minimalistic Living room by Casas Arquicenter ®

دس آسان مراحل میں کس طرح ایک چھوٹا گھر تعمیر کیا جائے

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

اگر آپ فرض کریں کہ گھر کی تعمیر کرنا ایک پیچیدہ اور مہنگا معاملہ ہے تو ہم آپکے خدشات کو سمجھتے ہیں.لیکن چیزوں کے بارے میں جانے کے لیے ایک اور راستہ ہے. کسی بھی معمار سے پوچھیں تو وہ آپکو بتا دیں گے کہ آپ گھر کو ڈیزائن اور تعمیر کفایت شعاری سے کر سکتے ہیں اگر آپ کچھ سادہ و آسان اقدامات کی پیروی کریں اور ہم آپکو بالکل ابھی بتانے جا رہے ہیں کہ وہ کیا ہیں.اگر آپ گھر کی تعمیر کے منصوبے پر کام کر رہے ہیں تو ہم سمجھتے ہیں ہمری نصیحت/مشورہ اپکے شک و شہبات کو بے اثر/ختم کر دے گا تو آئیے دیکھتے ہیں کہ آپ کس طرح اپنے پیسے بچا سکتے ہیں اور اپنا پسندیدہ گھر حاصل کر سکتے ہیں.

1. اپنے اگواڑ کے لیے ایک ڈیزائن کا فیصلہ کرنا/منتخب کرنا

پہلے وہ چیزیں گھر کے انداز/ڈیزائن کے لیے جن کا آپکو فیصلہ کرنا ہے جو آپ چاہتے ہیں اور انھیں جیسا کہ مواد جو استعمال کیا گیا حجم اور مکمل.آپکی ہدایت کے مطابق ہوگا.اگر آپ منصوبہ بندی میں ناکام رہتے ہیں تو جیسا کہ وہ ناکام کہتے ہیں تو اگر آپکی پاس ایک ٹھوس ڈیزائن ہے اور منصوبہ شروع کر دیا ہے تو اس سے پیچھے مت ہٹئیے/انحراف نہ کیجئیے.

2. بالکل درست پیمائش لیجئیے

بالکل درست پیمائش اشد ضروری ہے لیکن یہ دوگنی ہوتی ہے جب یہ بعض عناصر کی لی جائے تو. کھڑکیوں اور دروازوں کو بند کرنے کی ضرورت ہے تاکہ آرام سے پیمائش لی جا سکے تو اندازہ مت لگائیں پیمائش کا یا خراب پیمائش کے امکانات مت لیں.اصل میں اس بات کو ہمیشہ ایک پیشہ ور ہی یقینی طور پر ترتیب دیتا ہے.

3. قطعہ زمین کو ہموار کرنا

ایک خود کی تعمیر کے منصوبے پر کام کرنے کی کوشش کا کوئی فائدہ نہیں ہے جب تک آپکی زمین مکمل طور پر ہموار اور تیار نہ ہو.اگر آپ بغیر ہل چلائے اس کی کوشش کرتے ہیں تو شاید چیزیں/کام اتنا بڑھ جائے جتنا یہ ہو بھہ نہ جسکا مطلب ہے قیمت برھ جائے گی

4. فرش پر سخت/موٹا قالین بچھانا

اپنے نئے گھر کیتعمیر کی گئی ساخت کے ساتھ ہی یہ وقت ہے اندرونی آرائش کے بارے میں سوچنے کا اور یہ کہ کہاں آپ کو اپنے پیسے خرچ کرنے کی ضرورت ہے. اپنی اشد ضروری اشیاء کے بارے میں سوچیں اور ان پر توجہ مرکوز کریں مثال کے طور پر فرشہی کو لے لیں.آپ کچھ سخت/موٹا موزوں قیمت اور خوب صورت چاہتے ہیں. یہ بالکل ناممکن لگتا ہے لیکن یہ نہیں ہے.آپکو صرف اس کے ارد گرد  سب مکمل کرنا ہے.

5. کس طرح اندرونی دیواروں کی آرائش کو مکمل کرنے کا فیصلہ کرنا

آپ کی اندرونی دیواروں کی آرائش کو ہمیشہ توجہ کی ضرورت ہوتی ہے لیکن آپ کس طرح اسکو اخراجات اور وقت پر مکمل کرسکتے ہیں.رنگ کی ہوئی بجری مشہور جدید پسند ہے جو کہ تقریبا صنعتی نامکمل تاثر دیتی ہے لیکن معیاری پلاسٹر/مسالہ ایک اچھی وجہ ہے.

6. غسل اور شاور

آپ حیران ہونگے کہ باتھ روم/غسل خانے وہ جگہیں ہیں جو جلد ہی مالی وسائل ختم کر سکتے ہیں.مہنگا دھاگی سازو سامان مہنگی موزوں اشیاء اور پانی سے محفوظ اشیاء یہ سب کافی مہنگی ہوتی ہیں اس لیے اہم فیصلہ لینا ضروری ہے کہ  آپ کس طرح کا باتھ ٹب اور شاور لیتے ہیں.دونوں کی بجائے ایک کو منتخب کرنا آپکے خرچے کو کافی حد تک بچائے گا.

7. چھوٹی خالی جگہیں اپنے کام کے لیے بنائیے

اگر آپ کبھی گھر بنانے انتہائی تفصیلی منصوبہ بنائیں تو ہمیشہ چھوٹی چھوٹی جگہیں ہوتی ہیں جو کہ چھپی ہوئی مگر فائدہ مند ہوتی ہیں لیکن انھیں ضائع نہ ہونے دیں.ان چھوٹی جگہوں کو عملی طور پر استعمال کریں اور کئی بڑے حصوں کو کہیں بھی نجات دلا دیں گے.

8. پر امن رنگوں کا امتزاج اپنائیں

آخری چیز جو آپ کرنا چاہتے ہیں وہ خوب صورت گھر بنانے کا اور پھر اسے تباہ کر دیتے ہیں غلط رنگ استعمال کر کے اندرونی آرائش کے لیے جیسا کہ یہ بہت وقت لے گا اور مہنگا ہو جائے گا یہ غلطی ٹھیک کرنے تک.اگر آپ کو یقین نہیں ہے تو آپ غیر جانبدارانہ رنگوں کی گہرے رنگ کی اشیاء اور فرنیچر  سے شروع کریں.

9. باورچی خانے کو محدود نہ کریں

اگر یہاں ایک کمرہ ہے تو اسکے کونے کاٹ کر کچن نہیں بنانا چاہئیے جیسا کہ یہ ہر روز استعمال ہو گا اور ایک خاص تقریب کے لیے استعمال کیا جائے گا.جب اسکی چیزوں کی طرف آئیں جیسا کہ باورچی خانے کے خانے/کیبن یہ اچھا اصول ہے یاد رکھنے کے لیے کہ اگر آپ سستی چیز خریدتے ہیں تو آپکو دو بار خریدنی پڑیں گی تو آپکو چاہئیے کہ آپ پہلی بار میں سرمایہ کاری کریں.

10. آرام دہ جگہوں کو زیادہ سے زیادہ کرنا

کچھ تعمیر کرنے کے ساتھ بہترین طریقے سے نصب اور بالکل مکمل ہے.اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ نے آرام دہ جگہیں برقرار رکھی ہیں جو آپ پہکے سے ہی جگہ میں شامل کرنا چاہتے تھے.اپنی ضرورت سے زیادہ فرنیچر سب شامل نہ کریںقدرتی روشنی اور ہوا کو اندر آنے دیں اور سب سے بڑھ کر نئے گھر سے لطف اٹھائیں اور تمام اضافی پیسوں کو بچائیں.

مزید عمارتوں کی تجاویز کے لیے تجاویزی کتاب کا جائزہ لیں.چھ بنگلے/کوٹھیاں جو ہر کوئی بنا سکتا ہے.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!