asian Living room by JRarchitects

آٹھ مرکزی ترکیبیں جو آپکے بجلی کے بل کو حیرت انگیز/ڈرامائی طریقے سے کم کر دیں

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

آپکو کرہ زمین کو بچانے کے لیے تجاویز کے لیے یا صرف یہ طریقے ڈھونڈنا چاہتے ہیں جو آپکے زیادہ بجلی کے بل کو کم کرنے میں مدد کر سکتے ہوں یہاں آٹھ آسان تجاویز ہیں جو آپکی مدد کرتی ہیں صورتحال پر قابو پانے کے ساتھ ساتھ پیسے کی سمجھ بوجھ میں بھی جب بات بجلی کے آتی ہے.یہ تجاویز آپکی مدد کریں گی اپنے گھر والوں کے خرچ کے حسب کتاب کو بہتر کرنے میں اور اس بات کو یقینی بناتی ہیں کہ آپکے بجلی کے بل اس کو خراب نہیں کرے گا.

1. آلات کو چلتا مت چھوڑیں

classic Living room by Cris Nunes Arquiteta
Cris Nunes Arquiteta

Apartamento no cond Barra Bali, Barra de São Miguel Al

Cris Nunes Arquiteta

عام خیال کے برعکس اپنے تمام بجلی کے آلات کو چلتا نہ چھوڑیں کیونکہ ہ تھوڑی تھوڑی بجلی استعمال کرتے رہتے ہیں.وہ کہتے ہیں نہ کہ پانی کے قطرے بڑا سمندر بناتے ہیں.اس لیے تمام آلات کو مکمل طور پر بند رکھیں اور اگلے بل کی تعداد میں غیر معمولی فرق دیکھیں.

2. شدت/رفتار کو کم کنے والا آلہ/ریگولیٹر

asian Living room by JRarchitects
JRarchitects

Residence at Raheja, Powai

JRarchitects

شدت کم کرنے والے آلے/ریگولیٹر لگائیں. یہ چھوٹے چھوٹے بٹن لیمپ کو چلانے اور بند کرنے کے ساتھ یہ اپکے لیمپ کے روشنی کی شدت کو بھی کم کرنے کی اجازت دیتے ہیں آپ انھیں مختلف لیمپ اور گھر کے حصوں میں لگا سکتے ہیں.یہ اپکو مہینے کے آخر میں بہت سے پیسے بچانے میں مدد کریں گے.

3. کم استعمال/کھپت کرنے والے لیمپ

 Terrace by dd Architects
dd Architects

Krishnakumar Residence

dd Architects

کم توانائی والے بلب کو اپنے گھر کے موجودہ لیمپ سے بدل دیں.جبکہ پہلی بار سرمایہ کاری زیادہ ہو سکتی ہے لیکن یہ مہینے کے آخر میں کافی بچت ہو گی.اگر آپ سوچتے ہیں کہ آپ سب کو ایک ہی دفعہ میں نہیں بدل سکتے تو انھیں مرحلہ وار تبدیل کر سکتے ہیں.ان جگہوں سے شروع کریں جہاں آپ سب سے زیادہ وقت گزارتے ہیں یا پھر ان کمروں میں جہاں روشنی مدھم ہو اور آپکو تمام دن مصنوعی روشنی,کی ضرورت ہو.

4. بجلیاں/لائٹس بند کریں

modern Houses by The Orange Lane
The Orange Lane

Old meets new

The Orange Lane

اس کو اپنی عادت بنائیں کہ جب بھی آپ کمرے سے باہر جائیں تو لائٹس بند کریں خاص طور پر تب جب آپ جانتے ہوں کہ آپ کہیں دور جارہے ہیں اور اپنے کمرے میں جلدی واپس نہیں آئیں گے. بتن کو بند کرنے میں آپکو صرف دو منٹ لگیں گے تو کیوں انھیں کھلا چھوڑیں. اپنے کمرے سے باہر جاتے وقت ہر دفعہ بٹن بند کریں اور آپ بجلی کے بل میں فوری طور پر کمی دیکھیں گے.

5. اپنی بجلی کے آلات کی توانائی کی درجہ بندی کریں

اگر آپکے آلات کی بجلی استعمال کی درجہ بندی زیادہ ہے تو آپ طویل مدت کے لیے بجلی بچا لیں گے.بہت گھروں میں استعمال ہونے والی اشیاء پر لکھا ہوتا ہے کہ وہ کتنی بجلی استعمال کریں گی.اگر آپ کوئی بہتر طریقہ ڈھونڈ رہے ہیں تو اپنی آلاتی اشیاء ایک ایک کر کے بدل لیں.ہاں یہ بڑی سرمایہ کاری کہلاتی ہے لیکن یہ مہنگی ہو جائے گی. نہ صرف یہ آپکے سیارے کو محفوظ کرنے میں مدد کرے گا بلکہ یہ آپکو طویل مدت کے لیے پیسے بچانے میں بھی مدد کرے گا.

6. اوون کے دروازے کو اکثر کھولنے سے بچیں

اگر اپ اوون کو زیادہ استعمال کرتے ہیں تو اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اس کے دروازے کو زیادہ وقت کے لیے کھلا نہیں چھوڑیں گے.جب آپ اوون کا دروازہ کھولتے ہیں تو کافی گرمی ضائع ہو گی جس کے نتیجے میں آلاتی اشیاء کی کارکردگی کم ہو گی.اسکا مطلب ہے کہ اپنا مطلوبہ درجہ حرارت حاصل کرنے کے لیے زیادہ وقت لگے گا.اسے کم کم کھولیں یہ جلدی گرم ہوگا اور کھانا پکانا زیادہ موئثر اور اقتصادی ہو گا.

7. ریفریجریٹر/فرج کے دروازے کی دیکھ بھال کریں

آپ کا ریفریجریٹر/فرج بہت زیادہ بجلی استعمال کرتا ہے لیکن ہم اس کے بغیر نہیں رہ سکتے.تاہم کچھ آسان تجاویز جیسے کہ اپنی ضرورت کی چیز ایک ہی بار میں رکھیں یا نکالیں بجائے بار بار دروازہ کھولنا اور بند کرنے کے.یہ آپکی اشیاء کی بجلی کی کھپت کو کم کرے گی.

8. کپڑوں کو الگنی/تار/رسی پر خشک کریں

  by Casa de Valentina
Casa de Valentina

LAVANDERIA ORGANIZADA

Casa de Valentina

جیسا کہ آپ نے آزمایا ہو آپ کپڑے دھونے والی مشین کی کپڑے سکھانے والی خاصیت کو استعمال کرنے سے گریز کریں جب تک بہت ضرورت نہ ہو.اسکی بجائے آپ اپنی بالکنی میں لگے ریک/رسی  پر کپڑے خشک کریں.اس سے آپکو بجلی کا بل کم کرنے میں مدد ملے گی.اگر آپکو یہ خاصیت استعمال کرنے کی بہت ضرورت ہے تو تمام کپڑوں کو اکٹھا کریں اور ایک ساتھ کافی کپڑے ڈال دیں بجائے اسکے کہ تھوڑے تھوڑے کپڑے خشک کریں.

اپنی بالکنی کو قدرتی طور پر دلکش بنانے کے لیے یہاں کچھ تجاویز دیکھیں

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!