خواب گاه by J

الماریوں کی 21 تصاویر جو آپ آسانی سے ایک ہفتے کے آخر میں کاپی کر سکتے ہیں

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

آپ کا لباس، اشیاء اور لوازم ذخیرہ کرنے کے لئےآپ کی جگہ کی گنجائش ختم ھو رہی ہے ، اور ان کو منظم  رکھنے کے لئے ایک سخت الماری اور ہال کی ضرورت ھے . ٹھیک ہے، اس آرٹیکل میں 21 الماریوں کی تصاویر آپ کے لئے ضرور کچھ تصوراتی، بہترین سٹوریج کا متبادل… بغیر کوئی وقت ضائع کیے پیدا کر دے گی. چاہے یہ ایک بلٹ ان الماری ، افراتفری کو چھپانے کیلئے،   ایک سادہ الماری ماسک کوٹ اور شام کےگاؤن  کیلئےیا  ایک مکمل طور پر نیا ڈریسنگ روم ، ہماری داخلہ ڈیزائنرز کے پاس آپ کی ضروریات کے مطابق کرنے کے لئے کچھ ہے. منظم بننے  کیلئے گھبراہٹ  کی ضرورت نہیں ہے، اوریہ خوبصورت سٹوریج کے خیالات آپ کو آپ کی زندگی اور الماری اور اس وجہ سے آپ کے پورے گھر کو ترتیب دینے مدد کریں گے. دیکھتے ہیں کس طرح!

1. سادہ اسٹوریج کا حل سب سے آسان ہے، ایک الماری جو آپ کی دیوار کے طاق میں فٹ بیٹھے اس کے لئے جائیں اور چھوٹی اشیاء کے لئے کچھ دراز شامل کریں

2. غیر استعمال شدہ جگہ کے ساتھ تخلیق کرنا، تعمیر میں الماریوں کے ساتھ ایک اٹاری ڈریسنگ روم آپ کے تمام آف سیزن لباس کی بے ترتیبی کے مسائل کو حل کر سکتا ہے.

3. سادہ ترین الماری آسان ترین حل ہے تو اگر آپ کے سونے کے کمرے میں ایک غیر استعمال شدہ کوناہے توکچھ فیشن ایبل فرنیچر شامل کریں.

4. خانے آپ کی الماری میں حیرت انگیز سٹوریج کا اضافہ کر سکتے ہیں، اور دراز بھی چھوٹی اشیاء کے لئے ضروری ہیں جن کا آپ کو ٹریک رکھنے کی ضرورت ہے .

5. اگرآپ کو جوتے جمع کرنے کا شوق ھے ، تو یہ بہت اہم ان کو ڈسپلے کو برقرار رکھتے ہوئے اپنی پسندیدہ سٹور کرنے کی جگہ ہونا ضروری ہے.

6. ایک غیر استعمال شدہ کمرے کوایک خوبصورت کھلی الماری میں تبدیل کردیں.

7. ایک چھوٹے سے اپارٹمنٹ میں بہت کم اضافی جگہ ھو گی، صرف ایک بستر اور کچھ روشنی کے علاوہ مناسب سٹوریج کی جگہ کے لئے جائیں.

8. نئے دروازے ایک پرانی الماری کے لیے ایک بڑا فرق ڈال سکتے ہیں، تو کیوں نہ سلائڈنگ دروازوں کے ساتھ جگہ کو محفوظ بنایا جائے؟

9. کھلی الماری کو شیلف اور ریلنگ کے ساتھ منظم کریں.

10. اس سیاہ لکڑی کی سٹوریج یونٹ کے ساتھ ایک مذکر اثر حاصل کریں.

11. ایک پرانے وضع دار سٹائل کے ساتھ ایک چھوٹےسے بیڈروم کی اسٹوریج کوکچھ پرانی سیڑھیوں اور شیلف کے ساتھ بڑھایا جا سکتا ہے.

12. ڈرامائی فرش صاف کرنے والے پردے ایک پرانے زمانے کی ڈریسنگ روم کی سجاوٹ کے لئے بہت اچھے ہیں.

13. چیکنا اور چمکدار بیڈروم اور الماری کے علاقے کے درمیان ایک سنسنی خیزمنقسم بناتا ہے.

14. سادہ دروازے چھوٹی تفصیلات کے لئے ایک غیر جانبدار رنگ کی سجاوٹ کے ساتھ مل کر بے ترتیبی کو چھپانے کے لئےاستعمال کیے گئے ہیں.

15. ایک کھلا منصوبہ الماری شیلف، ریلنگ اور دراز کے ساتھ ایک کشادہ بیڈروم یا ڈریسنگ روم کے لئے کامل اسٹوریج کےحل ہیں.

16. منعکس الماری کے دروازے بھی تمام بےترتیبی کو نظروں سے دور رکھتے ہوئے، ایک چھوٹے سے کمرے میں جگہ کو بڑھانے کے لئے حیرت انگیز اضافہ کر سکتے ہیں.

17. ایک مستند انٹیک منظر کے لئے، کلاسک خوبصورتی والی پرانی الماری جو کہ ایک ڈرامائی اثررکھتی ھو ان کے لئے جائیں.

18. ایک کھلی الماری غیر جانبدار رنگ کی سجاوٹ کے ساتھ تازہ ہوا اور دھوپ سے بھری ھوئی اوربوہیمیا بیڈروم کے لئے بہترین ہے.

19. ایک پرانی الماری پر ایک الیکٹرک پیٹرن کچھ دلچسپ تفصیل جوڑتا ہے.

20. دراز کے سینے کے میں آپکےمقرب، محبت کے خط اور پسندیدہ پرفیوم ذخیرہ کرنے کے لئے بہتر راستہ ہے، اور اس میں پیسٹل نیلے رنگ کا انتخاب خوبصورت ہے

21. اس کو لٹکائیں.

آپ کے کوٹ، بیگ اور سکارف کے لئے آپ کی الماری کی دیوار پر کچھ دروازے کے ناب شیلف کی جگہ  کوخالی کرنے کیلئے ایک شاندار طریقہ ہیں.

ان 20 سمارٹ اور سستی الماریوں کے  خیالات (جوکہ کاپی کرنے کے لئے آسان ہے ) بہت مفید ہیں.

آپ کو ان میں سے کس آئیڈیا نے سب سے زیادہ متاثر کیا ؟ کمنٹس میں ھمیں بتائیں۔
 مکانات by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Request free consultation

Discover home inspiration!