modern Kitchen by Studio Duggan

روایتی اور غیردلچسپ باورچی خانے کو دلکش اور حیات بخش میں بدلنے کی ۹ ترکیبیں

Shahtaj Shahtaj
Loading admin actions …

باورچی خانہ کسی بھی گھر میں سب سے ضروری اور اہم جگہ ہوتی ہے۔ تمام گھروں میں اسکے عناصر کی دہرائی کے باوجود، اسکے ڈیزائن کے تنوع میں بہت امکانات ہیں، لیکن جب اسکی ڈیزائن کی بات آتی ہے تو کچھ لوگ خطرناک جال میں پھنس جاتے ہیں۔ یہ روایتی ڈیزائن کا جال ہر طرح کے تخلیقی تخیل سے خالی ہے۔ کامیابی صرف عمل ہے۔ آپکا باورچی خانہ کامیاب ہے اِس بات کو یقینی بنانے کے لیے، اپنے آپ سے دو سوال پوچھیں۔ پہلا یہ کہ کیا باورچی خانہ كھانا پکانے کے کام کو آسَان اور سادہ بناتا ہے یا اس میں بہت رکاوٹیں ہیں۔ دوسرا سوال یہ ہے کہ کیا آپ باورچی خانے میں تخلیقی وقت گزارنے کا سوچتے ہیں یا جیسے ہی آپ داخل ہونے کا سوچتے ہیں آپکو بھاری پن محسوس ہوتا ہے۔ دونوں سوال برابر کی اہمیت رکھتے ہیں تو ان میں سے ایک بھی ترک نہ کریں دوسرے کو حاصل کرنے کے لیے۔ آج ہم دوسرے سوال پر غور کرینگے، جہاں ہم پائینگے تیز اور آسَان حَل انکے لیے جنکے جواب منفی ہیں تب تک جب تک آپ کامل اور متوازن باورچی خانہ نہ حاصل کرلیں۔

۱ . دیوار کا اُپری حصہ نظر انداز نہ کریں

modern Kitchen by Adoro Arquitetura
Adoro Arquitetura

Residência Jardim Botânico 02 – Cozinha Gourmet

Adoro Arquitetura

جو چیز کسی بھی ڈیزائن کو تخلیقی طول وعرض فراہم کرتا ہے وہ ہے محدود دائرے سے باہر نکل کر سوچنا، مطلب کہ ان تمام کے پہلے تصور سے آزاد جو ہم نے استعمال کیے ہیں، اور اسکے لیے بنیادوں پر واپس جانا ضروری ہے اور امکانات کے معنوں میں خلاء میں دکھائیں جو مرکزی طاقت بنجاٗئے۔ اس بنیاد پر مبنی، ہمیں دستیاب باورچی خانے کے کمرے کے امکانات کو دیکھنا ہو گا۔ یہاں تک کہ اگر ڈیزائن میں مخصوص اضافے غیرموجود ہیں، آپ کسی بھی نظر انداز ہوئی جگہ کو باآسانی پکڑ سکتے ہیں اور باورچی خانے کی چمک کو بَحال کرسکتے ہیں۔ سب سے اونچے سامان اکثر نظر انداز ہوئی جگہوں میں سے ایک ہوتے ہیں تو اسے باورچی خانے میں مثبت توانائی کا مرکز بنائیں۔

۲ . دیوار کے رنگ کو باورچی خانے کی اشیاء کے رنگ جیسا کریں

  by Walls and Floors Ltd
Walls and Floors Ltd

White Antique Crackle Metro Tiles

Walls and Floors Ltd

متوازن باورچی خانے کا ڈیزائن یکساں رنگوں سے درجہ بندی کیا گیا ہے۔ ایک آسَان طریقے میں اسے حاصل کرنے کے لیے آپکو ہلکا رنگ منتخب کرنا ہو گا، اپنے اعصاب آرام میں لانے ہوں گے، دیوار کو باورچی خانے کی الماریوں سے مطابقت کروائیں، اور آپ نتیجوں پہ حیران رہ جائینگے۔

۳ . مخصوص روشنیاں لگائیں

کبھی کبھی، ہر چیز جسکے باورچی خانے میں مثالی ڈیزائن بنانے میں ضرورت ہوتی ہے وہ تیز اور طاقتور عنصر ہوتا ہے۔ اگر باورچی خانہ لازمی طور پر غیردلچسپ بیان نہیں کیا گیا، لیکن صرف یک اسلوبی بورنگ، تو آپ ہر ایک کی توجہ کا مرکز بننے کے لیے صرف روشنیاں بدلینگے، جیسے کہ اِس باورچی خانے میں تخلیقی ڈیزائنر کا انتخاب۔

۴ . اپنی آلات کو خود اور خوبصورتی سے معطل کریں

غیردلچسپ باورچی خانہ کچھ وقت بعد برداشت کے باہر ہوجاتا ہے لیکن اِس حالت کو بدلنا مشکل نہیں ہوتا، لیکن آپ كھانا پکانے کے اوزار لوازمات کے طور پر استعمال کرسکتے ہیں فوری طور پر معطل کرکے اور كھانا پکانے کو پر لطف اور آسَان بنائیں اور باورچی خانے کو مزید حیات بخش۔

۵ . فرنیچر اور لوازمات کے درمیان امتیاز اور استحکام لیں

  by Derya Bilgen
Derya Bilgen

​Kitchen

Derya Bilgen

باورچی خانے میں لوازمات نا گزیر ہوتے ہیں، لیکن لوازمات کے مختلف رنگوں کے ذرائع، ایک بھیانک باورچی خانہ دلکش باورچی خانے میں تبدیل ہوسکتا ہے۔

۶ . حالت توازن میں قدرت داخل کریں

باورچی خانہ ایک بہترین جگہ ہے ہر ترتیب اور قسم کے پودوں کی نمائش کے لیے جہاں قدرت ہمیشہ خوشی اور بے ساختگی لاتی ہے جہاں کہیں بھی پائے جاتے ہیں۔

۷ . کچھ دلکش عملی سامان شامل کریں

rustic Kitchen by DEULONDER arquitectura domestica
DEULONDER arquitectura domestica

Tabla para cortar el pan integrada en el cajón

DEULONDER arquitectura domestica

آپ اِس مشورے کے اثر اور آپکے باورچی خانے پر اثر سے حیران رہ جائینگے جو کسی بھی باورچی خانے کو کارآمد اور استعمال میں آسَان باورچی خانے میں تبدیل کرنے کے قابل ہوتے ہیں، جو قیمتی آلات کے پھیلاوے میں استحصال ہوئی بہت ساری جگہ کو بچاتا ہے۔

۸ . بوسیدہ سامان اور آلات کو نکال دیں

باورچی خانے کے برتن وقت کے اثر و رسوخ سے مستثنی نہیں ہیں۔ روز مرہ کے استعمال سے، آپ نے غور کیا ہو گا کہ کچھ بنیادی سامان بوسیدہ ہوگئے ہیں، لیکن آپکو انہیں رکھنے کی کوئی ضرورت نہیں۔ یہ نا صرف منفی توانائی متوجہ کرتے ہیں بلکہ آپکی صحت کو بھی متاثر کرتے ہیں۔

۹ . اگر ضرورت ہو تو ایک اسٹوریج یونٹ کا اضافہ کرکے اشیاء کے بکھیرنے کو ختم کریں

کبھی کبھار اصل باورچی خانے کے ساتھ آپکی بے چینی کی وجہ یہ ہوتی ہے کہ آپ نے نظام چھوڑ دیا اور باورچی خانے کے ارد گرد اشیاء پھیلا دی ہیں۔ لیکن آپکو اِس آفَت میں پڑنے کی ضرورت نہیں۔ یہ آپکی زندگی میں بد نظمی لے آئیگی۔ تمام آلات اور سامان چھپانے کے لیے چھوٹی الماریوں کا اضافہ کریں۔

اور جاننے کے لیے پڑھیں : شاندار دیوان خانے کے ۲۰ آئیڈیاز

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!