لیں اور اس کے استمال کے اختراعی طریقوں کے بارے میں سوچِیں۔ چیزوں کے علاوہ آپ درازوں میں تقسیم دینے کے لیے بھی اس کا استمال کر سکتے ہیں۔  ان کاغذات کا یہ فائدہ بھی ہے کہ جب وہ گندے ہو جائیں تو ان کو تبدیل کر سکتے ہیں۔ آپ مہنگی  ڈیشیز کو خرونچ سے بچانے کے لیے اس کے درمیان  اس کا استمال کر سکتے ہیں۔

2. ایک ڈیسک آرگنائزر کے طور پر ایک پلاسٹک کی ٹوکری استعمال کریں

modern Bedroom by e15
e15

Chest of drawers IMARI

e15
e15
e15

آپ کسی بھی سٹور میں ایک رینج میں مختلف رنگ کی چھوٹی پلاسٹک کی ٹوکریاں تلاش کریں۔ اکثر ایسا ہوتا ہے کہ یہ دراز میں بلکل فٹ اور دراز کو منظم رکھنے کے لیے چھوٹی اشیاء کو اس میں رکھنے کے لیے استمال کیا  جاتا ہے۔ اب آپ کو دراز گندا نہیں ملے گا ہر چیز صفائی کے ساتھ ملے گی۔ آپ کے مہمان آپ کی ہر چیز کو منظم رکھنے کی صلاحیت سے حیران رہ جائیں گے۔

3. آپ کے باورچی خانے کے آلات پر کاغذ کا استمال

  by bojje ltd
bojje ltd

Wild Flower Utensil Set

bojje ltd

یہ ایک آلہ ہے جسے آپ کچن کی چیزیں  گرنے یا پھسلنے سے بچنے کے لیے استمال کر سکتے ہیں۔ جب وہ سیدھا کھڑا ہو تو اس کے نچلے حصہ میں ان چیزوں کو استمال کریں ۔ آپ اس جگہ کو خوبصورت بنانے کے لیے پوسٹر یا تصاویر کا استمال کر سکتے ہیں۔

4. ایک میز کے اوپر رکھنے کے لیے چند رنگ کے گلاس

اگر آپ کو اپنی پسند کی لگژری برانڈ اور شیشے کے گلاس  سیل سٹور پر نہیں ملتے تو آپ رنگارنگ چھوٹے برتنوں کے ملنے کا یقین رکھیں۔   ایک منفرد دیسک ٹاپ بنانے کے لیے  گلو کے ساتھ   ان کو جوڑیں یہ پینسل اور قلم رکھنے کے لیے بہترین ہے۔

5. سپرے پینٹ کسی بھی برتن کو خوبصورت بنانے کے لیے شامل کر سکتے ہیں

  by Hend Krichen
Hend Krichen

Tunisia Made Vases and jars

Hend Krichen

آپ سیل والے سٹور میں سستے برتنوں اور صراحی کو ڈھونڈیں ان کو لیں اور اس کی سجاوٹ کے لیے اس پہ سپرے رنگ کا استمال کریں۔ آپ پودوں کے گملوں اشیاء اور باورچی خانے کے برتنوں میں بھی اس کا استمال کر سکتے ہیں۔

کیا یہ اس تصویر میں خوبصورت نہیں لگتی؟

6. بہترین معیار کا اثر دینے کے لیے شیشے پر آرائشی پتھر استمال کریں

آپ سشیشے کے پتھروں کو سیل سٹور پر ڈھونڈ کر ان کو بوتلوں کو سجانے کے لیے استمال کر سکتے ہیں۔ آپ اس کو اور بھی مقصد کے لیے استمال کر سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر آئینے کے بیرونی کناروں پر اس کو لگا کر ایک پُرتیعش اور خوبصورت نظر دے سکتے ہیں۔

7. پُرانی نظر بنانے کے لیے سوئیاں اور پنوں استعمال

  by Modish Living
Modish Living

Birley Brown Leather Chesterfield Sofa

Modish Living

یہ ایک اور بہترین خیال ہے ! اگر آپ ایک مہنگے اور نئے صوفہ پر اس کا استمال نہیں کرنا چاہتے لیکن بٹن سلائی یا اس کے کنارے کو جوڑنے کے لیے پینل پنوں کا استمال کرتے ہوئے آپ پُرانے صوفے کو تبدیل کر سکتے ہیں۔

8. ایک پلاسٹک کنٹینر میں چھوٹی اشیاء یا کھلونے منظم کریں

  by Finoak LTD
Finoak LTD

Activity Table & Toy Organiser CONSTRUCTION CENTRE

Finoak LTD

ٹپرویر یا اسی طرح کے ذخیرہ کرنے والے کنٹینر ڈسکاونٹ سٹور پر بڑی مقدار میں پائے جا سکتے ہیں۔ یہ آپ کے ڈیزائنر کچن میں استمال نہیں ہوتے لیکن اسی طرح کی چھوٹی چیزوں مثال کے طور پر چابیاں سلائی کِٹ رکھنے کے لیے یہ بہترین ہے ۔ یہ آپ کے بچوں کے کِھلونوں اور ٹکڑوں کو آسانی سے  ڈھونڈنے اور رکھنے کے لیے بہترین ہے ۔

9. چھوٹی اشیاء کو منظم کرنے کے لیے پلاسٹک کٹلری دراز کا استعمال

دراز کو منظم رکھنے کے لیے اس میں پلاسٹک کٹلری دراز استمال کریں۔ یہ آپ کے بچوں کے قلم ، پینسل ۔ رنگ اورمارکر الگ الگ رکھنے کے لیے بھی بہترین ہیں۔

10. آپ کے فرج یا میں میٹ کا استمال

  by Créations Jean-Vier
Créations Jean-Vier

Placemat Ainhoa Sunset

Créations Jean-Vier

اگر آپ کو سٹور میں میٹ ملا ہے تو آپ اس کو ریفریجریٹر شیلف میں استمال کرنے کے لیے لے سکتے ہیں۔ جب آپ فرج کو کھولیں یہ آپ کے فرج کو صاف اور خوبصورت دکھنے میں استمال کیا جا سکتا ہے۔

11. پرانے سامان کا استعمال کرتے ہوئے آرٹ بنائیں

  by Katy Leigh
Katy Leigh

Tropical flowers

Katy Leigh

اگر آپ پرانی اشیاء کو ضائع کرنے کا سوچ رہے ہیں جیسا کہ پلیٹس اور اس طرح کی چیزیں ، تو آپ ان پہ کچھ ڈیزائن بنا کر خوبصورت اور منفرد آرٹ بنا سکتے ہیں۔ اس کو بنانے کے لیے کم درجہ حرارت پر اس کو گرم کریں اوردیوار پر سجا لیں۔

مزید زیادہ بجٹ کے خیالات کے لیے  اور گیارہ کم بجٹ کے جس سے آپ کا گھر مہنگا نظر آے گا  اس کو دیکھیں

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!