دیوان خانے کو انٹرینس سے الگ کرنے کے 7 بہترین طریقے

Request quote

Invalid number. Please check the country code, prefix and phone number
By clicking 'Send' I confirm I have read the Privacy Policy & agree that my foregoing information will be processed to answer my request.
Note: You can revoke your consent by emailing privacy@homify.com with effect for the future.

دیوان خانے کو انٹرینس سے الگ کرنے کے 7 بہترین طریقے

Hamna – Homify Hamna – Homify
  by Traço Magenta - Design de Interiores
Loading admin actions …

جب آپ کے گھر کی انٹرینس سیدھی جا کہ آپ کے دیوان خانے میں جا کر کھلتی ہو تو کبھی کبھی اس کی آرائش کرنا اور اسے دیوان خانے سے الگ دکھانا بہت مشکل ہو جاتا ہے۔ بے شک اس انداز سے آپ کی جگہ بچتی ہے لیکن یہ انداز زیادہ اچھا نہیں لگتا اور نہ یہ آپ کو گرم جوشی سے اپنے مہمانوں کو خوش آمدید کہنے کا موقع دیتا ہے۔ اگر آپ اس مسئلے کا حل ڈھونڈنے کی کوشش کر رہے ہیں تو پھر آپ بالکل درست جگہ پہنچے ہیں۔ 

ہمارے پاس آپ کے لیے 7 ایسی بہترین مثالیں ہیں جو آپ کے دیوان خانے کو انٹرینس سے دور لے جائیں گے اور ان میں زیادہ خرچہ بھی نہیں ہو گا۔

1- چیزیں رکھنے والی دیوار

اگر آپ کو لگتا ہے کہ دیوان خانےاور انٹرینس کے درمیان جگہ تقسیم کرنے سے یہ جگہ ضائع ہو گی تو کیوں نہ اس کی جگہ اس طرح کی دیوار بنائی جاۓ جس پر آپ چیزیں بھی رکھ سکیں جیسا کہ کتابیں، ٹی۔وی وغیرہ۔ آپ اس جگہ کو ایک چھوٹی سی سٹڈی بھی بنا سکتے ہیں۔

2- چھوٹے شیلفس کے ساتھ

دیوان خانے اور انٹرینس کو تقسیم کرنے کے لیے آپ شیلف بھی بنا سکتے ہیں۔ یہ کام آسان بھی ہے اور کار آمد بھی۔ یہ آپ کی انٹرنس کو گرم جوشی بھی دے گا اور دیوان خانے میں موجود لوگوں کو پرایوسی بھی فراہم کرے گا۔

یہ اس طرح کے گھروں کے لیے بہترین ہے جدھر زیادہ روشنی نہیں ہوتی اور سالم دیوار بنانے سے کمرہ اور بھی اندھیرا ہو جاۓ گا۔

3- مختلف مٹیریل

کبھی کبھی آپ کو بڑے ڈیوایڈر استعمال کرنے کی ضرورت نہیں پڑتی بلکہ آپ صرف مختلف انداز کے مٹیریل استعمال کر کے ہی کمرے کو دو حصوں میں تقسیم کر سکتے ہیں اور اس طرح آپ کی جگہ بھی ضائع نہیں ہوتی اور نتیجہ ایک کھلے منصوبے والا کمرہ نکلتا ہے۔

4- لائبریری کے ساتھ

کیا آپ کے پاس بہت زیادہ کتابیں موجود ہیں اور آپ کو سمجھ نہیں آتا کہ آپ انہیں کدھر رکھیں؟ چلیں پھر اس سلسلے میں ہم آپ کو بہت اچھا مشورہ دینے لگے ہیں۔ جس طرح سے پیچھے ہم نے آپ کو شیلف استعمال کرنے کا طریقہ بتایا ہے اسی طرح آپ ان کتابوں کو بھی شیلف میں رکھیں اور اس کو لایبریری کی شکل دے دیں۔ 

اس طرح آپ کے مہمانوں پر آپ کے اعلی ذوق کا بہت اچھا تاثر پڑے گا۔

5- پلاسٹر بورڈ والی دیوار

اگر آپ اپنے کمرے میں لائبریری نہیں بنانا چاہتے تو ایک اور آسان اور سستہ طریقہ ہے پلاسٹربورڈ کی دیوار۔  تھوڑے کھلے افیکٹ کے لیے کم اونچائی کی دیوار بھی بنا سکتے ہیں۔

6- آرام سے ہلانے جلانے والی

اگر آپ کا کمرہ بہت چھوٹا سا ہے تو آپ کچھ اس طرح کا شیلف بھی استعمال کر سکتے ہیں جو کہ زیادہ جگہ بھی نہیں گھیر رہا اور دونوں حصوں کو تقسیم بھی کر رہا ہے۔

7- پلر یا بیم کے ساتھ

کبھی کبھی کمرے کے درمیان میں موجود پلر یا بیم بھی بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتی ہے۔ آپ اس کو آرام سے ایک شیلف کی شکل دے سکتے ہیں، جیسا کہ اس تصویر میں دکھایا گیا ہے۔ 

گھر کے استقبالیہ کو سجانے کی 25 ٹپس.

 Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project?
Get in touch!

Discover home inspiration!