scandinavian Bedroom by homify

ایک کمرے کے شہری اپارٹمنٹ کا حیرت انگیز نیا رخ

Shenilashahzad Shenilashahzad
Loading admin actions …

جو کبھی خواب تھا اب تعبیر ھوا۔ شہروں میں رہنے والے بہت سے لوگ اب چھوٹے ایک کمرے کے اپارٹمنٹس میں رھنا پسند کرتے ھیں۔ نہ صرف یہ بلکہ ، ماڈرن آرکیٹیکس اور انٹیریئر ڈیزائینرز کی مدد سے وہ چھوٹی جگہوں کو ایک دلکش نیا پن دے رھے ھیں۔ یہ معاملہ کسی خاص شہر یا ملک کا ھی نہیں ھے بلکہ بڑے بڑے شہر فیشن ایبل اسٹوڈیو اپارٹمنٹ کا بوم دیکھ رھے ھیں۔

آج ھم سیر کریں گے ساؤتھ کوریا کی دوسرے بڑے شہر ، بوسان کی ، تا کہ آپ کے ساتھ شئیر کریں نئے پن کی ایک کہانی ۔ ملک کا سماجی اور معاشی مرکز ھونے کی وجہ سے، بوسان بہت سے لوگوں کو ھر سال اپنی طرف کھینچتا ھے۔ کم قیمت کے گھروں کی ڈیمانڈ بہت زیادہ ھے، لھٰذا آپ پہلے سے موجود گھروں اور محلوں کا نیا پن زیادہ دیکھتے ھیں۔ یہ اپارٹمنٹ جو Design Mellow نے بنایا ھے ، اس کی ایک مثال ھے۔

نیا پن دینے سے پہلے اپارٹمنٹ کی حالت

نیا پن دینے سے پہے اس اپارٹمنٹ کی یہ حالت تھی۔ اگرچہ یہ کوئ ٹوٹی پھوٹی حالت میں تو نہیں تھا مگر پھر بھی انٹیرہیر ڈیکوریشن کی گنجائش باقی تھی۔

اسٹائلش انداز دینے کے لیے کوئ کام نہیں کیا گیا تھا ۔ اندرون بہت غمگین اور غیر آرام دہ لگتا تھا۔

نیا پن دینے کے بعد کا اندرون

اب دیکھیے نیا پن دینے کے بعد اندرون کتنا گرم اور خوش آمدیدی لگ رھا ھے۔ ایک گھر کا تاثر دینے کے لیے اس میں کچھ انتظامات کیے گئے ھیں۔

چھوٹی سی جگہ کو مختلف خانوں میں تقسیم کیا گیا ھے، ھر ایک کو خاص مقصد کے لیے بنایا گیا ھے۔ یہ اسٹائلش تقسیم اپنے اوپر کچھ نشانات چھوڑ رھی ھے۔

رھنے کا کمرہ

یہ دوسیٹرصوفہ رھنے کے کمرے مین بنیادی حیثیت رکھتا ھے۔ ایک سادہ سا کافی ٹیبل جس کی اونچائ تبدیل کیجا سکے اور سامنے والی دیوار پر لگا ایک ٹی وی کا کیبینٹ بنیادی فرنیچر ھیں جو اس جگہ کو گھیر رھے ھیں۔ ایک چھوٹا سا قالین ایک خوش آئند تاثر پیدا کر رھا ھے۔

پورے کمرے میں لکڑی کافرش لگایا گیا ھے۔ چھوٹا سا کچن اس لاؤنج ایریا کے بالکل پیچھے ھے۔ کچن کی دیواروں پر نارنجی رنگ اس جیسی چھوٹی جگہ پر زبردست لگ رھا ھے۔

سونے کا کمرہ

ایک چھوٹی سی کتابوں کی الماری باقی جگہ سے سونے کے کمرے کو الگ کر رھی ھے۔ کتابوں کی الماری کے اوپر رکھے ھوئے نمونے خاص اھمیت کے حامل ھیں۔ پوچوں میں لگے کیکٹس اور ایک سادہ سا لیمپ اوپری سطح کو ابھار رھا ھے۔

ایک چھوٹا سا پلنگ اس جگہ کے عین موزوں ھے۔ دیواروں کو ھاتھ کی بنی ھوئ چیزوں اور فریم کیے ھوئ شہ پاروں سے مزین کیا گیا ھے۔ بڑی کھڑکیاں چھوٹی جگہوں کے لیے بونس ھوتی ھیں۔ ان میں سے ایک پر ھلکے بادامی رنگ کے دو پردے لگائے گئے ھیں۔ 

کونے میں پڑھائ کی میز

ایک کونے میں گھریلو آفس بنایا گیا ھے۔ اس کو جدید طرز کے ٹیبل اور اسٹائلش سی کرسی کے ساتھ سجایا گیا ھے۔ فرنیچر کا انتخاب جگہ کو مد نظر رکھ کر کیا گیا ھے۔

خوبصورت لائٹیں بھی اپارٹمنٹ کے اندروں کو ایک دلکش انداز دے رھے ھیں اور سورج غروب ھونے کے بعد بھی جگہ کو روشن رکھتے ھیں۔

چھوٹا سا ھال

سجاوٹی اشیاء کا دلفریب انتخاب اس ایک کمرے کے اپارٹمنٹ کو اسٹائلش انداز دینے کی ایک وجہ ھے۔ آپ نے ان میں سے کچھ چیزیں دیکھیں ، جس میں وہ پودے بھی شامل ھیں جو لاؤنج ایریا اور سونے کے کمرے میں ھیں۔ یہ چھوٹا سا ھال خوبصورتی سے چنے گئے ٹکڑوں کو لگا کر نیے انداز سے بنایا گیا ھے۔

اس میں بھی ایک پودہ اور چھوٹی بڑی فریموں کو خوبصورتی سے لگایا گیا ھے۔ یہ انتظام ازخود دلکش ھے اور مجموعی طور پر ایک نیے رخ کو جنم دے رھا ھے۔

مزید آئیڈیاز کے لیے یہ خوبصورت ڈیزائن بجٹ گھر دیکھنا نا بھولیں۔

اس کے علاوہ چھوٹے باتھ روم میں چیزوں کو رکھنے کے لیے ملاحظہ کریں: چھوٹے باتھ روم کے لیے اسٹوریج کے انداز۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!