modern Living room by スズケン一級建築士事務所/Suzuken Architectural Design Office

اپنے گھر کو صاف ستھرا رکھنے کے لیے ان 6 چیزوں سے چھٹکارا پائیں

Hamna – Homify Hamna – Homify
Loading admin actions …

ہم میں سے کون نہیں چاہتا کہ ہمارا گھر صاف ستھرا ہو اور اس کے لیے ہم بہت مہنگے ڈیزائینرز اور صفائی کی اشیاء پر پیسہ بھی خرچ کرتے ہیں۔ لیکن کبھی کبھار ایسا بھی ہوتا ہے کہ چاہے ہم جتنی بھی کوشش کر لیں ہمارا گھر صاف ستھرا اور منظم دکھائی نہیں دیتا۔ یہ اس وجہ سے ہے کہ ہم سب کی عادت ہوتی ہے کہ ہم پرانی اور ٹوٹی پھوٹی اشیاء گھر سے باہر نہیں پھینکتے مگر نئی اشیاء خریدنے سے گریز نہیں کرتے جس کی وجہ سے ہمارا گھر بس چیزوں سے بھرتا ہی چلا جاتا ہے۔ 

زیادہ تر لوگ اس چیزکو پسند کرتے ہیں کہ ان کا گھر بھرا بھرا رہے مگر یہ چیز ان کے گھر کو پھیلا بکھرا اور گندا بنا دیتی ہے۔ آج کے اس آرٹکل میں ہم آپ کے ساتھ 6 ایسے نقطے شئر کریں گے جن کی مدد سے آپ اپنے گھر کو صاف ستھرا اور منظم بنا سکیں گے۔

1- پھٹے پرانے اوردھبے دار باورچی خانے کے کپڑے اور اسفنج

ہم لوگ اپنے گھر کے باورچی خانے کوخوبصورت بنانے کے لیے بہت زیادہ خرچہ کرتے ہیں اور اس کی دیکھ بھال بھی بہت اچھے انداز سے کرتے ہیں۔ لیکن کچھ چیزیں ایسی ہوتی ہیں جن پر ہم اتنی توجہ نہیں دیتے مگر جب کوئی مہمان آتا ہے تو صرف ان چند اشیاء کی وجہ سے مہمان کے سامنے ہمارا امیج خراب ہو جاتا ہے۔ اور وہ اشیاء ہیں پھٹے پرانے اور دھبے دار کپڑے اور پرانا اسفنج۔ اسی لیے جب کبھی ہو سکے، ان پرانی اشیاء کو نئی سے تبدیل کریں اور سامنے رکھنے کے بجاۓ کسی اندر والی دراز میں رکھیں۔

2- پرانے اور استعمال نہ ہونے والے جوتے

modern Dressing room by homify
homify

Closet Space

homify

یہ ایک مشکل بات ہے کیونکہ ہم میں سے زیادہ تر لوگ ان کو یہ سوچ کر رکھ لیتے ہیں کہ بعد میں استیمال کر لیں گے مگر ایسا کبھی نہیں ہوتا۔ یہ صرف ہماری ایک عادت ہوتی ہے جس کی وجہ سے ہم پرانی چیزیں دیتے نہیں ہیں اور نئی چیزیں لاتے رہتے ہیں۔

آپ اپنا کچھ وقت نکلیں اور ان جوتوں کو دیکھیں جن کو آپ نے کافی عرصے سے استعمال نہیں کیا اور اگر ہو کچھ اچھی کنڈیشن میں ہوں تو آپ انہیں کسی ضرورت مندکو دے سکتے ہیں جو ان جوتوں کا اچھا اور بھرپور استعمال کریں۔

3- پرانے رسالے اور اخبارات

ماضی میں لوگ زیادہ تر اس وجہ سے پرانے اخبارات کو نہیں پھینکتے تھے کیونکہ ایک دفع جب انہیں پھینک دیا جاۓ تو ان کا دوبارہ ملنا بہت مشکل ہوتا ہے۔ مگر آج کل انٹرنیٹ کے زمانے میں ہر اخبار آن لائن موجودہوتا ہے۔ اسی لیس اب وقت آ گیا ہے کہ آپ اپنے گھر میں موجود پرانے اخبارات اور رسالوں سے چھٹکارا حاصل کر لیں۔

4- پرانی کٹلری اور دیگر باورچی خانے کی اشیاء

کریک شدہ پلیٹیں، ٹوٹے ہوۓ کپ اور سوراخ شدہ ڈونگے وغیرہ ان سب کو آپ جتنا جلدی ہو سکے باہر پھینک دیں کیونکہ نہ تو آپ انہیں کسی کے سامنے رکھ سکتے ہیں اور یہ صحت کے لیے بھی بہت مضر ثابت ہوتے ہیں۔ اس لیے اگر آپ اپنا گھر صاف ستھرا اور صحت کے اصولوں کے مطابق رکھنا چاہتے ہیں توان چیزوں سے جلد سے جلد چھٹکارا حاصل کریں۔

5- بچے ہوۓ کھانے

یہ کوئی بتانے والی بات تو نہیں ہے لیکن ہم سب کو پتا ہے کہ ہمارے گھروں میں کھانے بہت بچتے ہیں تو اس لیے آپ ان کھانوں کو جلد سے جلد باہر پھینکیں کیونکہ یا آپ کی صحت کے لیے نقصاندہ ڈابت ہو سکتے ہیں۔ 

6- پرانی چادریں اور تولیے

اب ہم آتے ہیں اپنے آخری پوائنٹ کی طرف۔ پیچھے بتائی گئیں دیگر اشیاء کی طرح آپ کو اپنے گھر کی پرانی چادریں اور تولیے بھی کچھ دن پر تبدیل کر لینی چاہیں۔ یہ آپ کی صحت کے لیے بہت زیادہ نقصاندہ تو نہیں ہیں لیکن پھر بھی جلد تبدیل کی جانے والی چادریں اور تولیے آپ کے کمرے کو صاف ستھرا اور نیا نیا دکھائیں گے۔ 

غیر متوقع زائرین؟ گھر کو پانچ منٹ میں کیسے صاف کریں!

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!