by Alice Bizien

۴ باورچی خانے تزئین و آرائِش سے پہلے اور بعد میں

Shahtaj Shahtaj
Loading admin actions …

باورچی خانہ ایسی جگہ ہے جہاں خاتون خانہ اپنا زیادہ تر ہفتہ گزارتی ہیں، جہاں روز تین وقت کا کھانا بنتا ہے۔ اس میں چھوٹی میز بھی ہوتی ہے – یا بڑی – کھانا کھانے کے لئے یا کافی پینے کے لئے بیٹھنے کے لئے۔ اسکے لئے کافی جگہ ہونی چاہئے۔ یہی وجہ ہے کہ ہمیں اسکے ڈیزائن پر خاص توجہ دینی چاہئے گھر کے تمام افراد اور خاص کر خاتون خانہ کے لئے آرامدہ بنانے کے لئے تاکہ انہیں ایک منظم اور آسان انداز میں کام کرنے میں مدد ہوسکے بغیر ڈیزائن میں تنگی یا کسی فائدے کی پیچیدگیوں کے، اور یہی ہوتا ہے جدید ڈیزائن اور خاص طور پر جدیدیت۔ اس مراسلے میں ہم پیش کرینگے ۴ باورچی خانے جو مکمل طور پر پرانے ڈیزائن سے نئے شاندار ڈیزائن میں تبدیل کردیا گیا ہے۔

پہلے: تنگ باورچی خانہ

جب آپ اس باورچی خانے کو دیکھتے ہیں ہم دیکھ سکتے ہیں کہ باورچی خانے میں موجودہ جگہ کے مقابلے ایک نسبتا بڑے مچھلی گھر میں مشترکہ بہت چھوٹی سی جگہ ہے۔ ترچھے سنگ مرمر اور باورچی خانے کی لکڑی کی الماریوں کے رنگ میں اور دیوار کی ٹائلوں میں استعمال ہوئی رنگوں کی بڑی مقدار بے جوڑپن فساد کا احساس شامل کرتی ہے۔

بعد میں: جدیدیت نے بہت کچھ شامل کیا ہے

تنگ باورچی خانے سے جو تنگ نظری سے باورچی خانے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے جس نے نئی جگہ بنائی ہے اس حقیقت کے باوجود کہ اصل باورچی خانے کی جگہ بلکل نہیں بدلی، لیکن ڈیزائنر کے کچھ اضافے یہ احساس دلائینگے کہ ٹب چھوٹے، اسٹائلش بیسن میں تبدیل  کیا گیا ہے۔ پانی کے نل بھی قامت میں زیادہ جدید اور چھوٹے ہونے کے لئے تبدیل کر دیے گئے ہیں۔ مقصد کے لئے جاہ و جلال کے بغیر اسکا کوئی مطلب نہیں۔ کھلتا ہوا سفید رنگ اس ڈیزائن کا حامی ہے جو بنیادی وجہ ہے کہ دیکھنے والا محسوس کہ جگہ اسکی حقیقت سے بڑی لگتی ہے، سیاہ رنگ کے سنگ مرمر اور فرش کے ساتھ متضاد رنگ کے ہمراہ۔ یہ ڈیزائن شاندار ہے!

پہلے: بےترتیبی اور بدنظمی

  by Alice Bizien
Alice Bizien

rez-de-chaussée avant

Alice Bizien

باورچی خانہ بالکل گندہ ہے اور اس میں کسی قسم تنظیم نہیں ہے۔ ٹب بھی ترمیم سے پہلے پچھلے باورچی خانے کی طرح بہت زیادہ جگہ گھیرتا ہے خاص طور پر چھوٹے سائز کے باورچی خانے کے ساتھ اور اسکے سنگ مرمر کو کھانا تیار کے لئے استعمال کرنے کے لئے کافی الماریاں نہیں ہیں۔ کندہ پردے اور نارنگی رنگ کا انتخاب ڈیزائن میں ذائقے کی کمی تجویز کرتا ہے۔ مجھے خود نہیں پتہ کہ رومال مچھلی گھر کے اوپر کیا کر رہے ہیں جہاں وہ یقینی طور پر پانی کے اسپرے کو نقصان پہنچائے گا بیسن استعمال کرتے اور برتن دھوتے وقت۔ یہ باورچی خانہ پوری طرح تبدیل ہو گیا ہے!

بعد میں: ترتیب وار اور سادگی

  by Alice Bizien
Alice Bizien

Rez-de-chaussée après

Alice Bizien

ترمیم کے بعد باورچی خانہ ایسا لگتا ہے جیسے کہیں اور ہو! پردے ہٹا دینے اور سورج کی روشنی کے داخلے کے لئے کھڑکیاں کھولنے کے بعد اور الماریوں اور کھانے کی میز میں سفید رنگ کا استعمال جو ہمیشہ کشادہ جگہ کا احساس فراہم کرنے کے لئے تمام رنگوں میں بہترین انتخاب ہوتا ہے۔ اور دیوان خانے اور باورچی خانے کے درمیان دیوار میں وہ شاندار اضافہ باورچی خانے میں خوبصورتی بڑھاتا ہے اور شیشے کی سطح دیوان خانے کا منظر دکھاتی ہے پچھلے ڈیزائن کے بجائے جہاں دیوار اونچی تھی اور ایک نامکمل دیوار کی طرح بغیر کسی اصل فائدے کے کچھ نہیں دکھاتی تھی۔ بیسن کے اوپر موجود ٹائل اس خوبصورت ڈیزائن کو دیہاتی وضع فراہم کرتی ہے اور پرانی ٹائل کو منتخب کرنے میں اسکے بنانے والے کی پسند کو بھی۔

پہلے: پرانے اور اسکے رنگ مستقل نہیں

scandinavian Kitchen by Apal Estudio
Apal Estudio

Estado antes de la reforma

Apal Estudio

اگر باورچی خانہ تنگ ہو تو یہ مسئلہ نہیں ہے لیکن اگر اسکا ڈیزائن برا ہو یا اسکے رنگ امتزاجی نہ ہو تو یہ بہت بڑا مسئلہ ہے جو پوری جگہ اور اسکے آرامدہ استعمال کو برباد کردیتا ہے! ٹائل کا رنگ بہت خراب ہے اور باورچی خانے کی سیاہ اور سفید رنگ کی الماریوں اور شیشے کے نیلے رنگ کے ساتھ امتزاجی نہیں ہے اور ٹائلوں کا باقی دوسرے رنگوں سے کوئی لینا دینا نہیں ہے۔

بعد میں: روشن باورچی خانہ

scandinavian Kitchen by Apal Estudio
Apal Estudio

Cocina – Reforma integral en Donostia / San Sebastián (Gipuzkoa)

Apal Estudio

پھر سے سفید رنگ! لیکن سرخ رنگ کی اینٹوں کی ٹائلوں کے منفرد اضافے کے ساتھ باورچی خانے میں پھیلے سفید رنگ کی شِدّت کو کم کرنے کے لئے۔ جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں، آلات مکمل طور پر تبدیل ہو چکے ہیں نئی ٹیکنالوجی کو تجارتی کرنے کے لئے اور امتصاص ہٹا دیا گیا اور ہوا صاف کرنے والے آلے سے تبدیل کردیا گیا ہے خوبصورت ڈیجیٹل رگ کے اوپر۔ مجھے ترمیم ہوئے باورچی خانے کی شان پر یقین نہیں ہو رہا!

پہلے : روایتی باورچی خانہ

یہ باورچی خانہ اتنا برا نہیں ہے لیکن لگتا ہے اسکا سامان اپنی جگہ پر نہیں ہے جیسے کہ برتن، فانوس اور ماربل۔ آئیں اسے تزئین و آرائش کے بعد ایک نظر دیکھیں۔

بعد میں: جدید اور ہم آہنگ

یہاں اس باورچی خانے کو دیواروں سے لے کر فرش تک جدید اوزار کے ساتھ مکمل طور پر نئے سِرے سے چمکایا گیا ہے۔ لکڑی کے رنگ کے فرش کا استعمال باورچی خانے میں گرماہٹ فراہم کرتا ہے اور اسے ہلکی میز مزید دلکش بناتی ہے جو جگہ کے شاندار استعمال سے تیار کی گئی ہے اور خوبصورت لیمپ کے اضافے سے جو میز کے اوپر لٹکا ہوا ہے۔ کتنا حسین ہے! مجھے بھی باورچی خانے کی الماریوں کے اوپر نصب کی گئی روشنی کا نظام اور پرانی چیزوں کی ترغیب بہت اچھی لگی۔ عمودی جگہ کا استعمال اور اوون اور مائکروویو ایک دوسرے پر لگانا چھوٹے باورچی خانے کے لئے ضروری ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ایک پرتعیش اپارٹمنٹ جسكا ڈیزائن آپکو حیران کردیگا

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!