rustic Kitchen by Patrícia Azoni Arquitetura + Arte & Design

اوون، سب کچھ جو آپ کو جاننے کی ضرورت ہے

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

اوون قدیم زمانے سے استعمال کیے جانے والے باورچی خانے کے آلات میں سے ہے. وہ ایک خاندان اور ایک گھر کی علامات ہیں. اور اگرچہ ہم عام طور پر ہم ایک باورچی خانے میں انہیں اہم نہیں گردانتے، یہ جگہ اور سجاوٹ کےلیے مرکزی خیال بن سکتے ہیں.  ان کی بہت سی اقسام ہیں ، زیادہ جدید اور ڈیجیٹل خصوصی افعال کے ساتھ ، سب سے زیادہ بنیادی اور بھٹی کی اینٹوں اور لکڑی کے ساتھ بنائے گئے پرانے.

مناسب ہے کہ اس کی خوبیوں سے فائدہ اٹھاتے ہوئے اور اس کے مناسب استعمال کے لیے کمرے میں اسے  کس طرح  رکھیں یہ جاننا ضروری ہے  چنانچہ زیادہ سے زیادہ استعمال کرنے اور  اس کے عیوب کو چھپانے کے لیے فائدہ اٹھائیں.

​ایک تندور اور اس کی جگہ

تندور باورچی خانے میں کہیں بھی رکھا جا سکتا ہے، لیکن اس کو ایک خاص جگہ دینے سے پہلے کئی چیزوں پر غور کرنا ضروری ہے.  ان چیزوں میں سے ایک ، کھانا پکانے کے دوران آلے کی طرف سے تیار کی گئی گرمی ہے، تو اس لیے اسے برنرز یا کسی کام کے ایریا سے دور رکھنا بہتر ھے. یہ بات ذہن نشین کرنی  ضروری ہے کہ تندور کھولتے وقت عام طور پر بہت زیادہ گرمی باہر آتی ہےا  اس لیے بہتر ھے کہ اسے نیچے مت رکھیں تاکہ بھاپ کک کو تنگ نہ کر سکے۔

​تندور کی قسم

جیسے کہ ہم نے کہا ھے کہ تندور کی مختلف اقسام موجود ہیں اگر آپ نے ایک لکڑی جلانے والے تندور کے لئے فیصلہ کیا ہے تو  ایسے ماڈل موجود ہیں جو کہ گھر کے اندر رکھے جا سکتے ھیں کیونکہ یہ ایک موثر وینٹیلیشن کے نظام کے ساتھ چلتے ہیں اور بشکریہ چمنی جو کہ براہ راست دھواں کے نکالنے کی اجازت دیتی ہے . اس کے علاوہ ان میں عام طور پر بہت سے ہوا بند دروازے ھوتے ہیں جو  دھوئیں کو وہاں سے نکلنے کی  نہیں دیتے ہیں۔ اس طرح کےلکڑی جلانے والے اوون  جگہ کو  ایک عظیم دہاتی سٹائل دیتے ھیں.

​ڈیزائن

تندور  کو نہ صرف موثر بلکہ اس کے ڈیزائن میں بھی خوبصورت ہونا چاہئے۔ ان دونوں کیفیات کا امتزاج  اس بات کی ضمانت دے گا کہ  باورچی اور ڈنرز کا لطف نہ صرف تیاری بلکہ غذا کا بھی لطف لے۔ جب کہ مواد بھی بہت اہم ہیں، ہمیں گرمی کی بچت مواد کا استعمال کرنا چاہیے، بہت اچھی طرح کے  لکڑی  کےاسٹاپس  گرم سطحوں  کے ساتھ کام کرنے کے لیے  ، لوہے کے دروازےجو اعلی درجہ حرارت کو روکیں اور  اوربھٹی کی اینٹیں استعما ل کرنی چاہیے.

​ناپ

تندور کا سائز بھی  ہمارے انتخاب پر منحصر ہوگا،اگر ہم باورچی خانے میں نئے ہیں تو  ایک تجارتی اور اعتدال پسند آپشن کے لئے جانا بہتر ہے. لیکن اگر  ہم پیشہ ور افراد اور باورچی خانے کے محبت کرنے والوں میں سے ہیں یا ہمارا  ایک بہت بڑا خاندان ہے، تو پھر ایک بڑے تندور کی ضرورت ھے، یہاں تک کہ دو  اگر  بیک وقت کئی کھانے تیار کرنے کی ضرورت ہو ؎ اور اس طرح کی کا میابی کا جشن منائیں.

​فلم کا مرکزی کردار، تندور

پیٹریسیا ازونی نے ا س باورچی خانے کے لیے ایک غیر روایتی تندور  تجویز کیا ہے، خاص طور پر گوشت کو بھوننے کے لئے۔ گرل باورچی خانے کی توجہ کا مرکز ھوتی ہے. اس کا طول و عرض اور اس کی جگہ ، فلم کا مرکزی کردار ہے جوپہلی صف میں اور بار کے ذریعے لطف اندوز کرنے کے لئے مدعو کر رہا ہیں۔

​ایک تکمیلی باورچی خانہ

بیرونی علاقے کے لئے یہ بہترین حل ہے. ایک بڑی باربی کیو  لکڑی کی فائروالا تندور اور بھٹی والی اینٹوں کے ساتھ ایک کمپنی بنا دیتا ہے . یہ جوڑی کچھ لگژر ی چوریپینز بنانے کے لئے کامل ہو جائے گی.  اگرچہ روایتی کھانے اور خصوصی باورچی خانے کے ماڈیول کے برعکس،یہ جگہ خود کو  آرام اور دونوں خاص طور پرنظارے کی لیے ڈھال لیتی ھے.

کچن ہماری ثقافت کا ایک اہم حصہ ہیں اور ڈیزائن کے ذریعے ان کو رہنے کے لیےاور لطف اندوز ھونے کے لئے اہم ہے. آپ باورچی خانے کے لئے مزید خیالات دریافت کرنے میں دلچسپی رکھتے ہیں تو صرف اس مضمون کا جائزہ لیں.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!