آپ کے تنگ باورچی خانے کو زیادہ آرام دہ بنانے کے 10 طریقے
 باورچی خانہ by José Tiago Rosa

آپ کے تنگ باورچی خانے کو زیادہ آرام دہ بنانے کے 10 طریقے

آپ کے تنگ باورچی خانے کو زیادہ آرام دہ بنانے کے 10 طریقے

Namra Farman Namra Farman
Google+
Namra Farman Namra Farman
Google+
Loading admin actions …

کچنگھر میں ڈیزائن کےچیلنجوں کی ایک بڑی تعداد پیدا کرتا ھے. ، گھر میں سب سے زیادہ گندا کمرہ ،اس کے آلات اور مصالحہ جات کے علاوہ ہر دستیاب سطح کو ڈھکنے کے ساتھ اسے صحت اور صفائی برقرار رکھنے کے لئے مسلسل صفائی کی ضرورت ہوتی ہے،، اور ریفریجریٹر اور تندور طرح بڑے یونٹس کے لیے بھی اہم جگہ کی ضرورت ہے . یہ  کوئی تعجب کی بات نہیں ھے کہ ہم محدود جگہ کے ساتھ سامنا کر رہے ھوں تو کچن ڈیزائن کرنا، خاص طور پر مشکل لگ سکتا ہے۔

 آپ کے کچن کو منظم اور ترتیب وار رکھنے کے بہت سے طریقے ھیں یہاں تک کہ آپ چھوٹی جگہ میں اب ہر چیز کو فٹ کر سکتے ہیں اور سب کو پہنچ میں اور آسان رکھیں،اسی لیے آج  ہم، آپ کے تنگ باورچی خانے کو زیادہ آرام دہ بنانے کے لئے دس طریقوں کو دیکھنے  جا رہے ہیں ،جگہ کے سائز سے قطع نظر کس طرح آپ ایک سپر فیشن اورکارآمد باورچی خانے حاصل کر سکتے ہیں. تو چلیے دیکھتے ہیں کہ آج ھومی فائی کے ماہرین کس قسم کے جدید حل ساتھ آئے ہیں !

​1. ترجیح سٹوریج

 سجیلی اشیاء اور نئے برانڈ کے آلات کے ساتھ آپ کے باورچی خانے کو پر کرنے سے پہلے یہ یقین کر لیں کہ آپ کے پاس سٹوریج کی کافی مقدار ہے. اگر باورچی خانہ تنگ ہے  تو جب آپکو کھانا تیار کرنے کے لئے ھر دستیاب جگہ  کی ضرورت ہو گی، تو اگر یہ بے ترتیبی سے بھرا ھے تو یہ اچھا نہیں ہے.

اپنی مرضی کے مطابق ڈیزائن کی گئی الماریاں مکمل طور پر آپ کے گھر میں دستیاب جگہ بھرنے کے لئے اور زیادہ سے زیادہ حد تک سٹوریج کی جگہ بنانے کیلیے  اگر ممکن ہو تو چھت تک جا سکتی ہیں -یقین رکھیں آپ کو اس کی ضرورت پڑے گی!

​2. کثیر فرنیچر

 اگرآپ کو ایک چھوٹا سا باورچی خانہ  مل گیا ہے تو ایک چیزجسکی  آپ کو  ضرورت ہو گی وہ فرنیچر ہے. مثال کے طور پر اس کے کاؤنٹر پر ایک نظر ڈالیں، یہ اسٹوریج  ،ایک ناشتا بار اور ایک کھانے کی تیاری کی جگہ کے طور پر کام کرتا ہے، اور عملی طور پر دیوان خانہ کو کچن سے جدا کرتا ہے۔ اپنی ضروریات پر غور کریں، اور پھر ممکن ہو توایسا فرنیچرجو ان میں سے کئی کو فٹ کرسکے  ، تلاش کرنے کی کوشش کریں.

3.​ریفریجریٹر چھپائیں

ایک  ریفریجریٹربہت جگہ  لیتا ہے، یہ ایک ضرورت ہے، لیکن اسے اس طرح نظرآنے کی ضرورت نہیں ہے. اس کو حل کرنے کے لئے آپ  کوسب سے پہلے ریفریجریٹر کے لئے ایک سرشار جگہ بنانی ھے  ترجیحا ایک وقفہ ۔

اگلا قدم اسے  چھپانے کے لئے ہے. اپنی مرضی کے مطابق تعمیر کی گئی الماری جو کہ آپ کے    باقی باورچی خانےسے میل کھاتی ہے کہ اساتھ کیا جا سکتا ہے. ریفریجریٹر چھپا نےکے بعد آپ  باورچی خانے کو زیادہ کشادہ محسوس کریں گے، اور یہ چیکنا نظر آئے گا. باورچی خانے  کےپیشہ ور اس کام کے ساتھ مدد کر سکتے ہیں.

4. آپ کے دراز میں سے زیادہ جگہ بنائیں

کیبنٹس کی طرح کے دراز  آپ کے باورچی خانے میں جگہ کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے لئے ایک ہوشیار راستہ ہے.ان چیزوں کے لیے پرفیکٹ جو ک کاؤنٹر کو بھر دیتی ہیں جیسے مرچیں اور جڑی بوٹیاں،ان کے ساتھ کچن کی چھوٹی اشیا، ، یہ صاف ذخیرہ فراہم کرتے ہیں اور بہت آسان ہیں.

 یہ برتنوں اور پین  کو سٹور کرنےکے لئے ایک بہترین جگہ ہے، اور اسے ڈش واشر  کو چھپانے کے لئے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے!

5. رنگ کے ساتھ جگہ کو متحدکرنا

آپ کے باورچی خانے کے بصری اثرات اس کے تجربے بہت زیادہ اثر کرتے ھیں، اورایک منفرد جگہ بنانے کے لئے ایک دوسرے کے ساتھ بصری جمالیاتی اثر بھی اسے اچھی طرح سے منظم اور ہوشیار نظر کر دے گا  .

 اپنے  باورچی خانے کے لئے ایک رنگ کی پیلیٹ کا انتخاب کریں، جو اسے سجاوٹ کی تکمیل کرتے ہوئےگھر کے باقی حصوں سے  جدا کرے گا۔

​6۔ردی کی ٹوکری چھپائیں

یہ دکھائی دینے کے علاوہ بو کےبارے میں  بھی ہے. ایک بدبودار باورچی خانہ  غیر مدعو  کرنے والا ھوتاہے، اور ایک چھوٹی سی جگہ میں یہ بہت بھاری اکثریت سے ہو سکتی ہے، اس کے علاوہ  باہر تو یہ دور ڈال اور ناقص ہے.

یقینی بنائیں کہ آ پ کی ردی کی ٹوکری ڈھکن کے ساتھ ھو ، اور پھر یہ کہ ایک الماری یا کونے میں دور چھپی ھوئی نظروں سے دور رہے ۔ یہ  آپ کو بھی جب  آپ  باورچی خانے کے ارد گرد آگے بڑھ رہے ھوں گےاس سے ٹکرانے سے روک دے گی!

​7. عمودی سطحوں استعمال

 یہ ایک چھوٹے باورچی خانے میں  دستیاب ہر جگہ استعمال کرنے کے لئے ضروری ہے، اور عمودی جا کا مطلب ہے کہ یہ اضافی فرنیچر، یا فرج یا کسی بھی اسپیئر دیوار کی جگہ کے لئے کامل ہیں کہ ان  کامزہ اور فیشن  ان مقناطیسی مسالا کنٹینرزکی طرح تخلیقی خیال ہو سکتا ہے. 

8. روشنی کا منظم اورہوشیار استعمال

کچن اکثر گھر میں ان کی پوزیشن بہت کی وجہ سے تاریک ھو سکتے ہیں، لہذا یہ اچھی جگہ روشن رکھنے کے لئے اہم ہے ۔یہ کھانے کی تیاری کے دوران آپ کی حفاظت،  صفائی کو سب سے اوپر پر رکھنے کے لئے مدد، اور آپ کو واضح طور پر باورچی خانے کے ہر کونے کو دیکھنے میں مدد کر سکتی ھے، کیونکہ یہ بھی جگہ کا احساس پیدا کر دے گا.

منفرد روشنی کے حل کی تمام قسموں کے بارے صرف ہمارے ماہرین سے بات کریں!

9. وشد خصوصیت رنگ

آپ کے سائز کے اعتبار سے ایک چھوٹی سی جگہ سے ایک اچھا طریقہ کے ساتھ نمٹنےکی تیاری کر رہے ہیں تو  یہ متحرک رنگ کے روشن چھینٹے آنکھوں کو ری ڈائریکٹ کریں گے . بصری مفاد ایک جگہ کو بڑا محسوس کرائے گا، اس کے علاوہ کہتے ہیں کہ پیلا رنگ بھوک کو بڑھاتا ھے!

10. لٹکنے والی اشیاء

اگر آپ اپنے  باورچی خانے میں مزید  کسی بھی چیز کو ذخیرہ  نہیں کر پارہے ہیں تو لٹکانا ایک شاندار جگہ کی بچت کا حل ہے. اس میں چھت سے معطل یا دیوار کے ساتھ منسلک کیا جاتا ہے کہ ایک بار یا گرل پر کنڈے سے برتن اور پین لٹکائےجا سکتے ہیں. یہ بھی بہت عجیب اور خوبصورت لگ رہا ہے، اور، سجانے کے لئے، اور بچوں سے ہوشیار رہنے کا ایک بہترین طریقہ ہے!

آپ کو ان میں سے کس آئیڈیا نے سب سے زیادہ متاثر کیا ؟ کمنٹس میں ھمیں بتائیں۔
 مکانات by Casas inHAUS

Need help with your home project?

Get in touch!

Need help with your home project?

Get in touch!

Request free consultation

Discover home inspiration!