by dESIGNoBJECT.it

11 ایسی باتیں جن سے آپ کو کسی کے گھر مہمان بن کے جاتے ہوۓ پرہیز کرنا چاہیۓ

Hamna – Homify Hamna – Homify
Loading admin actions …

کسی دوسرے کے گھر جا کے آرامدہ رہنا ایک اہم بات ہے لیکن اس سے زیادہ اہم بات یہ ہے کہ اس گھر کے مکین آپ کی موجودگی سے غیر آرامدہ محسوس نہ کریں اور ان کی روز مرہ کی روٹین آپ کی وجہ سے ڈسٹرب نہ ہو۔ خاص طور پر جب آپ ان کے گھر چند دن کے لیے رہنے جائیں۔

کبھی کبھی ہم چند ایسے کام کر جاتے ہیں جن کی وجہ سے ہر کوئی غیر آرامدہ ہو جاتا ہے۔ ان میں چند باتیں ایسی ہوتیں ہیں جنہیں ایک مہمان کے طور پر آپ کو بالکل نہیں کرنی چاہیئں۔ اسی لیے آج ہم ہومی فائی میں 11 ایسی باتیں پیش کریں گے جن سے ہرمہمان کو بچنا چاہیۓ۔ تو اگر آپ کسی کے گھر مہمان بن کے جا رہے ہیں تو پہلے یہ ضرور پڑھیں۔

1- دروازہ کھلا چھوڑ دینا

modern Kitchen by London Building Renovation
London Building Renovation

Single Storey Extension, Roxborough Rd II

London Building Renovation

دروازہکھلا چھوڑ کر اندر آنا نہ صرف حفاظتی نقطئہ نظر سے درست نہیں بلکہ سردیوں اور بارش کے موسم میں یہ پورے گھر کا درجئہ حرارت غیر آرامدہ بنا دیتی ہیں اور ویسے بھی یہ بات آپ کی اچھی تربیت کی نشاندہی کرے گی۔ 

2- کچرا پھیلانا اور گھر کو بکھیرنا

  by Allnatura
Allnatura

Regalwürfel-System Basella

Allnatura

جب ہم کسی دوست یا فیملی کے ہاں زیادہ وقت گزارتے ہیں تو ادھر اپنے آپ کو بہت زیادہ آرامدہ محسوس کرنے لگتے ہیں اور اس کی وجہ سے بہت سی ایسی حرکتیں کر جاتے ہیں جو کہ گھر کے مکینوں کے لیے بہت پریشان کن ہوتیں ہیں۔ ان باتوں میں شامل ہے خواہ مخواہ کا کچرا کرنا اور چیزیں پھیلا کر چوڑ دینا جیسے کہ کمرے کی چادریں وغیرہ کھلی چھوڑ دینا اور اپنی ذاتی چیزیں ہر جگہ بکھیر دینا۔ یاد رکھیں یہ آپ کا گھر نہیں ہے اس لیے اس کو سمیٹ کر صاف ستھرا رکھنا آپ کا فرض ہے۔

3- گھر کی صفائی میں مدد کی پیشکش نہ کرنا

جب آپ کھانا کھاناختم کر لیں تو کم از کم گندے برتنوں کو دھونے والی جگہ تک ضرور لے کر جائیں۔ اس کے علاوہ آپ فرش کی صفائی کی بھی پیشکش کر سکتے ہیں تاکہ کھانے کے گرے ہوۓ ٹکڑے اٹھاۓ جا سکیں۔

4- گھر کے مکینوں کے طے شدہ اصولوں کی پاسداری کرنا

modern Bathroom by build different
build different

Schoolmasters

build different

ہر گھرانے کے کچھ طے شدہ اصول و ضوابط ہوتے ہیں جن پر عمل کرتے ہوۓ وہ اپنی زندگی گزارتے ہیں۔ اس لیے جب آپ کسی کے گھر رہنے جائیں تو ادھر کے اصول کی پاسداری کر کے آپ اس گھر کے مکینوں کو عزت دے رہے ہوتے ہیں۔ اس لیے کبھی بھی کوئی اصول نہ توڑیں تاکہ سب لوگ خوش اور آرامدہ رہیں۔

5- وقت کی پابندی نہ کرنا

  by dESIGNoBJECT.it
dESIGNoBJECT.it

Nice Time Clock

dESIGNoBJECT.it

ایک مہمان کے طور پر یہ بہت ضروری ہے کہ آپ وقت کی پابندی کریں۔ نہ تو بہت ہی زیادہ پہلے پہنچ جائیں اور نہ ہی طے شدہ وقت کے بہت دیر بعد۔

6- کمرے کو سمیٹنے میں مدد نہ کرنا

آپ کسی کے گھر مہمان بن کے گۓ ہوتے ہیں، ہوٹل میں موجود نہیں کہ آپ بستر کو اسی طرح پھیلا بکھرا چھوڑ دیں اس لیے بستر استعمال کرنے کے بعد کمبل کو تہہ کریں اور تکیوں اور چادر کو سیدھا کریں۔

7- گھر کی کسی پرائیویٹ جگہ میں داخل ہو جانا

country Study/office by LuxDeco
LuxDeco

SS16 Style Guide – Coastal Elegance – Home Office/Study

LuxDeco

ہم میں سے زیادہ تر لوگ اپنے دوستوں اور فیملی کی ذاتی زندگی کے بارے میں کافی تجسس رکھتے ہیں اور خاص طور پر اگر ان کے گھر میں کوئی ایسا کمرہ موجود ہے تو ہم اس میں جانے کی ضرور کوشش کرتے ہیں۔ یاد رکھیں کہ اگر کوئی آپ کو اپنے گھر ٹھیرنے کی اجازت دے رہا ہے تو یہ اس کی اچھائی ہے۔ تو پھر آپ بھی اپنے میزبان کی پرائیویسی کا خیال رکھتے ہوۓ ان جگہوں سے پرہیز کریں جدھر آپ کا میزبان آپ کو لے جانا پسند نہیں کرے گا۔

8- اپنے پرہیز اور پسند نہ پسند کے بارے میں نا بتانا

  by Ghar360
Ghar360

Dining area

Ghar360

اگر آپ کو کھاےنے میں کسی خاص قسم کا پرہیز ضروری ہے یہ پھر آپ کو کسی چیز سے الیرجی ہے تو اس کا مہمان کو پہلے سے بتا دیں تاکہ ہر کوئی خوش رہے۔

9- گھلنے ملنے سے گریز کرنا

modern Living room by Clara Bee
Clara Bee

Balham SW12 Hyde Farm Estate

Clara Bee

اگر کوئی آپ کو اپنے مکھر میں چند دن گزارنے کے لیے بلاتا ہے تو آپ کوشش کریں کہ آپ بہت سا وقت اپنے کمرے میں گزارنے سے پرہیز کریں۔ آپ دن کا زیادہ وقت دوستانہ ماحول میں اپنے میزبانوں سے بات کرتے ہوۓ گزاریں اور اگر آپ اپنا کچھ وقت اپنے کمرے میں گزارنا چاہتے ہیں تو اس سے پہلے اپنے میزبانوں سے اجازت لے لیں۔

10- میزبانوں کی پرائیویسی کا خیال رکھیں

modern Kitchen by Clara Bee
Clara Bee

Balham SW12 Hyde Farm Estate

Clara Bee

دوسری طرف یہ بات بھی ضروری ہے کہ مہمان اور میزبان دونوں ایک دوسرے کی پرائیویسی کا خیال رکھیں۔ اس طرح ہر کوئی زیادہ آرامدہ محسوس کرے گا۔

11- جوتوں کو ادھر ادھر بکھیر دینا

گھر میں داخل ہوتے ہی ساتھ ادھر ادھر جوتے اتار دینے سے گھر کے مکین بہت زیادہ تنگ ہوتے ہیں۔ اس لیے آپ اپنے میزبانوں سے شروع میں ہی پوچھ لیں کہ جوتے اتار کر کدھر رکھنے ہیں تاکہ آپ کے میزبان پریشانی سے بچ سکیں۔

مہمانوں کو متاثر کرنے کے 10 طریقے بھی دیکھیں!

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!