Exhibition centres by Franz Morick GmbH

7 دانشمند صفائی کی تجاویز

Shahtaj Shahtaj
Loading admin actions …

ہم سب اپنے گھر کی صفائی کو جلدی اور آسَان بنانا چاہتے ہیں، ہیں نا؟ پِیشہ ور صفا کار کی ٹیم کی خدمات حاصل کرنے کی کمی، ایسا لگتا ہے گھریلو کام کاج کبھی نہ ختم ہونے والا درد ہے، لیکن ہمارے پاس آج آپ سے بانٹنے کے لیے کچھ کارآمد اور متحیر سادہ صفائی کی تجاویز موجود ہیں جو ہم سمجھتے ہیں آپکے گھر کو برقرا رکھنے کے لیے تمام پریشانی دور كردےگا! آئیں ایک نظر ڈالیں اور دیکھیں کہ کیا ہم آپکے صفائی کے وقت کو آدھا کرسکتے ہیں اور آپکے قیمتی ویک اینڈ کو بچا سکتے ہیں!

۱ . اپنی آئینے صاف کرنے کے لیے کالی چائے اور اخبار کا استعمال کریں۔

  by Loaf
Loaf

Albie mirror

Loaf

یہ سننے میں عجیب لگتا ہے، لیکن آپکی کالی چائے میں کچھ تو ہے جو شیشے کو سب سے شاندار چمک فراہم کرتا ہے! اپنا اخبار چرمرائیں، چائے میں ڈبوئیں اور ایسے صاف کریں جیسے آپکی زندگی کا اس پر انحصار ہے!

۲ . اپنا باتھ روم صاف کرنے کے لیے برتن دھونے کے اوزار کو صابن اور سرکے کے ساتھ استعمال کریں۔

 Exhibition centres by Franz Morick GmbH
Franz Morick GmbH

Franz Morick GmbH

Franz Morick GmbH

سرکہ بہترین صفائی کا مصنوعات ہے، خاص کر آپکے باتھ روم کے لیے، یہ کالک کو ایسے کاٹتا ہے جیسے کچھ اور نہیں کاٹ سکتا! برتن دھونے کے اوزار کے پاس صحیح مقدار کا نرم رگڑائی کرنے کا پاؤڈر موجود ہے آپکے کمرے کی اشیاء کو چمکانے کے لیے اور صابن تیز سرکے کی بدبو کے خاتمے کے لیے۔ اپنا اوزار سرکے اور صابن میں ڈبوئیں اور رگڑنا شروع کریں!

۳ . کھارے پانی کے دھبوں کو مٹاںے کے لئے لیموں استعمال کریں۔

  by homify
homify

Ceramic Bird Lemon Juicer

homify

جب زندگی آپکو لیموں دے، اس سے صفائی کریں! لیموں کے رس میں موجود لیموں کا تیزاب کھارے پانی کے دھبّے کاٹنے کے کام کو ہلکا بناتا ہے جو با آسانی خوبصورت دھاتی اشیاء کو تباہ کر سکتا ہے! تازے لیموں کو بیچ میں سے آدھا کاٹیں اور اپنے تمام نلوں پر اسکا کھلا حصہ رگڑیں، پھر گرم پانی سے دھو کر صاف کرلیں۔ اسکی خوشبو بھی شاندار ہوگی!

۴ . اپنے ٹوتھ برش ہولڈر کو برتن دھونے والے میں ڈالیں۔

ٹوتھ برش ہولڈر باقی کے کنستر کی طرح، تو انتھک طور پر سوکھے ہوئے ٹوتھ پیسٹ کو رگڑ کر صاف کرنے کی کوشش کرنے کے بجائے، اسے اپنے اگلے برتنوں کے ڈھیر کے ساتھ برتن دھونے والے میں بھگو دیں! بہت آسَان!

۵ . بیت الخلا صاف کرنے کے لیے سرکہ استعمال کریں

یہ تمام تجاویز میں سے آسان ترین ہے! اپنے بیت الخلا میں سفید سرکہ ڈالیں، رات میں سب سے آخر میں، بہائے بغیر اسے اثر دکھانے کے لیے چھوڑ دیں جب آپ سونے جائیں۔ جب آپ اٹھیں، آپ پائینگے ایک چمکدار، تازی خوشبو والا بیت الخلا! اگر آپکو سرکی کی بدبو نہیں پسند، کوک بھی یہ کام کرسکتی ہے!

۶ . تمام مقصد کے صفا کار کو اپنے بیت الخلا کے برش میں ڈالیں۔

  by Salle de Bains Déco.com
Salle de Bains Déco.com

Dérouleur et serviteur WC MENOTO

Salle de Bains Déco.com

یہ بھولنا بہت آسَان ہے کہ مخصوص صفائی کے مصنوعات کو خود بھی صاف کرنے کی ضرورت ہوتی ہے اور آپکا بیت الخلا کا برش اس فہرست کے سب سے اوپر ہے! ہم جانتے ہیں ہمیں آپکو بتانے کی ضرورت نہیں ہے کہ کیوں! جب آپ اپنا برش استعمال کرلیں، اسے دھو کر صاف کرلیں اور پھر تمام مقصد کے صفا کار کے چند قطرے ہولڈر میں ڈالیں، جو مستقل طور پر جراثیم سے دور اور تازہ رہیگا۔

۷ . اپنے کپڑے دھونے کی مشین کا اندرونی حصہ صاف کریں۔

modern Kitchen by PTC Kitchens
PTC Kitchens

Handle less Polar white Glamour

PTC Kitchens

کپڑے دھونے اور سکھانے کی مشین دونوں ملبے اور نرم ملائم شئے کے ساتھ بھرنے کے لیے تیار ہے، اس لئے فوری صفائی ایک بہترین تخیل ہے۔ ہفتے میں ایک بار بھی کافی ہو گا، اِس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ کوئی کھویا ہوا ملائم کپڑا سب کچھ اَٹْکا تو نہیں رہا اور بہترین کارکردگی میں روک تھام تو نہیں کر رہا۔

کتنا آسَان تھا یہ؟ زیادہ آسَان صفائی کی تجاویز کے لیے، اِس تجزیے کو دیکھیں: ۶ عادات اپنے گھر کو ہمیشہ صاف رکھنے کے لئے

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!