eclectic Living room by Liam Mooney Studio

کسی بھی کمرےکوبہتربنانے کے لئےآرائش کی12تجاویز

زنیرہ رئیس زنیرہ رئیس
Loading admin actions …

گھرمیں بہتری کئی شکلوں میں آسکتی ہے۔ تعمیرسے لیکراندرونی وضع قطع تک ہرچیزسے۔ اسمیں گھرکی سجاوٹ بھی شامل ہے۔ بلکہ گھرکی بہتری کے لئےکی جانے والی چیزوں میں یہ سب سےدلچسپ چیز ہے اورگھر کے سب افراد اسمیں شامل بھی ہوسکتے ہیں۔اگرچہ ایک ماہراورپیشہ ورانٹیرئرڈیزائنرکی خدمات حاصل کرنا ایک اچھا خیال ہےاوراس سے آپ ایک باہم مربوط اندرونی وضع قطع کویقینی بنا سکتے ہیں،تاہم سجاوٹ اورآرائش ایک ایسی چیز ہے جسکی کوشش آپ خود بھی کر سکتے ہیں۔ چاہے آپ کوئی طریقہِ کار اپنائیں اوراسے اپنے ذوق کے مطابق ڈھال لیں یا اپنے بجٹ کی وجہ سےخود سے آرائش کی اشیاء تیارکریں، ہر لحاظ سے گھر کی آرائش کا کام کافی دلچسپ ہو سکتا ہے۔ 

مگرجہاں یہ دلچسپ کام ہے وہیں یہ کافی مشکل بھی ہوسکتا ہے۔ جو آپ کو دیکھنے یا سوچنےمیں اچھا لگے ضروری نہیں کہ عملی طور پر بھی اچھا لگے۔ اچھےذوق کا موثراظہارکبھی کبھارمشکل ہو سکتا ہےاور اسکے لئے ہمیں تھوڑی رہنمائی اورمددکی ضرورت ہوسکتی ہے۔ اِس ضرورت کو بھانپتے ہوئے ہومی فائی (Homify)نے چند ایسے کبھی ناکام نہ ہونے والےسجاوٹ کے طریقوں کی شناخت کی ہے جو یقیناً آپ کے گھرکویا اسمیں موجود کسی بھی کمرے کو بہتر بنانے میں مدد کرینگے۔ تو آئیے ہمارے ساتھ آرائش کےاِس سفر پر چلئےاورپائیں وہ تحریک کو آپ کے کمروں کو نئی زندگی بخش دے۔

1۔ہلکے گہرےرنگ

  by Crown Floors
Crown Floors

London Fog

Crown Floors

جب آپ کسی کمرے کے لئے ایک مرکزی رنگ کا انتخاب کرلیں تواُسی رنگ کے ہلکے /گہرے تاثرات استعمال کرکے کمرے کی مجموعی اثرانگیزی کو بڑھا سکتے ہیں۔ 

2۔ تصویری گیلری

ایک آزمودہ اور بھروسہ مند طریقہ بہت ساری تصویروں کو فریم کروا کےاور اکھٹا لگا کر تصویری گیلری بنانا ہے۔ 

3۔اشیاء کے مجموعے کی نمائش کیجئے

ایک ہی طرح کی اشیاء کو اکھٹا کرکے رکھنا بہت تاثرانگیز ہے۔ اس تصویر میں مختلف ناپوں کے شیشے کے گلدان کمرے کی سجاوٹ میں ایک باوقاراضافہ کر رہے ہیں۔ 

4۔ قدرت سےمدد لیں

کسی بھی سجاوٹ میں قدرتی طریقوں اوراشیاء کا استعمال اُس ماحول کی اثر انگیزی کو بڑھا دیتا ہے۔  

5۔ ملےجُلے نمونے

اِس تجویزپر ذرا دھیان سے عمل کریں۔ مختلف نمونےایک دوسرے سے علیحدہ بھی ہونے چاہئے اورآنکھوں کو بھلے بھی محسوس ہونے چاہئے۔ انکا درست استعمال آپکے گھر کی سجاوٹ کو کئی گنا دلچسپ بنادے گا۔ 

6- بغیرکسی ترتیب سے آرٹ کے نمونوں کی نمائش

  by NATURA PICTA
NATURA PICTA

Upcycled butterflies vintage dictionary art prints design by NATURA PICTA

NATURA PICTA

اگرآپ کے پاس فن پارےکافی تعداد میںموجود ہیں توان کو دیواروں پر بغیر کسی خاص ترتیب سےلگادیں۔ اِن کی زیادہ دیکھ بھال بھی نہیں کرنی پڑتی اورسجاوٹ کا یہ انداز پرسکون اور کوئی خاص کوشش کئے بغیر ترتیب شدہ لگتا ہے۔ اسکے علاوہ یہ آپ کی محنت سے جمع کئے فن پارے دکھانے کا اچھا انداز ہے۔ 

7-دیواروں کے پاس سے فرنیچر ہٹادیں

فرنیچر کی غیرمعین ترتیب کمرے میں کھلے پن اورگہرائی کا فریبِ نظر پیدا کرتی ہے۔ 

8۔ پارینہ اسلوب

ایک جدید گھر میں قدیم زمانے کا فرنیچر ایک دلچسپ عنصر کا اضافہ کرتا ہے۔ سجاوٹ کے اس انداز کو اس غسلخانےمیں اُجاگر کیا گیا ہے۔

9۔ دوبارہ استعمال میں لانا

پرانےاور خستہ حال فرنیچرکوبھی نئی زندگی مل سکتی ہے۔ مثلاًکسی بھی کرسی پرکوئی انوکھے سے ڈیزائن کا نیا کپڑا چڑھا کراسے کسی بھی کمرے میں رکھنے سےاُس کمرے کو نئی جہت مِل سکتی ہے۔ 

9-سٹائل سے بنایا ہوا انبار

رہنے سہنے کے کمرے سے لیکرخوابگاہ تک ، کسی بھی کمرے میں صفائی سے چُنی ہوئی کتابیں بہت بھلی معلوم ہوتی ہیں۔ آپ ان کے اُوپر کوئی دلکش آرائشی اشیاء بھی رکھ سکتے ہیں۔ اِس سے مجموعی دلکشی اورفعالیت میں اضافہ ہوتا ہے۔ 

11- موم بتیوں کا ڈھیر

  by homify
homify

Giant Maxi 10 Hour Burn Night Lights (Case 320)

homify

موم بتیاں خود اپنے طورپرکسی بھی ماحول کی اثرانگیزی میں اضافہ کرتی ہیِں۔ تاہم اگر انکو اکھٹا کر کے رکھ دیا جائے تو اس سے ایک شاندار نظری تاثرقائم ہوتا ہے۔ 

12۔ نظری قوت بڑھائیے

 Hotels by W Cubed Interior Design
W Cubed Interior Design

Master Bathroom hand basins

W Cubed Interior Design

اپنی فہرست کا اختتام ہم اپنے پرانی پسندیدہ تجویزسے کریں گے ۔ یعنی کسی بھی کمرے میں نظری قوت کو بڑھائیے جو کہ ہلکےرنگوں کا استعمال کر کے، قدرتی روشنی کوزیادہ سے زیادہ آنے دینے سے اورقد آور شیشوں کا استعمال کر کے آسانی سے حاصل کی جاسکتی ہے۔ 

 اب جبکہ گھرکی سجاوٹ کا مسئلہ حل ہو گیا ہے کیوں نہ گھر کے لئے کچھ عملی تجاویز پر نظرڈال لیں خاص طور پرجب گھرچھوٹا ہو

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!