Walls by SCHÖNER WOHNEN-FARBE

چھوٹے اپارٹمنٹس کے لئے روشنی کے ٧ آئیڈیاز

Wektek Wektek
Google+
Loading admin actions …

اگر گھریلو ڈیزائن اور اسٹائل کی عمومی چمک اور ماحول میں کوئی عنصر خاطرخاوه فرق ڈال سکتا ہے تو وہ روشنی ہے. روشنی اس بات کو یقینی بناتی ہے کہ کمرہ دوستانہ لگے، اور آپ اکیلے ہے گھر کی آرائش کو ناکام یا کامیاب بنا سکتے ہیں. اس وجہ کی بنا پہ یہ چیز نہایت ہی ضروری ہے کہ آپ روشنی کیلئے کیا چیز استمعال کرتے ہیں، اس کے ساتھ ہی تیزی اور لگانے کی جگہ بھی.

گھر میں لائٹنگ کا سہی استعمال آسان اوقات میں بھی مشکل کام ثابت ہو سکتا ہے، لیکن یہ اس وقت اور بھی مشکل ہو جاتا ہے جب آپ ایک چوتھے گھر میں کرنا چاہ رہے ہوں. آج ہم ہومیفائی پہ آپ کے چھوٹے گھر کیلئے روشنی کرنے کے ٧ آئیڈیاز پر نظر ڈالیں گے، اس بات پر زور دیتے ہوے کہ یہ ایک نفیس اور دوستانہ ماحول بنائیں. نیچے کچھ ٹوٹکوں کیلئے پڑھیے اور اپنا جدید اور دل پسند گھر بنائیے.

١. اوپر کے رخ پہ کی گئی روشنی اور دیواروں پہ لگے جھرمٹ

نہ صرف اوپر کے رخ پہ کی گئی روشنی ایک دوستانہ ماحول اور موڈ بناتی ہے، بلکہ یہ اس بات کو بھی یقینی بناتی ہے کہ کمرے میں کوئی بھی جگہ سیدھی روشنی میں نہ آئے. یہ ضروری نہیں لگتا، لیکن یہ جگہ کو ملنساری کا احساس دیتی ہے، اور بلخصوص آرام کی جگہوں میں اچھا کام دیتی ہے.
اس بیڈروم میں ہم دیوار پہ لگے خوبصورت قمقموں کو دیکھتے ہیں جو کھڑکی کے سیدھے اوپر لگے ہیں. یہ دھیمی سی دمک کمرے کو غیر محسوسانہ طریقے سے روشن کرتی ہے، اور اضافی روشنی کیلئے سائیڈ لیمپس کے ساتھ  آراستہ ہے.

٢. کچن میں ڈھکی ہی روشنی کا استمعال کریں

چھوٹے باورچی خانوں میں سیدھی روشنی جگہ کے کھلے پن کو متاثر کر، اس کے علاوہ یہ انچاہے کونوں کو چھپائے جانے والے زاویوں کو بھی اجاگر کر سکتی ہے. اس کا حل ڈھکی ہوئی روشنی کی صورت میں آتا ہے، جو کہ نیچے کے رخ پہ کی گئی روشنی کے انچاہے نقصانات کے بغیر نہایت ہی چمکدار متبادل فراہم کرتی ہے.

٣. جداگانہ کھڑے لمپوں کی بجاے دیوار پہ لگے لمپوں کا استعمال کریں

اگر آپ کے سائیڈ ٹیبلز کیلئے جگہ نہیں یا اگر آپ انھیں اور چیزوں یا کافی کے میز کیلئے کتابوں کیلئے رکھنا چاہتے ہیں تو آپ کو دیوار پہ لگے لمپوں کا استعمال کرنا چاہیے جو جگہ بچانے کے ساتھ ساتھ فیشن ایبل جدید جمال بخشتے ہیں.
اگر آپ گھر میں روشنی کیلئے مدد چاہتے ہیں، اور کسی ماہر کی صلاح چاہتے ہیں، تو ہومیفائی کی ویب سائٹ کے ذریعے آج ہی ماہر ڈھونڈیں اور شروع ہو جائیں.

٤. کھانے کی جگہ کو ایک مخصوص لائٹ کے ساتھ علیحدہ کریں.

چھوٹے گھروں میں یہ عام ہے کہ ایک بڑا کمرہ کافی زیادہ ضرورتوں کے لئے استعمال ہوتا ہے. لہٰذا کچھ حصّوں کو علیحدہ کرنے اور الگ رکھنے کیلئے، روشنیوں کا اچھا استعمال کیا جا سکتا ہے.
اس سلیقہ مند مثال کو دیکھئے، جو حیران کن انداز میں مڑ جانے  والے چھت  سے لٹکے لیمپ کا استعمال کھانے  والی جگہ اور گھر کی باقی جگہ کو علیحدہ کرنے کیلئے  کرتی ہے.

٥. کثیرالاستعمال ٹریک لائٹنگ کا استعمال کریں

scandinavian Living room by Eightytwo Pte Ltd
Eightytwo Pte Ltd

FORESQUE RESIDENCES

Eightytwo Pte Ltd

ٹریک لائٹنگ چھوٹے اپارٹمنٹس کیلئے ایک ضروری چیز ہے کیونکہ یہ مکینوں کو جگہ میں کچھ مخصوص حصّوں پہ روشنی ڈالنے میں مدد دیتی ہے. کیا آپ اپنی دیواری آرٹ کو روشن کرنا چاہتے ہیں، اور ساتھ ہی ٹی وی کو اندھیرے میں رکھنا چاہتے ہیں؟ صرف الگ الگ لائٹ کو زاویے پہ لگا دیں، اور اپنے کمرے کے ماحول کو تبدیل ہوتے دیکھیں.

٦. نی آنز کے ساتھ تخلیقی ہو جائیں

minimalistic Study/office by IK-architects
IK-architects

KEFIR HOME

IK-architects

کچھ تھوڑی سی زیادہ تخلیقی چیز کیلئے ہم ایک نظر نی آنز پہ ڈالیں گے. نی آنز ایک اور دیوار پہ لگی خصوصیات ہے (جگہ بچانے کیلئے) جو کہ جگہ کو جگمگ اور انفرادیت بخشتا ہے. آپ عملی طور پر کوئی بھی فونٹ، رنگ، اور تحریر خرید سکتے ہیں، آپ کی سوچ ہی حد ہے. اگر آپ کچھ نیا چاہتے ہیں تو لائٹ کو ماہر سے بنوائیں، یا مارکیٹ میں اپنے مدد آپ کے آپشنز کو بھی دیکھیں.

٧. سادہ اور عملی نیچے کے رخ والی لائٹس

آخر میں ہم نیچے کے رخ پہ کی لائٹس پہ آتے ہیں. یہ عملی، وقت سے بالاتر اور ہر فن مول فٹنگ کم و بیش ہر گھر کیلئے موزوں ہیں، لیکن چوتھے گھروں میں خاص طور سے عمدہ کام کرتی ہیں جہاں جگہ کم ہوتی ہے اور انکی چھوٹی جسمانیت ضروری ہوتی ہے.
مزید انکو فرنیچر میں لگا کے دیکھیں، جہاں یہ ڈھکی ہی ہوں اور نظر سے دور ہوں. یہ آپ کی خاص چیزوں کو اجاگر کرنے کے ساتھ ساتھ ایک پرکشش ماحول بھی بناتی ہیں.

ہم امید کرتے ہیں کہ اس آئیڈیا بوک نیں آپکو اپنے گھر کو اجاگر کرنے کے کچھ مفید خیالات دے ہوں گے. اگر آپ مزید جاننا چاہتے ہیں تو یہ دیکھیں: گھریلو روشنیوں کے ١٢  ضرور پتا ہونے والے خیالات

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!