by Janete Krueger Arquitetura e Design

ایک پرانے زمانے کے گھر کی دلکش تزئین و آرائش

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

اگر آپ محسوس کر رہے ہیں کہ اپنے پرانے گھر سے آپکو محبت نہیں رہی تو ابھی مارکیٹ میں جائیداد دیکھنے کی جلدی نہیں ہے. آپ کے گھر کو اچھی تزئین و آرائش کی ضرورت ہے. بعض اوقات ایک گھر کی دلکشی اس کی پرانی آرائش میں چھپی ہوتی ہے اور انتظار میں ہوتی ہے کہ اسے ظاہر کیا جائے.یہی بالکل یہی معاملہ اس گھر کا ہے جو ہم آج دیکھ رہے ہیں ایک پرانا گھر ممکنہ قابلیت سے بھرا ہوا ہے پہلے ہومی فائی کے ماہرین اپنی ذمہ داری میں لیا اور اسے مکمل طور پر نئی شکل دی.زندگی عام مضافاتی گھر جسکی چھت بیٹھی/رالدار ہوتی ہے سے شروع ہوتی ہے. اس حیرت انگیز تبدیلی کے پیچھے ایک دلچسپ جدید گھر انتطار کر رہا ہے اس بے جان ڈیزائن سے نکلنے کا اور اس گھر کو اسکی بنیادی شکل میں لانا ہے اور اسے نئی شکل دینی ہے. نتیجہ جو آپ دیکھیں گے وہ شاندار ہوگا.بیرونی آرائش کے لیے کم سے کم نقطہ نظر چاہئیے ہوتا ہے جبکہ اندرونی آرائش روشن اور چمکدار جگہ جو کہ متحرک رنگوں سے سجی ہو غیر ملکی آرائش اور جدید اشیاء  سے سجایا جائے. آئیے قریب سے دیکھتے ہیں.

1. پہلے: تجدید کے لیے تیار

یہ گھر خاص طور پر اچھی نوعیت کا ہے مگر بد قسمتی سے اسکی شکل اچھی نہیں ہے.رالدار/بیٹھی ہوئی چھت غیر مستحکم لگتی ہے اور پرانی اینٹوں والی چھت کسی بھی وقت گر سکتی ہے. رنگوں کا چنائو/امتزاج خاص طور پر موئثر نہیں ہے اور ہمیں شبہ ہے کہ جب اسے دوبارہ رنگ کیا جائے گا تو بیرونی آرائش پرانی لگے گی.

2. پہلے: سست رفتار بگاڑ/زوال/خرابی

  by Janete Krueger Arquitetura e Design
Janete Krueger Arquitetura e Design

Edificação existente antes da reforma

Janete Krueger Arquitetura e Design

باہری حدود میں لگی باڑ داغ سے ڈھکی ہوئی ہے جو کہ وقت کے ساتھ ساتھ اس کی حالت میں بگاڑ/ابتر ظاہر ہے اور سب سے اوپر خستہ حال تار بہت گندہ اور متاثر کن لگ رہا ہے جبکہ بنیادی ڈھانچہ ٹھیک ہے اس میں کرنے کے لیے بہت سا کام ہے جو کہ اس گھر کو رہائش کے قابل بنا دیتا ہے.

3. پہلے: وپس لے لینا/چھین لینا

یہ تفریحی حصہ ہے. اس کے ڈھانچے کی اسکی ساخت میں واپس لائیں تاکہ ڈیزائینر پہلے سرے سے شروع کرے. رالدار/بیٹھی ہوئی چھت کو مکمل طور پر ہٹا دیا گیا ہے رنگ کو بھی اتار دیا ہے دروازے اور کھڑکیاں بھی ہٹا دی گئی ہیں اور نئی بدلنے کو تیار ہیں.گیٹ بھی اتار لیا گیا ہے اور بار کو بھی جلد اتار لیا جائے گا.آئیے دیکھتے ہیں یہ کیسا لگتا ہے جب یہ تیار ہو جائے گا.

4. بعد:ایک چھوٹا خواب

کیا ناقابل یقین تبدیلی ہے.گھر کی اب اسکی سادگی کے کام کے ساتھ اچھے سے وضاحت کی جاتی ہے.نیا باغ بنا,دیا گیا ہے اور یہ پودے لگانے کے لیے تیار ہے اور نئی اینٹیں راستے میں لگا دی گئی ہیں. ایک دلکش لکڑی کا دروازہ بھوری نشان زنی کی پٹی کے ساتھ نصب کیا گیا ہے جو کہبری پر اثر دلکش بیرونی آرائش بناتا ہے.

5. بعد: ایک کھلے منصوبے والا رہائشی حصہ

گھر کی اندرونی آرائش گیر ملکی سجاوٹ اور لکڑی کے فرنیچر کے ساتھ بہت دلکش ہےجو کہ بیرونی حصے کو بھی دلکشی دیتی ہے. کھلے ڈیزائن کا منصوبہ بہت زیادہ جگہ مہیا کرتا ہے جس کے ساتھ سماجی حصہ بھی ملا ہوا ہونے کی وجہ سے زیادہ وسیع جگہ ہے. اندرونی ٹائلز اور لکڑی کا تندور موسم گرما میں خوب صورتی شامل کرتا ہےاور ہر دن چھٹی کا دن محسوس ہوتا ہے.

6. بعد:اندرونی باغ

اس گھر کی منفرد ساخت میں ایک آنگن/صحن شامل ہے جسے اندرونی باغ میں بدل دیا گیا ہے جو کہ بیرونی احساس دلاتا ہے خاص طور پر مکمل دیوار شیشے کے ساتھ جو کہ ہلکے رنگ کی دیوار کے ساتھ لگی ہریالی کو شراہے جانے کے قابل بناتی ہے. سجانے والے کا ایک خاص نقطہ نظر تھا اور اس نے اسے خوب صورتی سے مکمل کیا ہے.

7. بعد باورچی خانہ

رہائشی حصے کی ایک جانب/سائیڈ  پر بار بی کیو بھی ایک روایتی باورچی خانے میں ہوتا ہے جسکی خصوصیات میں جدید سامان نفیس جامنی خانے اور بنانے کے لیے کافی جگہ جسکے دونوں کناروں پر بینچ ہیں.سفید رنگ کی ٹائلز اور اندرونی ٹائلز کی خصوصیات گھر کی خصوصیات میں شامل ہو کر یہاں سے شروع ہوتی ہیں موضوعاتی اتحادکو یقینی بناتی ہے اور گھر روشن اور چمکدار جگہ ہے جسے سب سے روشن سورج کی روشنی بناتی ہے.

کوئی بات نہیں کہ آپکا گھر کس ریاست میں ہےیہ ناقابل یقین تبدیلی ثابت کرتی ہے کہ ہمیشہ ایک خوب صورت گھر  صرف ابھرنے کے انتظار میں ہوتا ہے.مزید حوصلہ افزائی کے لیے پہلے اور بعد کے لیے اس دفعہ کم لاگت کے ساتھ نوجوان جوڑوں کے لیےموجود ہے

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!