by Spazio3Design

انہوں نے اپنے باتھ روم کی تجدید کی اور یہ بہت جدید تھی

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

ہومی فائی میں خوش آمدید.اس تجاویزی کتاب میں ہم آپ کے لیے باتھ روم/غسل خانے کی تجدید/تبدیلی کے لیے تجاویز لائے ہیں.جو ناکارہ اور غیر افادی باتھ روم کو ختم کر کے اسے جدید,روشن اور دلکش باتھ روم میں تبدیل کرتی ہیں اور اسی جگہ میں ہی.اگر آپ کے پاس اپنے باتھ روم کی تزئین و آرائش کی کوئی تجویز ہے تو یہاں سے آپ چند تجاویز لے جا سکتے ہیں جیسے کہ نہانے والی جگہ کے ساتھ آپ آرام دہ مساج کی جگہ بھی ملا سکتے ہیں ڈبل بیضہ نما بیسن,شیلف/طاق تولیوں کو ترتیب سے رکھنے کے لیے اور شیشے کی آڑ/سکرین ہر حصے کو الگ کرنے کے لیے. ہم آپ کو دعوت دیتے ہیں کہ آپ اس تجاویزی کتاب کا مطالعہ جاری رکھیں تاکہ آپ قدم بہ قدم اس باتھ روم میں  ہونے والی تبدیلی سے آگاہ رہ سکیں آپ اسے پسند کریں گے.

یہ منصوبہ/پروجیکٹ سپازیوتھری(Spazio3 Design) کی طرف سے پیش کیا گیا ہے.

1.ہم پانی اور اسکی نکاسی والی تنصیبات سے شروع کرتے ہیں

باتھ روم میں سب سے اہم چیز پانی اور اسکی نکاسی کی اشیاء کی تنصیب ہے.اس کمرے میں ایک ایسا شاور ضم کرنے کا فیصلہ کیا گیا تھا جس کی مختلف چابیاں ہوں جو شاور کی تیزی کو کم زیادہ کرسکیں تاکہ جسم کے مختلف حصوں کے لیے مختلف قسم کی تیزی منتخب کر کے نہایا جا سکے.ہم اسے دیوار میں دیکھ سکتے ہیں ایک پانی کو اپس.میں ملانے والے پورے نظام کو اور ایک اوپر جانے والی ایک ٹونتی جو پانی کواوپری حصے والے باقاعدہ شاور تک لے جاتی ہے

2. الگ الگ جگہیں

کچھ تعمیراتی کارکنوں نے دیوار کو سہولیات سے بند کر دیا ہے ایک اور دیوار بنائی جاتی ہے جو کمرے سے داخلی راستے سے نہانے والی جگہ اور بیت الاخلاء کو الگ کرتی ہے. ہم بعد میں دیکھیں گے کہ کیسے.

3. ہر چیز کے لیے جگہ

ایک ہی شاور اور اسکے ایک طرف لگی ہوئی تمام ٹونٹیوں کے ساتھ دیوار میں ایک جگہ بنائی ہے طاق کی صورت میں اس میں ہم اپنی استعمال کی اشیاء جیسے شیمپو صابن اور لوشن وغیرہ رکھ سکتے ہیں.

4. رنگ و روغن کرنا/ٹائلز لگانا

چھوٹی سے چھوٹی جگہ شکل لیتی جا رہی ہے جیسا کہ ہم ٹائلز کے ساتھ اور پتلی بھورے رنگ کی بھربھرے پتھر والی پٹی دیکھ سکتے ہیں جو دیوار کو ڈھک رہی ہیں.

5. مختلف بناوٹ

باتھ روم سے اس حصے کو الگ کرنے کے لیے شاور مختلف منزل پر نصب کر دیئے گئے ہیں.یہ بھی بلکل اسی طرح کا پتھر ہے جو طاق اور پٹی کے طور پر استعمال کیا گیا ہے.

6.مربوط/یکجا جگہیں

شاور(نہانے والی جگہ) کے بالکل سامنے بیت الاخلاء ہے جو کہ جدید باتھ روم والی چھوٹی الماری اور اوپر ایک شیلف/طاق پر مشتمل ہے.آرائشی پٹی پوری جگہ سے گزاری گئی ہے.ایک طرف ہم دیکھتے ہیں کہ شروع میں ایک فصیل تعمیر کیا جا رہا تھا جو کہ اس جگہ تک علیحدگی سے رسائی دیتا ہے.

7. الگ حصے

پہلی جگہ میں بیت الاخلاء کا حصہ مبہم شیشے کی آڑ/اوٹ کے ذریعے آزاد/الگ کیا گیا ہے.نہانے والا حصہ اور ہاتھ دھونے والے بیسن کا حصہ بھی الگ ہے.

8.ایک مزید مکمل منظر

نہانے والی جگہ کی طرف دیا گیا راستہ ایک اور شیشے کے پھسلنے والے دروازے کے جوڑے کے ذریعے محفوظ کیا گیا ہے جو کہ نہانے والی جگہ کو کمرے کے دوسرے حصے سے محفوظ رکھتے ہیں.

9. پانی کے لیے یہ خیال کیا جا سکتا ہے

ہمکھلے ہوئے پھسلنے والے دروازے کے ساتھ دیکھ سکتے ہیں پانی کے بہائوو کو کم یا تیز کرنے والی ٹونٹیوں کے نظام کو جو جدید اور نفیس ہے اور باتھ روم کے لوشن کے انتظار میں منتظر طاق دکھائی دیتا ہے.

10. ذاتی/نجی بیت الاخلاء

سینیٹری والے حصے کو بھی داخلی دروازے سے الگ اوپر کی طرف دیوار والے حصے کو ایک شیشے کی آڑ/اوٹ سے الگ کر دیا گیا ہے اس سے رازداری اور سکون کو حاصل کیا جا سکتا ہے.

11.باتھ روم کے باقی حصے

اور یقینا آپ خوب صورت بیسن,الماری اور شیلفز/طاق کو نظر انداز نہیں کر سکتے صرف نصب کیجئیے.واش بیسن دو مستطیل نما بیضوی طرز کا مڑا ہوا ہے بہت جدید اور نفیس ٹونٹیوں کے ساتھ.لکڑی کی چھجا نما ٹوکریوں کا ایک سلسلہ جس میں ہر چیز ترتیب سے رکھی جاتی ہے اور  یہ بہت اچھی پسند ہے.

12. ایک حتمی نظر/نگاہ

ایک سنہری ہک دیوار کا احاطہ کیے ہوئے بڑے آئینے کو بند کر دیتا ہے.یہ کشادگی کے احساس کو بڑھاتا ہے اور روشنی منعکس کرنے کی سہولت دیتا ہے.اس سے روشن تازہ اور دلکش جگہ بیک وقت حاصل ہوتی ہے.یہ کافی حوصلہ افزاء ہے. لکڑی کے ڈیک کا رنگ,فرنیچر کی لکڑی,ٹوکریاں فرش خانوں کا بھورے اور کریم رنگ کا  سادہ فریم دلکش کردار ادا کرتا ہے اس وسیع جگہ کو بہترین طریقے سے استعمال میں لانے کے لیے.

کیا آپ اپنے باتھ روم کے لیے مزید تجاویز چاہتے ہیں.یہ جاننے کے لیے یہ بیس(20) تجاویز ہیں جس سے آپ اپنے باتھ روم کو بہتر طریقے سے منظم کر سکتے ہیں

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!