خاندان کے لیے ایک تصوراتی، بہترین گھر!
 بالکنی by canatelli arquitetura e design

خاندان کے لیے ایک تصوراتی، بہترین گھر!

خاندان کے لیے ایک تصوراتی، بہترین گھر!

Farzana Zahoor Farzana Zahoor
Farzana Zahoor Farzana Zahoor
Loading admin actions …

یہ جدید دو منزلہ گھر خاندان کے لیے بے مثال ہے.سڑک سے معمولی سی دوری پر باہر کی طرف ایک کشادہ خوب صورت مکان کھلتا ہے.ایک اونچی چھت والی مرکزی جگہ کھانے کا کمرہ اور باورچی خانے کا حصہ جبکہ آرام دہ بیڈرومز اور سیڑھیوں کے اوپر عظیم الشان بالکنی جو کہ اندر دونوں اطراف میں کھلتی ہے اور پختہ باغ اور سورج کی روشنی میں نہانے کے لیے غسل خانہ.کیا آپ اپنے خوابوں والا خاندانی گھر تلاش کر رہے ہیں یا پھر دوبارہ سے تعمیر کرنا چاہتے ہیں دوبارہ تجدید کرنا یا خاندان کی بہتری کے لیے توسیع کرنے کے لیے تعمیر کرنا.آپ جو چیز تلاش کر رہے ہیں اس کے لیے اس شاندار مکان سے آپکو حوصلہ افزائی ملے گی.

1.گھر کا سامنے/آگے والا حصہ

گلی کی طرف یہ گھر تھورا سا راز ظاہر کرنے والا ہے شاید حقیقت یہ ہے کہ یہ دومنزلہ مضبوط گھر ہے جو کہ گھر والوں کے لیے موزوں ہے.یہ قدرتی خاکی رنگ میں معقول طریقے سے بنا ہے ایک طرف بے ترتیب  خوب صورت گھاس کو اکٹھا کیا ہوا ہے اور بھاری لکڑی کی چھتبھاری لکڑی کی چھت جسے پتھر سے بنے ہوئے حصے سے سہارا دیا گیا ہے.گاڑی کھڑی کرنے کی جگہ عملی رسائی فراہم کرتی ہے جبکہ وسیع بالکنی تازہ ہوا فراہم کرتی ہے ورنہ یہ مضبوط لیکن سادہ ڈیزائن ہے.یہ تمام تبدیلیاں آپ ایک ہے بار میں سامنے کے دروازے سے ایک قدم پر کر سکتے ہیں.

2. سماجی(ملنے ملانے والا حصہ) حصے کے اندر

یہ گھر ڈرامائی طرز کا ہے ایک بار جب اندر سے دیکھتے ہیں.چھت کا نچلا کنارا سیدھی طرف سے اوپر دھکیلا گیا ہے لکڑی اور شہتیر اور مہاگنی پولش سے بنی ہے. اندرونی ڈیزائن  میں رہائشی اور کھانے کے کمرے کو ایک قدم کی سیڑھی کے ذریعے ملایا گیا ہے تاکہ گھر والوں کی حرکات بات چیت کو بلا تعطل دیکھا جا سکے.لکڑی کے استعمال کو ان اجتماعی حصوں میں بھی جاری رکھا گیا ہے.اور جدید صنعتی طرز کو اپنایا گیا ہے جیسے کہ سیڑھیوں کی ریلینگ کے لیے سفید سٹیل کی سلاخوں کو اور جنگلے کے ستون خے لیے واضح شیشے کا پینل کو استعمال کیا گیا ہے.فرنیچر  جنگلی علاقے کی لکڑی کو لے کر جدید طرز کے اس ڈیزائن کا بنایا گیا ہے جس میں لکڑی کم استعمال ہو اور جلنے والا چولہا جہاں سرد موسم میں بیٹھا جا سکتا ہے ایک ہموار سکرین والا ٹی وی جسے عقلمندی سے نصب کیا گیا ہے.

3. عمودی سامان اور نیم چھتی منزل

یہ تصویر سیڑھیوں کے اوپر سے لی گئی ہے بڑا بڑا حجم دکھانے کے لیے جس میں مرکزی رہائشی کمرہ واقع ہے.ہم دائیں طرف باورچی خانے میں جھانک سکتے ہیں جو کہ ایک منزلہ چھت کے نیچے باقاعدہ اونچائی سے قائم ہے اور کھانے کی میز اور بیٹھنے والا حصہ اس چھت کے نیچے مقرر ملتا ہے.اس کے عقب میں بالکنی جو کہ باغ کی چھت کے اوپر قائم ہے اور دائیں طرف بیڈروم کو ونگ سے ملاتی ہے.

4. سورج کی روشنی بالکنی میں

ایک قابل رشک بیڈروم فرش سے چھت کے ذریعے کونے میں لگے شیشے کے سلائڈنگ دروازہ  براہ راست عقب میں بالکنی میں کھلتا ہے.یہ گرمی کے دنوں میں اردگرد تک رسئی دیتا ہے اور گرم دن اور راتوں میں زیادہ سے زیادہ ہوا کا جھونکا فراہم کرتا ہے.گھر میں ایک ذاتی/نجی تھنڈی میٹھی جگہ ہے جہاں سورج کی روشنی کم آتی ہے. بید کے پودوں کے گملوں کو جگہ کو پرکشش بنانے کے لیے شامل کیا ہے اور آپ دیکھیں گے کہ بار کے پاس پتلی لکریوں کا جال ہے جو چھت کو متجسس پرندوں سے محفوظ رکھتا ہے.کون اس گھر میں گھونسلہ چاہتا ہے.

5. بیڈروم سے بالکنی تک

خوش قسمت جوڑے کو یہ اختیار میسر ہے کہ اپنی راتیں اس بیڈروم میں گزاریں انھیں یہ دلکش احساس بخشا ہے.جبکہ بالکنی میں آسانی سے پہنچا جا سکتا ہے.یہاں تھورے سے غیر مہذبانہ نظاروں کا خطرہ ہے شکریہ کمرے کا بالکنی کے ساتھ ربط قائم رکھنے کے لیے ہر لحاظ سے جگہ کے تعین کرنے کا.

6. روشنی سے مزین غسل خانہ/باتھ روم

یہ باتھ روم/غسل خانہ پیروی کرتا ہے نسبتا اعلی چھتوں کے ساتھ جو گھر میں دوسری جگہوں پر پائی جاتی ہیں سوراخ کی شکل کا روشن دان جو کہ قدرتی روشنی کے سیلاب کو واضح طور پر اندر آنے دیتا ہے اور جگہ کو کارآمد بناتا ہے.یہ زیادہ تر بیسن کے اوپر دیوار میں لگے آئینے اور کیبن جو کہ دیوار کی مکمل اونچائی جتنا ہے کو روشن کرنے کے لیے مواقع بناتا ہے.

7. ایک باتھ روم جو بالوں کو اس میں گرنے کی اجازت دیتا ہے

ایک دوسرا باتھ روم آخر کار یہ خاندانی گھر ہےحقیقی جاگیر کی پاکیزگی کی طلب ہے.ملے جلے رنگوں کا خوب صورت احساس ہے اور دیوار پر  نفیس سی پھولوں کی آرائش ہے اور اس سے مطابقت رکھتے ہوئے موم بتی کے ہولڈر جو کہ پرت دار لکڑی کے بنے بیسن کے حصے پر لگے ہیں.

8. محنتی/سرگرم بچوں کے لیے فن تعمیر

یہ وہ حصہ ہے جسے گھر کے نوجوان اراکین کا علاقہ کہا جاسکتا ہے.یہاں وہ پڑھ سکتے ہیںاپنا سائیکل اور کھلونے رکھ سکتے ہیں اور ایسا بہت کم ہے کہ یہاں کوئی نقصان پہنچ سکتا ہے. یہ بچوں کے کھیلنے اور دھکم پیل سے محفوظ کمرہ ہے.

9. کھانے کا کمرہ اور باورچی خانہ

ذیل میں ہم بہترین تاثر حاصل کرتے ہیں کہ کس طرح  ایک مل جل کر بیٹھنے کا  کشادہ حصہ ہے جو کہ تین حصوں پر مشتمل ہے.رہائشی کمرہ(جو نظروں سے دور ہے) کھانے کا کمرہ اور ایک کھلا باورچی خانہ جو کہ اوپر والے کمرون کی ساخت کے نیچے بنا ہوا ہے.اس تمام جگہ کی آرائش کے لیے معمار خوابیدہ سوچوں کو حقیقی دنیا کے  گھر میں لایا ہے.باورچی خانے اور کھانے کے کمرے کے حصوں کو الگ کرنے کے لیے پھسلنے والے دروازے کا جوڑا لگایا گیا ہے جو کہ دونوں جگہوں کے درمیان ایک حد بناتا ہے.

10. اندر سے باہر تک سورج کی کرنیں/شعائیں

ایک سو اسی ڈگری پر مڑتے ہوئے ہم دیکھ سکتے ہیں کہ کس طرح سائے میں رکھا شاندار آرائشی سامان راستہ دیتا ہے گھر کی چھت کے عقب سے سورج کی کرنوں کو. دوبارہ ایک پھسلنے والے دروازوں کا جوڑا گھر کے کھلےاندرونی اور بیرونی آرائش کے  عناصر کو قابو کرتے ہیں. نسبتا گرم موسم میں جو ہم اس گھر میں پاتے ہیں یہ فائدہ مند ہے کہ سیڑھیوں کے اوپر عقب میں بالکنی کو غیر متوقع سایہ فراہم کرتا ہے چھت پر کم سورج کی روشنی کے ساتھ لیکن ٹھنڈ کو اندر کم داخل ہونے سے روکتا ہے.

11. باہر نکلنا

گھر کے سامنے لگے گزارے لائق اگواڑ کو واپس سوچیں اور پھر دوسری طرف اس سورج کے روشنی کو چومتے ہوئے باہرلے حصے کو دیکھیں. فرشی پتھر سے بنی چھت اندر کی طرف آپکی راہنمائی کرتی ہے آپ ایک رنگدار لکڑی کے تختے کو پار کرتے ہیں اور تالاب میں غوطہ لگاتے ہیں.جب یہ باغ مناسب طریقے سے تیار ہو گا تو بیلیں دوسرے خوشبودار پودوں کے ساتھ دلکش دکھائی دیں گی.اور آپ یقین کر سکتے ہیں کہ گھر کے مالکان جب سئرھیون سے اوپر بالکنی سے نیچے دیکھیں گے تو وہ اطمینان کا سانس لیں گے اور خوشی محسوس کریں گے.

احساسات کی طرح آپ یہ خاندانی گھر دیکھیں. ایک دوسرا معمولی گھر شاندار آرائش کے ساتھ دیکھیں

آپ اپنے گھر میں کون سی تعمیر اور ڈیزائن کرنا چاہتے ہیں؟
 مکانات by Casas inHAUS

Need help with your home project?

Get in touch!

Need help with your home project?

Get in touch!

Request free consultation

Discover home inspiration!