Infinity pool by André Petracco Arquitetura

جدید گھر کے خیالات اور اثرات

Shahtaj Shahtaj
Loading admin actions …

جدید گھر کیا ہوتا ہے؟

جدید گھر وہ ہوتا ہے جو تازہ ترین ڈیزائن کے رجحانات کی عکاسی کرتا ہے۔ یہ روایتی وضع قطع، مواد اور رنگ پر انحصار نہیں کرتی۔ بلکہ، جدید گھر سادہ ہوتے ہیں، مکینوں کے لئے خالی تَرپال کے طور پر کام کرتے ہیں سجاوٹ اور سامان آرائش کو بھرنے کے لئے جو لمحے کو پکڑ لے۔ جدیدیت بیسویں صدی سے مروج ہے، اور انتہائی چمکدار ترتیب، بہت سارے شیشے اور بنیاد پرست سادگی کے استعمال سے خاص بنایا گیا تھا۔ جدید گھر اپنی فعالیت کی وجہ سے جانے جاتے ہیں جیسے زندہ رہنے کے لئے مشینیں۔ آج کل، جدید گھر وہ ہوتے ہیں جو اِستِعداد ڈیزائن کو خصوصیات کے ساتھ یکجا کرتے ہیں جو اسے ممکن حد تک کارآمد بناتا ہے۔ یہ ایک مشکل کام ہے، لیکن چھوٹے تخلیقی ڈیزائن کے ساتھ، کوئی بھی اپنی اندرونی جگہوں کو تخیلاتی جدید کمروں میں تبدیل کرسکتا ہے۔ ہمارے اختیار میں اوزاروں کے ساتھ، ہم مسلسل ہمارے ارد گرد کو تبدیل کر سکتے ہیں، تو ہومیفائی پر جدید گھروں کے آئیڈیاز کو دیکھیں اور تخلیقی انداز میں سوچنا اور رہنا شروع کریں۔

میں جدید گھر کیسے ڈیزائن کرسکتی/کرسکتا ہوں؟

جب آپ جدید گھر ڈیزائن کر رہے ہوں، تو آپکو گھر کے تمام کمروں کے بارے میں سوچنا ہوگا تاکہ آپ اس بات کو یقینی بنا سکیں کے حتمی ڈیزائن مکمل طور پر موافق ہے۔ اچھے جدید ڈیزائن میں، کچھ بھی اپنی جگہ سے باہر نہیں ہوتا۔ جدید گھر میں ضرورت سے زیادہ یا فضول زیبائش نہیں ہوتی۔ کليدی لفظ ہیں خوبصورتی، ہم آہنگی اور افادیت۔ہومیفائی پر، آپ ہر طرح کا اوزار پائینگے جنکے آپکو آپکا مثالی جدید گھر کے منصوبے میں ضرورت ہوگی۔ ہومیفائی گھر کے ہر کمرے کے لئے ڈیزائن کا نمونہ پیش کرتا ہے، باتھ روم سے لے کر دیوان خانے تک۔ یہاں جدید باغ کے ڈیزائن ہیں جن میں سے منتخب کیا جائے اور جن سے متاثر ہوا جائے، ساتھ ہی محافظت خانے اور بالکنی بھی۔ آپکو صرف اتنا کرنا ہے کہ ہومیفائی کی ویب سائٹ پر معلومات دیکھنی ہے۔ جیسے ہی آپ ڈھونڈینگے، آپ ہومیفائی کی آئیڈیابک فنکشن کو استعمال کرتے ہوئے نوٹس بنا سکتے ہیں اور صفحات کو بعد میں دیکھنے کے لئے محفوظ کر سکتے ہیں۔ یہ جدید گھر کے لئے آپکے خیالات کو منظم رکھنے اور باتفصیل منصوبے کی صورت میں سب کچھ ایک ساتھ جمع کرنے کو آسان بناتا ہے۔

جدید گھر کی منصوبہ بندی کے وقت مجھے کس بات پر غور کرنا چاہئے؟

modern Houses by AS-Arquidesign
AS-Arquidesign

Espaço exterior com terraço e piscina

AS-Arquidesign

جددید گھر کی منصوبہ بندی کرتے وقت کچھ چیزوں پر غور کرنا چاہئے، تو اپنی آئیڈیابک میں معلومات شامل کرتے وقت اس بات کو اپنے ذہن میں رکھیں۔ ایک چیز کے لئے، روشنی انتہائی اہم ہے۔ جدید گھر مصنوعی روشنی پر منحصر ہونے کے بجائے، کمروں میں کافی مقدار میں قدرتی روشنی آنے کی اجازت فراہم کرتے ہیں۔ یہ سب دستیاب جگہ کو مدعو اور روشن بنانے کے لئےہے، نہ کہ منسلک۔ اسی وجہ سے، رنگ اتنا ہی اہم ہے۔ آپ گہرے رنگ نظر انداز کرنا چاہینگے جیسے شوخ لال اور گہرے نیلے رنگ (اگرچہ رنگوں کا امتزاج اچھا کام کرسکتا ہے)۔ زیادہ تک جدید گھر کے ڈیزائن کا جھکاؤ مکمل طور سے کٹی لکڑی، فعال لائنیں، ساتھ ہی ٹھوس، سفید پلاسٹر جیسے مواد، ساتھ ہی کُھلے اینٹوں والے حصے کے بھاری استعمال کی طرف ہوتا ہے۔ جگہ بھی ضروری ہوتی ہے۔ اپنے جدید گھر میں ممکن حد تک بے ترتیبی سے گریز کریں۔ جدئد طرز ہر کمرے کو فعال بنانے کی کوشش کرتا ہے،تو گھر بھر میں تحریک کی لکیریں واضح رکھیں۔

ایک جدید گھر تعمیر کرنے کے لئے مجھے کس بات پر غور کرنا چاہئے؟

اگر آپ جدید گھر شروع سے تعمیر کر رہے ہیں، تو آپ کمروں، کھڑکیوں اور بیرونی جگہوں کا مثالی مجموعہ بنا سکتے ہیں۔ جدید گھر کے بیرونی وضع کے لئے، چیزوں کو واضح اور سادہ رکھیں۔ اسکا یہ مطلب نہیں کہ تیز زاویے اور نظر فريب خم دار لکیروں کا سوال پیدا نہیں ہوتا، لیکن نمائندہ تصویر اور ٹیوڈر طرز کے پار چمکنے جیسی خصوصیات کے استعمال کرنے سے بچیں۔ اچھی طرح منتخب کیے گئے رنگ کے بلاکس بیرونی دیواروں کے لئے واضح، دلکش وضع بنائینگے، چاہے وہ اینٹوں والے حصے ہوں یا ٹھوس چیز۔ بہت سے جدید ڈیزائن دھاتی کام اور شیشے بھی استعمال کرتے ہیں پوری دیواریں بنانے کے لئے۔ گرم موسم میں یہ شاندار محافظت خانہ بناتے ہیں، لیکن ٹھنڈی جگہوں پر آپکو توجہ دینے کی ضرورت ہو گی کہ کیا ایسے کمرے کافی گرم ہیں۔ گھر کے اندر، پیچیدگی سے دور رہیں۔ خم دار لکیروں اور ٹھنڈے، بنیادی رنگوں پر سیدھی لکیریں منتخب کریں۔ رنگ سجاوٹ کے ذریعے بعد میں بھی شامل کیا جا سکتا ہے، جو آپکے ترقی پذیر ذوق کے مطابق مسلسل تبدیل کیا جا سکتا ہے۔ لہذا ابتدائی ڈیزائن اچھا اور بعد میں استعمال کے لئے کمرے کے ساتھ واضح رکھیں۔ آپ ہومیفائی پر ہمارے معماروں سے مشورہ بھی لے سکتے ہیں۔

ایک جدید گھر کی کیا قیمت ہوگی؟

modern Living room by MOYO Concept
MOYO Concept

Sala de estar

MOYO Concept

جدید گھر کو حد درجہ مہنگا ہونے کی ضرورت نہیں ہے، یہاں تک کہ اگر وہ اسٹائلش اور مختلف خصوصیت سے بھرپور ہی کیوں نہ ہو۔ اس لئے کیونکہ جب یہ ہوشیاری سے ڈیزائن کیا جاتا ہے، جدید گھر مؤثر طریقے سے مواد استعمال کرتے ہیں، تعمیر کے اخراجات پر پیسے بچاتے ہوئے۔ صحیح مہارت کے ساتھ ، یہ رویتی ڈیزائنز کی نسبت کہیں زیادہ موثر توانائی ہوتے ہیں، انہیں طویل مدت میں نفع بخش بناتے ہین۔ آپ جگہ کو  مؤثر طریقے سے استعمال کرتے ہوئے بھی جدید گھر ڈیزائن کر سکتے ہیں۔ جہاں رویتی گھروں میں اکثر پرانے زمانے کے بیکار خاکَہ بَندی ہوتی ہے، ایک بخوبی ڈیزائن کیا ہوا جدید گھر صرف ضروری طور پر زیادہ سے زیادہ جگہ کا استعمال کرتا ہے۔ ان خصوصیات کے لئے پیسے دینے کے بجائے جنکی ضرورت نہیں، جدید گھر خوبصورتی سے مفید افعال فراہم کرتا ہے۔ جبکہ، اگر آپ اعلی تصریح کا جدید گھر شروع سے بنائینگے، خرچا بہت زیادہ ہوگا، گو اخراجات قابل قدر ہونگے۔

جدید گھروں کی اقسام:

جدید غیر فعال گھر

جدید گھروں میں سب سے دلچسپ تخیل ہے غیر فعال گھر۔ اس تکنیک میں، گھر ممکن حد تک مؤثر توانائی کے طور پر ڈیزائن کیے جاتے ہیں، خصوصیت سمیت جو موسم سرما میں غائب ہونے والی گرمی کو روکتی ہے اور گرم موسم میں گھر کو ٹھنڈا رکھتی ہے۔ اس میں سولر پینلز اور غیر فعال شمسی توانائی کی ٹیکنالوجی بھی شامل ہے، جو جمالیاتی ڈیزائن میں تعمیر کی جاتی ہے۔ اگر آپ ماحول کے بارے میں فکر مند ہیں اور جدید ترین گھر چاہتے ہیں، غیر فعال گھر بہترین انتخاب ہے۔

جدید ٹھوس گھر

ٹھوس انقلابی گھر جو بیسویں صدی میں تعمیر کیے گئے تھے، اور جدید گھروں کی تعمیراتی میں استعمال ہونے والے مواد کے طور پر فیشن میں ابھی واپس آئے ہیں۔ مواد کے طور پر، مادہ خوبصورتی سے لہردار موڑ میں تشکیل کیا جا سکتا ہے یا سیدھی ترتیب میں کھلے اور خوبصورتی سے رکھے جا سکتے ہیں۔ یہ لمبے عرصے تک چلتا ہے، دلچسپ رنگین بناوٹ بناتے ہوہے، اور اسکے قدرتی ماحول کو بنیادی، متاثرکُن امدادی نغمہ فراہم کرتا ہے۔ اگر آپ اپنے جدید گھر کی ترتیب کے ساتھ تجربہ کرنا چاہتے ہیں، ٹھوس چیز مواد کے طور پر منتخب کریں۔

مزید سٹائل کے گھر:

اسکینڈی نیویائی گھر

اگر آپ کو جدید طرز کے گھر پسند ہیں، تو اسکینڈی نیویائی طرز کے گھر بھی آپکو پسند آئینگے۔ اس اسٹائل میں، لکڑی مرکزی حیثیت رکھتی ہے، امیر، مرتّب بناوٹ پیدا کرنے کے لئے لکڑی گھر بھر میں استعمال کی گئی ہے۔ سادہ سفید رنگ مہر تصدیق ہے، جبکہ زیبائش کم سے کم رکھی گئی ہے۔

اصطفائی گھر

اصطفائی گھر آپکی پسند کے مطابق کچھ بھی بن سکتے ہیں۔ جدید بیرونی ڈیزائن کے ساتھ دیہاتی خصوصیات کو ملائیں جیسے کہ اندر کی طرف چھت پر لکڑی، یا رنگوں کے مرکب سے تجربہ کریں جو نصابی کتاب دور پھینک دیں۔ اگر آپ اصطفائی راستے کا انتخاب کرتے ہیں، تو خیال رکھیں زیادہ تخلیقی نہ ہوجائیں۔ یہ ابھی بھی بہت ضروری ہے کہ حتمی ڈیزائن پر ہم آہنگی کو برقرار رکھا جائے۔

صنعتی گھر

صنعتی طرز کا گھر عجیب لگتا ہے، لیکن اگر گھر رہنے کے لئے ایک مشین ہے تو کیوں نہ کچھ فیکٹری کے فن تعمیر گھر لے آئے جائیں؟  منکشف اینٹیں، اسٹیل کے ٹکڑوں اور چھَت کی ڈاٹ اور چھین پلیٹ فارم جیسی خصوصیات استعمال کریں جو جگہ کا زیادہ استعمال کرکے کسی بھی گھرمیں خوبصورتی شامل کردے۔

دیہاتی گھر 

دیہاتی طرز کا گھر کچھ چیزوں میں روایتی جدید گھر سے مختلف ہے، اپنی خصوصیات جیسے بڑے آتشدان، وسیع شاہ بلوط کی لکڑی، شوخ رنگ اور اونچی چھتوں کے استعمال کے ساتھ ۔ یہ اسٹائل ان لوگوں کے لئے ہے جو آرامدہ، روایتی گھر چاہتے ہیں۔ جبکہ، جدید گھر میں دیہاتی عناصر کا استعمال ممکن ہے، اور اس کے برعکس. 

گھروں کے بارے میں اور جاننے کے لئے پڑھیں: ۱۰۰ میٹر پر مشتمل اپارٹمنٹ کے لیے جدید ڈیزائن

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!