by Revival Beds

پلنگ کی نچلی جگہ استعمال کرنے کے 10 باکمال طریقے

زنیرہ رئیس زنیرہ رئیس
Loading admin actions …

کیا آپ کو وہ دن یاد ہیں جب آپ کی امی آپ کو پلنگ کےنیچے چیزوں کا انبار لگانےسے منع کرتی تھیں۔ ہم آپ کو کچھ ایسی تجاویز دینے جا رہے ہیں جن کی مدد سے آپ پلنگ کے نیچے کی جگہ کا بہترین استعمال کر سکتے ہیں ۔ آپ کو یہ جان کرخوشی ہو گی کہ اب امی کی ڈانٹ سنے بغیرآپ وہاں چیزیں جمع کر سکتے ہیں.

1۔ضم شدہ درازوں کا اضافہ کیجئے

  by Revival Beds
Revival Beds

The Camargue Sleigh Bed

Revival Beds

اگر ایسےدراز بند ہوں تو کبھی پتہ بھی نہیں چلے گا کہ اس پلنگ میں دراز ہیں مگر قیمتی چادروں اور بستروں کو سنبھال کر رکھنے کے لئے بہت ہی شانداراورکاآمدسٹوریج کا کام دیں گے۔

2۔نظر آنے والے درازوں کو پلنگ کا حصہ بنائیں

  by Allnatura
Allnatura

Schubkastenbett Viga

Allnatura

اگرآپ اپنے سٹوریج کو پوشیدہ نہیں رکھنا چاہتے تو پلنگ میں نظر آنےوالے درازوں کا اضافہ ایک اچھا خیال ہے ۔ بس ان تک رسائی کے رستے کو صاف رکھیں تاکہ ضرورت پڑنے پر وہاں سے کوئی چیز آسانی سے نکال سکیں۔

3۔ جوتے رکھنے کی سادہ جگہ

آپ کے پلنگ کے نیچے کی جگہ آپ کے پرانے اور خستہ حال جوتے چھپانےکی سب سے بہترین جگہ ہے۔ یہ ہرصبح آپ کوآسانی سے مل جائیں گے اورآپ کی الماری میں بے ترتیبی نہیں پھیلائیں گے۔

4۔یادداشتوں کو محفوظ کرنے کی جگہ

یادداشتوں کو ذخیرہ کرنے اورمحفوظ رکھنے کے لئے گتے کے ڈبے بہترین ہیں۔ مگر انکو رکھیں کہاں؟ پلنگ کے نیچے۔ ان پر نشان لگائیں اور بھول جائیں کہ وہ آپ کے پلنگ کے نیچے پڑے ہیں۔ 

5۔ پوشیدہ فالتو بیڈ

  by bobo kids
bobo kids

Tent Bed at bobo kids

bobo kids

یہ بچوں کے کمرے کے لئے ہے۔ یہ بالکل بھی فالتو جگہ نہیں گھیررہا۔  جب بچوں کا کوئی دوست رات رکنے کے لئے آرہا ہو تو اس چھپائے ہونے پلنگ کو مرکزی پلنگ کے نیچے سے نکال لیں اور جب ضرورت نہ ہو تو اسکودوبارہ واپس رکھ دیں۔

6۔غیرمتوقع دیواری فرنیچر

جی ہاں یہ ایک بہت ہی حیرت انگیز تہہ ہوجانے والا (مڑجانے والا) پلنگ ہے جو جب سیدھا ہو تو اس سے جڑا شیلف باہر آجاتا ہے جسکو ڈیسک کے طور پر بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔ کیا یہ حسنِ تدبیر نہیں؟

7۔ساختی بوجھ اُٹھانا

  by LeatherBedsArena
LeatherBedsArena

Cala italian bed

LeatherBedsArena

جدید زمانے کے پلنگ دن بدن مرصع اور سجاوٹ سے مزین ہوتے جارہے ہیں۔تہہ ہوجانے والے(مڑجانے والے) ڈیزائن زیادہ مقبول ہیں۔ اس تصویر میں دئے گئے پلنگ کی نچلی جگہ کسی کام نہیں آرہی کیونکہ اِس سےگدے کو سہارا مل رہا ہے۔ 

8۔ کھلونوں کے دراز

eclectic Bedroom by Covet Design
Covet Design

Princess Bed

Covet Design

یہ بھی بچوں کے لئے ہے۔ ہم سب جانتے ہیں کہ بچوں والے گھر میں کھلونے ہر جگہ بکھرے ہوتے ہیں۔ لیکن اگرآپ انکے پلنگ میں استعمال میں آسان کچھ درازوں کا اضافہ کردیں گے تو انکواپنے پسندیدہ کھلونے رکھنے کی ایک فوری دستیاب جگہ مل جائے گی۔ 

9۔خوابناک بستر

بچوں کے اونچے پلنگوں کے نیچے کی جگہ انکو دن کے وقت استعمال ہونے والے خوبصورت اور آرام دہ بسترمیں بدلنے کے لئے نہایت ہی مناسب ہوتی ہے۔ جہاں بچے آرام سے کھیل سکتے ہیں یا پھر فلم دیکھ سکتے ہیں۔ اب کون بچہ ایسا ہوگا جو ایسا نہیں چاہے گا؟۔  

10۔ دو چھتی پلنگوں کا زیادہ سے زیادہ استعمال کریں

  by Atelier 010
Atelier 010

Bunk Bed

Atelier 010

دو چھتی پلنگ بہت ہی کام کی چیز ہیں۔ چاہے انکو بچے استمال کر رہے ہوں یا بڑے انکی نچلی جگہ گھریلو دفتریا نجی رہنے سہنے کے کمرے کے طور پراستعمال کی جا سکتی ہے۔ بس ایک صوفہ یا ڈیسک رکھیں ۔ مزید آپ کو کچھ کرنے کی ضرورت نہیں۔ 

پلنگوں کے ڈیزائنوں کے بارے میں مزید جاننےکے لئے ہماری تجاویز کتاب کو دیکھئے۔ پلنگوں کے10 سٹائل جِن سے آپ کو پیار ہوجائے گا 

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!