Corridor & hallway by Critério Arquitectos by Canteiro de Sousa

۱۱ماڈل جو آپ کو بتائیں گے کہ آپ کو اپنے گھر کے داخلے کو کیسے بنانا چاہیے

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

آپ کے گھر کا داخلی دروازہ باقی تمام گھر کی شاندار سجاوٹ کو مکمل  طور واضح کرتا ہے، خاص طور پر جب گھر چھوٹا ھو تو  کمروں کے درمیان  جگہوں کو بند کر دیں  اور انہیں کسی حد تک  اوپر کردیں، یہ  گرم جوشی کے احساس کو بڑھا دے گا، جس کے نتیجے میں آپ  شور شرابے والی زندگی سے نکل کر پر سکون زندگی کی طرف آ سکتے ھیں اور بدلے میں   ہو سکتا ھے کہ ڈیزائن کے منفی چارج سے آپ باہر نکل آئیں۔

ھومیفائی اس آئیڈیا بک میں آپ کے سامنے  11 مزین داخلی راستے پیش کر رھا ھے جو آپ کی چھوتی جگہوںکے لیے بہترین ھیں اور آپ کی مد میں اضافے کے لیے بہت سے آئیڈیاز یہاں دیئے گئے ھیں۔ ..

​1. شاعرانہ داخلے

آپ  رنگوں کے ذریعے آپ کے گھر کے دروازے پر ایک شاعرانہ ٹچ پیدا کرسکتے ھیں ،  گلابی رنگ آپ کو متاثر کرنے کے لیے ایک رومانٹک خواب کے لیے بہترین ھے  ،  چھت اور دیواروں کو ایک ہی رنگ دیں اور قدرتی اشیا جیسے قدرتی پھول ، ھلکے رنگ کا گلدان آپ کی خواہش کے مطابق داخلے کے لیے موزوں ھے۔

​2. عملی داخلے

ماضی کی رومانیت اور محبت کے برعکس، کچھ چھوٹے خالی جگہوں کو  کچھ اشیاء کو ذخیرہ کرنے کے لیے دیگر مقامات سے ہم آہنگی پیدا کرنے میں دوبارہ سے استعمال میں لانے کی ضرورت ھے اور یہ  گھر کے باشندوں پر ہو گا ؎، اور  داخلی دروازے سے بہتر اور کچھ نہیں ھوگا جو کہ روزمرہ استعمال کی اشیا  کو چھپا سکے جیسے کہ کوٹ، گھڑیاں اور ٹوپیاں۔ یہ حصہ  ایک خوبصورت انداز جمالیاتی احساس کو کمروں کی رنگوں سے ملاتے ھوئے ابھارتا ھے۔

​3. ایک چھوٹے صوفے کے ساتھ داخلہ

 Corridor & hallway by Equipe Ceramicas
Equipe Ceramicas

Caprice DECO Wave Colours 20x20

Equipe Ceramicas

 اگرکپڑوں کے لئے کوئی مناسب جگہ نا ھو تو، اپنے کپڑےرکھنے کے لیے سب سے اچھی جگہ  گھر کا دروازہ ہے.الماری ڈیزائن  کریں جہاں  آپ ایک بند دراز میں جوتے رکھ سکتے ہیں.  ایک چھوٹا سا صوفا ڈیزائن کریں جس پر آپ بیٹھ سکیں، اور آپ  باہر جانے کے لئے تیار ہیں. اکثرجب   آپکا خاندان  گھر کو چھوڑ کر جاتے ہیں، اوروھاں  بہت سی اشیا ھیں جو آپ کے ذوق کی عکاسی کرتی ھیں جیسے کہ پودے اور کچھ پینٹنگز ۔

​4. ایک بڑا آئینہ

بڑے آئینے، آپ دیکھتے ہیں کہ جگہ کو دوگنا کرنے میں مدد دیتے ھیں خاص طور پر جب کہ جگہ کم ھو ،اور اگرانہیں  ہائی لائٹ کیا جائے تو یہ آپ کوایک کوریڈور  کو روشن  بنانے میں مدد دیں گے ۔ اس ماڈل میں لائٹس  ایک ہوشیار راستہ میں تقسیم کریں اور اس  بات کا یقین کر لیں کہ آئینے کی طرف تمام روشنی مت ڈالیں بلکہ اس کے بائیں اور اس کے دائیں رجحانات کو متنوع بنائیں ،اور اس کے ارد گرد  دیوار پر موم بتیوں کا سٹینڈ مع موم بتیاں لگائیں اور خوبصورتی کا ایک فریم ورک  بنانے کے لئے کچھ چیزیں.

یہ ایک اور اعلی مثال ھے اگر آپ عملی اور شاعرانہ ڈیزائن کو ملانا چاہیں۔

5- میوزیم کے داخلی دروازے

 Corridor & hallway by E2 Architecture + Interiors
E2 Architecture + Interiors

E2 PAVILION ECO HOUSE, BLACKHEATH

E2 Architecture + Interiors

اس طرح عجائب گھر، آپ اپنی مرضی کے مطابق اپنے  داخلی دروازے کو  ایک آرٹ میوزیم کے طور پر دیوار تک بڑھا کر بنا  سکتے ہیں. آپ کے پسندیدہ فنون کی پینٹنگز کا استعمال کریں اور  دیوار کے نچلے حصہ  کو اپنی مرضی کے مطابق اس طرح ترتیب دیں کہ یہ ایک منی لائبریری  جہاں آپ ، آپ کی پسندیدہ کتابوں کی جگہ بنا کر شیلف پر رکھ سکتے ہیں، . جو اس طرح گلدانوں   اور نمونے کے منظر کو خوبصورت بنا دے گی.

​6- ایک خوش گوار داخلی دروازہ

 داخلی دروازے میں پھول رکھنا آپ کے مہمانوں کے لیے  ایک خوش آئند ذریعہ ھوگا،  آپ بڑے سائز استعمال کر سکتے ہیں،  جو  کہ ہمیشہ منفرد اور خاص طور پر اچھا ہے اور داخلے کو خوشبودار بنا دے گا، اگر پلانٹ کی روشنی کا رنگ  اور دیوار کا رنگ ایک جیسا ھے تو ماڈل کمپلیٹ ھو جائے گا، اور ایک امپلانٹ  کی شکل کے  ٹینک کے ڈیزائن  کے لئے ضروری ہے کہ اس کے نیچے  جوتے کو ذخیرہ کرنے کے شیلف کے بنائی جائے

​7- لکڑی کے داخلی دروازے

کی اشیاء قدرت سے محبت کرنے والوں کو راغب کرتی ہیں۔ یہ داخلی دروازے کو ان قدرتی اور درخت سے بھرے لوازمات کو امتزاج کے ساتھ پر کشش بنا دے گی. ایک گہرے رنگ کی لکڑی کے ٹیبل میں لکڑی پلائیووڈ کے استعمال پر توجہ دیں  اور چھوٹی سی جگہ میں ان کے درمیان جادو کا تصور کریں ۔ سادہ فنون کو اپ سکیل کریں۔

​8- پودوں کی دیوار کے ساتھ انٹرنس

 Corridor & hallway by Región 4 Arquitectura
Región 4 Arquitectura

MURO VERDE COMO REMATE VISUAL

Región 4 Arquitectura

دیوار میں پودوں کا استعمال، قدرتی جنگلات اور پرانے باغات سے حاصل کیا جاتا ہے. آپ اپنے گھر  کے داخلی دروازے کی دیوار کو گھر  باقی حصوں کی دیواروں کے سے مختلف بنانے کے لیے آرائشی پودوں کا استعمال کر سکتے ہیں. آپکو پلانٹ کا رنگ اور اس کی خوبصورتی کو دکھانے کے لئے دیوار پر مناسب روشنی مختص کرنا چاہئے.

​9- ایک گلاس کی دیوار کے ساتھ انٹرنس

گلاس کے استعمال تنگ راستے کے لئے بہترین حل میں سے ایک ہے. ہم نے پہلے اس بات پر اتفاق کیا ہےکہجگہ کا احساس دگنا کرنے میں بڑا شیشہ بہت اثر کرتا ہے.  اس کے علاوہ، اگر اس کو دیوار کے ساتھ ساتھ استعمال کیا جائے تو یہ گھر کے باقی حصوں سے مختلف داخلی دروازے کے لئے بہت اچھا ہو گا.  گھر کے اندر کسی بھی کمرے میں کسی بھی دیوار کو بہتر بنانا مشکل ہے.سارا منعکس گلاس ایسا ھی ھوتا ھے، تو آپ نے زیادہ جگہ جیت لی ھے اور داخلے کو منفرد بنا دیا ھے۔

​10 – کلاسیکی داخلی دروازے

شمعدان، سنہری آلات اور کڑھائی کے فریم خوبصورتی اور شاندار شاہی سجاوٹ کے تمام کلاسیکی ہیں. آپ اسے اپنے داخلی دروازے میں یا اپنے گھر میں بھر  سکتے ہیں.اگر آپ پورے گھر کے ڈیزائن کے لئے ایک تکنیکی یونٹ کے طور پر اس ماڈل کو لیں ، تو اس ڈیزائن میں ا یک بڑا آئینہ یکجا کیا جا تا ھے، کہ اس طرح سیشن کھل سکے ہو اور  اس کے اندر  جوتے  بھی سٹور  کیے جا سکتے ہیں۔

​11 – فرنیچر میں خفیہ اور خاموش داخلی دروازے

 Corridor & hallway by Estudio Reverso
Estudio Reverso

Proyecto de interiorismo residencial en Marbella

Estudio Reverso

فرنیچر آپ کے خاموش داخلہ ، بہترین ذائقہ کے ساتھ ، جہاں آپ  داخلہکو باقی  کمروں کے باقی کے ساتھ لائن میں ڈیزائن کر سکتے ہیں ہیں، لیکن فرق یہ  ھے کہ ایک فرنیچر کا ٹکڑے کو زندگی کے ساتھ لا نا ہے اور رنگوں سے داخلی دروازے  باقی حصوں سے  ممتاز کرنا ھے۔ ہم  شادماں ہوں گے اگر  آپ کی پسند ایسی ھوگی۔ یہ یونٹ تالاب  کی طرح ٹینکوں پر اس آپریشن  کے ساتھ لیس ہے  اور اس کی مکمل خوبصورتی کو دکھاتا ھے۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!