by Window Cleaning Services Crewe

اپنے گھر کو صاف اورستھرا رکھنے کے 14 انداز

usranaz usranaz

Request quote

Invalid number. Please check the country code, prefix and phone number
By clicking 'Send' I confirm I have read the Privacy Policy & agree that my foregoing information will be processed to answer my request.
Note: You can revoke your consent by emailing privacy@homify.com with effect for the future.
Loading admin actions …

گھر کی صفائی اور بحالی کے لئےاکثر زیادہ جسمانی محنت اور عزم کی ضرورت ہوتی ہے، یہ آسان اور خوشگوارکام نہیں ہے. آج کے مضمون میں ہم ایسے آئیڈیاز کو پیش کرنا چاہیں گے جس میں گھر کو صاف اور بحال رکھنے کے بارے میں بتایا گیا ھے۔ ہمارے پیشہ ور ماہرین کا شکریہ ، جن کی بہترین تراکیب کی وجہ سے آپ گھر کی گندگی سے اچھی طرح نمٹ سکیں گے، اور احتیاطی تدابیر کی وجہ سے آپ بغیر تھکے اور ٹائم خرچ کئے اپنی گھر کی صفائی اور بحالی برقرار رکھ سکیں گے۔

1. مختلف سطحوں کے لئے مصنوعات

صفائی شاذ و نادر ہی ایک خوشگوار سرگرمی رہی ہے، لیکن ہم آپ کی مدد کر سکتے ہیں اگر آپ کے پاس مخصوص سطحیں کے لئے موثر صفائی ستھرائی کے مصنوعات موجود ہیں۔الماریوں کی مکمل صفائی، فرشوں کی تقسیم کرنے والی جگہیں، غسل خانہ کی سطحیں، باورچی خانہ، شیشوں والی سطحوں کو صاف کرنے کے لئے برش اور وائپرکی مدد سے کم وقت مین اور بہترین طریقے سے آپ صفائی کر سکتے ہیں۔ اس طریقہ کار سے آپ صفائی اور بحالی آسانی اور جلدی کر لیں گے اور یہ اس سے بہتر ھے کہ آپ گندے کپڑوں اور خالی بوتلوں کے ڈھیر اکٹھے کر لیں۔

2. کل کے لئے کچھ بھی نہ چھوڑیں

اگر آپ  کی ڈش واشر لوڈ کرنے کے لئے،چیزوں کو اپنی جگہ پر بحال کرنے کے لئے، اپنے کپڑوں کو ترتیب دینے کے لئے ہر روز تقریبا 20 منٹ خرچ کرتے ہیں تو، آپ اصل میں تمام سطحوں کی صفائی بہت زیادہ وقت مل جائے گا۔ جب آپ آپ اپنے گھر کے کاموں کو کرنے لگیں تو ان کے ٹائم کے حساب سے تقسیم کر لیں، یہ آپ کے لئے وقت کو بچائیں گے۔آپ کے یہ روزانہ کے کام متواتر کرنے سے یہ صفائی اور بحالی کے لئے آسانی فراہم کریں گے۔

3. کافی زیادہ گندے کپڑے!

  by Creazione Interiors
Creazione Interiors

Washing area in Living Room

Creazione Interiors

آپ اپنے گندے کپڑوں سے نمٹ نہیں سکیں تو یہ گندگی روز بروز بڑھتی جائے گی ؟ تمام کپڑوں کی تقسیم ان کے رنگ،سفید اور سیاہ کے حساب سے کر لیں۔کیونکہ نازک مواد کی خصوصی دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے۔جب آپ یہ کام کر لیں تب آپ ان کے گروپ بنا لیں۔اور ان کے حساب سے ترتیب وار دھو لیں۔لیکن یہ کام ایک ہی وقت میں کر لیں،چاہے اس کے لئے ایک دو دن ہی کیوں نہ گزر جائیں۔اس کے لئے آپ کے پاس کپڑوں کے بچھانے کے لئے مناسب جگہ کا انتطام ھونا بھی ضروری ھے۔ہم اس بات کا یقین دلاتے ہیں کہ اس طریقہ کار سے آپ جلد اور آسانی سے گندے کپڑوں کے ڈھیر سے چھٹکارا حاصل کر لیں گے۔اس کے بعد آپ روزانہ کا کام روزانہ کریں، اسے کل کے لئے مت چھوڑیں۔

4. غیر ضروری اشیاء کو الوداع!

 Kitchen by ELIX
ELIX

Cocina promoción ELIX Aragó, 35

ELIX

آپ کو معلوم ھے کہ صفائی کے وقت میں کہاں سے کام شروع کرنا ھے۔؟ تمام غیر ضروری استعمال کی چیزوں کو ٹھکانے لگانے کے کام سے آغاز، بہترین نقطہ آغاز ھو گا۔ اپنے چھٹیوں کے دنوں میں منصوبہ بندی کریں اور یہ فیصلہ کریں کہ کون سی چیز زیادہ ضرورت کی ھے اور کون سی چیز فالتو ھے۔پھر غیر ضروری چیزوں کو سٹور کی زینت بنائیں اس سے آپ کے گھر میں بے ترتیبی کم پھیلے گی اور آپ کو صفائی اور بحالی کے زیادہ وقت خرچ نہیں کرنا پرے گا۔اس سے آپ کا گھر زیداہ کشادہ اور صاف ستھرا رہے گا۔

5۔ سکرین کو مکمل صاف رکھیں۔

  by swinging monkey designs
swinging monkey designs

Industrial office Desk

swinging monkey designs

ڈیسک ٹاپ، لیپ ٹاپ، یا ٹی وی کی اسکرینوں کی صفائی، جس کی سرگرمی ہم میں سے بہت سے اکثر بھول جاتے ہیں. ایک ہفتے میں کم از کم ایک بار وہاں کی یقینی صفائی  مٹی اور دھول سے چھٹکارا حاصل کرنے میں مدد ملے گی اور یہ بھی ہمیشہ بہت اچھا نظر آئے گا ۔

6۔ کھانا پکانے کے بعد کی دھلائی

 Kitchen by Blankstone
Blankstone

Kensal Rise House

Blankstone

کوئی بھی خاص طور پر ایک بڑے کھانے کے بعد،برتن دھونے کو پسند نہیں کرتا ہے. تا ہم یہ سرگرمی برتنوں کے ڈھیر جو کہ سنک میں پڑے رہتے ہیں ،ان کی الجھن سے بچاتا ھے۔ اگر برتنوں کو ہر کھانے کے بعد صاف کر کے اپنی جگہ پر رکھ دیا جائے تو اس سے باورچی خانہ میں گندگی بھی نہیں پھیلی اوریہ خوبصورت اور دلکش بھی نظر آتا ھے۔ اگر یہ روز کا معمول بن جائے تو سنک میں کبھی بھی برتن نظر نہیں آئیں گے اور گندے برتنوں کا ڈھیر بھی جمع نہیں ھو سکے گا۔

7. اچھی نیند ضروری ہے!

ایک اور خوبصورت مشورہ جو کہ آپ بچپن سے ہی سنتے آ رہے ہیں۔آخر میں، جو ہم نے نہیں سنا وہ یہ ھے کہ اپنا بستر بدلنا مت بھولیں۔ روزانہ کی بنیاد پر بستر تبدیل کرنے کی عادت ہمیں ایک خوشگوار اور آرام دہ نیند مہیا کرتی ھے۔ایک اضافی چیز آپکی زندگی میں متعارف کروانے کے قابل یہ ہے کہ ہر ایک بیداری کے بعد اور سونے سے پہلے بھی کمرے کے تازگی بحال کرنے کے لئے ھوا دار کھڑکی ہے. تازہ ہوا ہر صبح آپ کو مثبت توانائی  فراہم کرتی ھے، لیکن شام کو آپ کو تیزی سے سونے کے لئے بہترین اور تازہ ماحول فراہم کرتی ھے۔

8۔ برتنوں کو وقت پر دھوئیں

جب بھی آپ کا ڈش واشر گندے برتنوں سے بھر جائے جتنی جلدی ممکن ھو اسے دھو کر صاف کر لیں، یہ آپ کو ایک خوشگوار احساس دلائے گا جب بھی آپ خالی سنک کو دیکھیں گے کہ کوئی گندگی اور گندے برتن سنک میں نہیں ہیں،یہ آپ کو اچانک آنے والوں مہمانوں کے سامنے خفت سے بھی بچائیں گے۔

9۔ سفید کپڑے

طہارت کا خیال رکھنے کی ایک اور مثال، نفسیاتی چال پر غور کیا جا سکتا ہے. زیادہ سفید کپڑے آپ کے ماحول میں دلکشی اور صفائی کا احساس پیدا کرتا ھے۔لیکن اس کے لئے آپ کو مٹی اور گرد وغیرہ سے محتاط ھونا پڑے گا۔ سفید ایک قدیمی خوبصورتی ھے اس لئے اپنے گھر میں اس کے لئے جگہ تلاش کریں۔

10۔ چند قطرے مشک لیوانڈرے کے استعمال کریں

اگر آپ کے پاس بھاپ موپی ہے تو قالین کی صفائی سے پہلے پانی میں لیونڈر کا ایک چھوٹا سا ذائقہ شامل کریں. اس آپریشن کی بدولت آپ کے کمرہ انتہائی تازہ اور خوشبودار ہو جائے گا!

11. اپنے ہی گھر میں ایک جاسوس کی طرح

 Living room by Pixers
Pixers

Power of Nature

Pixers

صفائی اور ستھرائی برقرار رکھنے کا ایک اور طریقہ : جب بھی آپ کوئی کمرہ جیسے رہائشی کمرہ سے نکنلے لگیں تو اس بات کی تسلی کر لیں کہ آہ کے پیچھے کوئی بے ترتیبی نہیں پھیلی ھے، جیسے پلنگ پر یا میز پر غیر ضروری کتانیں یا اشیاء۔ نتیجے کے طور پر آپ ہمیشہ بر ترتیبی اور گندگی سے بچے رہیں گے اور آپ کا گھر ہمیشہ صاف ستھرا اور تر و تازہ رہے گا۔ یہ آنے والے مہمانوں پر ایک اچھا تاثر چھوڑے گا۔

12. موزے پہن کے آئیں!

  by King of Cotton
King of Cotton

LUXURY WAFFLE WEAVE SLIPPERS

King of Cotton

یہ  خیال  شائد آپ کو پرانے زمانے کا لگے، لیکن یہ آپ کے گھر میں صفائی برقرار رکھنے کے لئے مدد کرے گا. بس اپنے پسندیدہ موزوں کا انتخاب کریں  اور فخر کے ساتھ گھر کے ارد گرد ان میں چلیں پھریں!

13۔ ہرروز 15 منٹ دیں !

 Bathroom by Graeme Fuller Design Ltd
Graeme Fuller Design Ltd

Make every room a new adventure… ..

Graeme Fuller Design Ltd

اگر آپ غسل خانہ کی مختلف سطحوں پر لگے ماربل کو گندا ھونے سے بچانے کی فکر میں ھیں اور یہ سمجھتے ہیں کہ ان کو صاف رکھنا انتہائی مشکل کام ھے تو ایسا کچھ نہیں ھے۔ آپ بس روزانہ اچھے کیمیکل سے بلا ناغہ ان کی صفائی کریں اس طرح ان پتھروں پر میل وغیرہ نہیں جمے گی اور آپ کا زیادہ وقت بھی خرچ نہیں ھو گا۔

14۔ نیٹ ورک میں مسائل کے حل کے لئے دیکھیں!

 Living room by In:Style Direct
In:Style Direct

Living room : Neutral tones

In:Style Direct

آپ کو اگر کوئی آئیڈیا نہیں ھے کہ سطحوں کی صفائی کیسے کرنی ھے یا اشیاء کو کیسے ترتیب سے رکھنا ھے۔تو ھومی فائی کے نیٹ ورک سے منسلک ھو جائیں جہاں سے آپ کو اپنے گھر کی صفائی سمیت بہت سے مفید اور کار آمد آئیڈیاز مل جائیں گے۔

 Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!