classic Bedroom by Samara Barbosa Arquitetura

آٹھ(8) ایسے فرنیچر جن سے گریز کیا جائے

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

فرنیچر سے بھرا گھر آزادی سے چلنے پھرنے میں جگہوں کے درمیان رکاوٹ بنتا ہے اور اس وجہ سے گھر چھوٹا اور گندا دکھتا ہے.جدید دور میں ہمیں مسلسل نصیحت کی جاتی ہے کہ ہمیں اس چیز سے بچا جائے جو استعمال نہ ہو یا ضرورت نہ ہو اور کم سے کم اشیاء پسند کی جائیں.صرف بہت کارآمد اور ضروری اشیاء کو شامل کرنا چاہئیے.آج کے مضمون میں ہم تمام فرنیچر کو دیکھ رہے ہیں جو کہ قابل توسیع ہے اور آپکو یی دکھایا جا رہا ہے کس طرح آپ غیر ضروری جگہ گھر میں استعمال کر رہے ہیں.آپ طویل عرصے تک ہمارے شکرگزار رہیں گے.کیا ہم ایک نظر دیکھیں گے.

1. آرام دہ کرسیاں اور آرام دہ صوفے

کچھ لوگ اپنے گھر کے لیے آرام دہ کرسیوں کا انتخاب کرتے ہیں کیونکہ یہ کم جگہ لیتے ہیں سچ یہ ہے کیونکہ یہ چھوٹے ہوتے ہیں اور ہم ایک سے زیادہ رکھ سکتے ہیں.اسکا مطلب ہے ہم بہت زیادہ کرسیوں رکھیں جس کے نتیجے میں گھر بکھرا اور گندا نظر آتا ہے.یہ اس سے بھی بد تر لگتا ہے جب گھر زیادہ چھوٹا ہو.

2. کافی کی میز

رہائشی کمرہ گھر کی سب سے اہم جگہ میں سے ایک ہے.آپ جانتے ہیں کافی کی میزیں اکثر اس جگہ میں اہم کردار کے طور پر استعمال کی جاتی ہیں.تاہم بعض اوقات ہم کافی کی وہ میزیں منتخب کرتے ہیں جو کہ بہت بڑی ہوتی ہیں جسکا مطلب ہے یہ کمرے کی کافی جگہ گھیر لیتے ہیں. ایک بار پھر یاد رکھیں کہ کم ہونا بہتر ہے.

3. بستر کے لئے چھتری

تاہم چھتری ایک عنصر ہے جو بیڈ روم کا رومانوی ماحول بنا دیتی ہے یہ ہر جگہ مناسب/اچھی نہیں لگتی.اگر آپکا بیڈروم چھوٹا ہے تو پھر یہ مناسب نہیں

4. فرشی چراغ/دیے

country Living room by makasa
makasa

Wohnwelt Country

makasa

روشنی/چراغاں بنیادی عنصر ہے.تاہم بعص دض دفعہ فرشی چراغ/لیمپ دوسری اشیاء کے ساتھ جگہ بچانے کے لیے بدلے جا سکتے ہیں. انکی بہت سی مختلف اقسام میسر ہیں.طاق میں رکھنے والے لیمپ/چراغ,روشنیاں اور چھت کے بلب وغیرہ شامل ہیں.

5. داخلی میز

اگرچہ یہ بہت آسانی سے استعمال کی جاتی ہیں چابیاں رکھنے کے لیے آپکو جو جگہ میسر ہے اسے منتخب کرنے کی ضرورت ہے ورنہ یہ صرف داخلی دروازے میں مسدود ہو جاتی ہے.

6. کونے والا حصہ

اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپکا گھر منفرد لگے لیکن اس میں بہت سا فرنیچر نہیں رکھنا چاہتے تو کونے سے چھٹکارا حاصل کریں.اسکی بجائے اسے شیلف میں بدل دیں جو کہ عمودی جگہ لے لے گی.شیلف کا انتخاب کرتے وقت اشیاء پر بھی غور کریں.

7. صوفے

scandinavian Living room by ALEXANDER ZHIDKOV ARCHITECT
ALEXANDER ZHIDKOV ARCHITECT

ДОМ В ПОСЕЛКЕ ПОЛИВАНОВО

ALEXANDER ZHIDKOV ARCHITECT

فکر نہ کریں ہم آپ کو تجویز نہیں کرنے جا رہے کہ آپ اپنے صوفے سے چھٹکارا حاصل کریں.لیکن اگر آپکا کمرہ بڑا نہیں ہےکئی صوفے اور کرسیاں جگہ کو چھوٹا بنا دیں گی.اس مثال میں ہم دیکھ سکتے ہیں کہ کس طرح ایل کی شکل کا صوفہ منتخب کیا گیا ہے تاکہ زیادہ جگہ دستیاب ہے یہ دکھایا جا سکے.

8. چھوٹا شراب خانہ

پھلوں کے جوس کے شوقینوں کے لیے گھر میں ایک چھوٹا سا بار ایک حقیقی خواب ہے.یہ چھوٹے گھر میں بنانا ممکن ہے بس آپکو جو جگہ میسر ہے اسکا ہوشیاری سے استعمال میں لانے کی ضرورت ہے.

ان بارہ عام بیڈ روم ڈیزائن کی غلطیوں کو بھی دیکھئیے جنھیں آسانی سے نظر انداز کیا جاتا ہے

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!