Corridor & hallway by Preetham  Interior Designer

چھوٹے گھروں میں بہترین رہائش کے 9 طریقے

usranaz usranaz
Loading admin actions …

بڑے گھر شان و شوکت ظاہر کرتے ہیں جب کہ آج کل اس کی جگہ رہائش کو ترجیح دی جاتی ھے۔انڈیا کے شہری علاقوں میں زمیں کی قلت کی وجہ سے ساحل سمندرکے کنارے چھوٹے اپارٹمنٹ کو زیادہ ترجیح دی جاتی ھے بنسبت بڑے گھروں کے۔حتٰی کہ چھوٹے سے اپارٹمنٹ کے مالکانہ حقوق کو بہت پسند کیا جاتا ھے۔یہ 9 تصاویر آپ کو اپنے اپارٹمنٹ کو بہتر بنانے اور بہتر ڈیزائن تشکیل دینے میں مدد کریں گے۔جس میں آپ فرحت محسوس کریں گے۔

نمایاں بنائیں

بہترین رہائش کے اقدامات میں سے ایک یادگار گھر کا حصول ھے۔پرکشش بنیادی خصوصیات کے ساتھ یا اپنے گھر کے ڈیزائن کا کھلا منصوبہ تشکیل دیں۔ یہ آنے والے زائرین کے دلوں پر ان مٹ نقوش چھڑے گا۔

گھر کے ہر انچ کو مؤثر استعمال میں لائیں۔

جب جگہ کی قلت آ جاتی ھے تو آپ کو اس کے زیادہ سے زیادہ استعمال مین لانے کی ضرورت ھے۔ ہر ایک مربع انچ کو مہارت سے استعمال میں لانے کی کوشش کریں۔آپ اپنی مرضی کا فرنیچر لگائیں یا فرش سے چھت تک سٹوریج کی جگہ بنائیں،ہر کمرے کا ایسا خوبصورت منصوبہ بنائیں کہ آپکی قیمتی جگہ ضائع نہ ھو۔

زیادہ سٹوریج کی منصوبہ بندی

 Corridor & hallway by Urban Shaastra
Urban Shaastra

The Staircase – 1

Urban Shaastra

کسی بھی کمرے کا کشادہ احساس پیدا کرنے کے لئے اس کا سٹور والی اشیاء کو دور ذخیرہ کریں ،اور اپنی میز اور ہموار سطحوں کو بے ترتیبی سے پاک رکھیں۔اور یہ تب ہی ممکن ھے جب آپ کے پاس سٹور کی کافی جگہ موجود ھو۔ آپ کے پاس زیادہ سٹوریج کی جگہ نہیں ھوتی،اس لئے بہتر ھے کہ مستقبل میں خریدنے والی اشیاء میں ضروری چیزیں خریدیں، تا کہ بعد میں ان کو سنبھالنے کی مشکل پیش نہ آئے۔

کھلی منصوبہ بندی کے ساتھ

کھلے ڈیزائن کا منصوبہ چھوٹے گھروں اور اپارٹمنٹ کے لئے بہترین ھوتا ھے،کیوں کہ یہ جگہ کی کشادگی کا احساس پیدا کرتا ھے۔اگر آپ نے اس کی تقسیم لازمی ہی کرنی ھے تو اسے ہر بنیادی ضرورت کے مطابق کامل کریں تا کہ یہ  ہی بڑا اور روشن ھوار دار لگے ۔

پرکشش فرنشنگ کا استعمال

چاہے آپ روشن روغن کا انتخاب کریں یا قیمتی اونی نمونے دار قالین کا،فرنشنگ آپ کے گھر کو گرم جوش، استقبالی اور شاندار بناتی ھے۔

بے ترتیبی سے پاک رکھیں

گھر کے اندر خوبصورتی بڑھانے کے لئے اسے ہر وقت صاف اور ستھرا رکھنا ضروری ھے۔چیزوں کو سٹور کرنے کے لئے ایک علیحدہ جگہ منتخب کر لیں اور غیر ضروری چیزوں کو بے ترتیبی پھیلانے سے بچانے کے لئے سٹور کر لیں جس سے آپ کے گھر کی رونق اور دلکشی میں اضافہ ھوگا۔

دوگنی اونچائی والی چھتیں استعمال کریں

جب ایک چھوٹے گھر کا ڈیزائن تیار کیا جائے تو کوشش کی جائے کہ رہائشی کمرہ میں اس کی چھتوں کی اونچائی دوگنی ھو،یہ کشادگی کا احساس پیدا کرے گی۔یہ اس صورت میں آپ کے لئے بہت مفید ثابت ھوگا جب آپ ایک نظروں سے اوجھل کمرہ بنانا چاہیں گے۔

اپنے مرضی کا فرنیچر لائیں

اپنے گھر کے لئے آپ جو فرنیچر منتخب کریں وہ نہ صرف منفرد ھونا چاہئے بلکہ اس جگہ کے لئے کامل ھونا چاہئے جس جگہ کے لئے اسے بنایا گیا ھے۔ایک تخلیقی ڈیزائن کا تیار کردہ صوفہ یا الماری آپ کے گھر میں خوبصورتی بخشنے کے ساتھ مہمانوں سے داد وصول کرنے کا زریعہ بھی مہیا کرتی ھے۔

آرام حاصل کرنے کے لئے پرسکون جگہوں کا ڈیزائن

ہر کوئی جب گھر میں ھو تو آرام چاہتا ھے۔اس کے لئے عموما’ گھر کا کونہ استعمال میں لایا جاتا ھے۔جہاں پر کوئی بھی ڈسٹرب نہ کرے جیسے بالا خانہ، بالکونی جہاں سے کچھ باہر کا ںطارہ بھی ھو سکے۔گھر میں ایسی جگہ کا انتخاب کریں جو اپ کو آرام دہ سکون مہیا کر سکے۔اپنی زاتی ترجیحات کے مطابق اسے آراستہ کریں۔چاہے وہ فرش پر بچھا بستر اور میوزک کا لگے پلگ کے ساتھ یا جھولتی کرسی کے ساتھ دوربین جس سے آپ دلکش نظارہ لے سکیں۔

چھوٹی جگہ کا ڈیزائن ایک مشکل  اور قابلِ داد کام ھے۔اپنی سوچوں کے محور کو ان تجاویز کے مطابق ڈھالیں اور اپنے چھوٹے سے ٹکڑے کو جنت بےنظیر بنائیں۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!