by homify

موسم بہار کی صفائی کے چھ کام جو آپ بالکل نظر انداز نہیں کر سکتے.

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

ساتھیو بہار باضابطہ طور پر کھل اٹھی ہے جس کا ایک مطلب یہ ہے آپ کو ضرورت ہے ان تمام موسم بہار  کے کاموں کو نمٹنے کے لیے موسم سرما پر ڈال دیتے ہیں.فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے ہم آپکو کرنے کے لیے کاموں کی لمبی لسٹ نہیں دے رہے لیکن ہم آپ کو چھ کام بتا رہے ہیں جو ہمیں لگتا ہے آپکو یقینی طور پر کرنے چاہئیے موسم گرم ہونے لگا ہے اور آپکی حوصلہ افزائی کے لیے کہ انھیں کر لیں. ہم پیشہ ورانہ صفائی والے نہیں ہیں لیکن چھوٹی سی راہنمائی کے ساتھ آپ یقینی طور پر اپنی ضروری صفائی کے سارے کام اسی خود اعتمادی کے ساتھ کر سکتے ہیں تو اگر آپ اپنے گھر کو صاف ستھرا چاہتے ہیں اور پورے سال کے لیے تیار چاہتے ہیں تو یہ جاننے کے لیے پڑھئیے کہ آپکو اب کیا کرنے کی ضرورت ہے.

1. گدوں کو صاف کر کے سائیڈ بدلنا

اپنے گدوں کی سائیڈ کو پلٹنے اور صاف کرنے سے پہلے بیکنگ سوڈا اور اور ضروری تیل چھڑک کر انھیں نیا سا کر لیں.اصل میں آپ کو اپنے گدے کا رخ ہر چھ ماہ بعد بدلنا چاہئیے لیکن اگر آپ اسے موسم بہار میں بدلیں گے تو آپ خود ہی اپنے لیے فائدہ مند محسوس کریں گے.

2. کارپٹ اور دریوں کی اچھی طرح صفائی کرنا

جیسے ہی آپ اپنا ویکیوم کلینر نکالتے ہیں تو یہی وقت ہے اپنے گھر کے قالیں اور دریوں کو کچھ توجہ دینے کا.اپنی دریوں کو باہر نکالیں اور ان سے مٹی کو پہلے جھاڑ لیںاور پھر کچھ وقت اپنے ویکیوم سے انکی صفائی کریں.آپ حیران رہ جائیں گے کہ کس قدر مٹی اور مردہ جلد کے خلیات زمین پر جمع ہو گئے ہیں تو ان کے ساتھ اب نمٹئیے.

3. چیزوں کو علیحدہ کرنا

موسم بہار بہترین وقت ہے اپنی کدال کو الگ کرنے کاجسکا مطلب ہے آپ کو ضرورت ہے اپنے تمام پرانے اور بکھرے کپڑے باہر پھینکنے کا جو مزید کسی کام کے نہیں اور آپ کے گھر کو بیزار اور محصور بنا دیتے ہیں.کمرے در کمرے جائیں اور اس صفائی کی کوشش کریں.

4. کریدنا(گھاس جمع کرنے والا آلہ) موسم سرما کا ملبہ جمع کرنا

آپکا باغ سرد ماہ میں جھڑے ہوئے پتوں اور ملبے سے بھر گیا ہے لیکن اب سورج چمک رہا ہے تو آپ ہر چیز کو سمیٹ سکتے ہیں اور سال کے لیے پہلی گھاس کاٹ کو اسے خوب صورت بنا سکتے ہیں.یہ آپکے گھر کی باہر والی جگہ کو ترتیب دے دے گا اور اچھی بہترین جگہ میں بدل دے گا اور اپنے گھر کی نالیوں میں سے بھی پتے صاف کرنا نہ بھولئیے.

5.کھڑکیوں کو اندر اور باہر سے صاف کرنا

سورج کی روشنی کے ساتھ آپ مکمل فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں اس تمام قدرتی روشنی کا جو آپکے گھر میں داخل ہو اور اسکا بہترین طریقہ یہ ہے کہ آپ اس بات کو یقینی بنائیں کہ گھر کی کھڑکیاں چمک رہی ہیں.اندر اور باہر سے صاف کرین اور یقینی بنائیں کہ ان پر کوئی لکیر نہیں ہے اور آپ دیکھیں گے کہ آپ کا گھر  فوری طور پر روزانہ تازہ دم ہو جاتا ہے.

6. اپنے اے-سی کی ہوا کے نکاس والی جالیاں صاف کرنا

گھر کے اے سی کا گرمی کے مہینوں میں زیادہ استعمال آپکے اے سی کے نظام کو مٹی اور میل سے بھر دیتا ہے تو اگر آپ صفائی شروع کر رہے ہیں تو ان جالیوں کو نظر انداز مت کیجئیے.انھیں باہر نکال کر جھاڑئیے. انھیں برتن دھونے والے صابن سے دھوئیے یا پھر انکی میل کچیل نکالنے کے لیے تیز ہوا سے صاف کریں.

مزید نئی اور چھوٹی تجاویز کے لیے .صفائی کرتے ہوئےدس غلطیوں سے بچائو کے لیے اس مضمون کو دیکھئیے.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!