modern Bedroom by SAKLI GÖL EVLERİ

چھوٹے گھرکوتوسیع دینے کے 15 طریقے

Amjad Ali Amjad Ali
Google+
Loading admin actions …

چھوٹے گھرمیں آرایشی اقدامات اکثر ایک مشکل مرحلہ ہوتا ہے۔ لیکن اگرآپ نےگھرکی وضع قطع کو ترتیب دیتے وقت دوراندیشی سے کام لیا ہے توپھرآپ کے پاس گھرکوسجانے کے لامحدودرطریقے دستیاب ہیں۔ یہاں ہم نے آپکو محدوداحاطےکی سجاوٹ اور انتظام پرمختلف تصورات سے روشناس کرانے کے لیۓ عرق ریزی سے 15 تصویروں کا انتخاب کیا ہے۔

1. تفریحی اکایيوں کی تنصیب

کمروں کومختلف گوشوں میں تقسیم کرنے کے متمنی افرادکے لیۓ رہنما تصویر

2. ایک دیوار پر مشتمل باورچی خانہ

لازمی نہیں کہ ہمیشہ آپ کے پاس ایک بڑا کچن ہو۔ ایک دیوارپرمشتمل یہ کچن روزمرہ کے تمام پکوانوں کے لیۓ کافی ہے۔ ضرورت اس امر کی ہے کہ اس کچن کو حتی لوسع جامع بنايں۔

3. چھوٹا رہایشی کمرہ

اگرآپکے گھر میں خواب گاہ کے لیۓ کافی جگہ میسرنہیں توسب سے لمبے دیوارکے ساتھ صوفہ لگاکر آپ احاطہ کو کشادہ کرسکتے ہیں۔ جوکہ ایک بہترین حل ہے۔

4. گوشہ نشینی

ایک چھوٹے گھر میں دلکش خواب گاہ ترتیب دینے کا ایک اورطریقہ گوشے کا فنکا رانہ استعمال ہے۔ اس طرح کمرے میں ضروری صوفوں کے لیۓ رقبے میں مزید اضافہ ہوگا۔

5. دفتری میزکوسمونے کا انداز

کسی تنگ اورنظراندازشدہ کونے میں دفتری میز کی تنصیب کوہم پسندیدہ تصورکرتے ہیں۔ خصوصا جبکہ آپکا دفتری کام گھریلونوعیت کا ہے۔ اس طرح آپکوتمام دفتری لوازمات کے لیۓ مناسب جگہ میسرہوگی اورکام میں سہولت رہیگی۔

6. دیوارکواستعمال میں لانا

 Corridor & hallway by deDraft Ltd
deDraft Ltd

MN Residence

deDraft Ltd

گھرمیں مناسب دیواروں پرمیچنگ کنڈے لگانے سے آپکے روزمرہ استعمال کے کپڑے، کوٹ، ہینڈ بیگ اورچھتری وغیرہ محفوظ رہیںگے۔ جس سے بچنے والے اضافی جگہ کوآپ دیگراستعمال میں لا سکتے ہیں۔

7. کثیرلمنزلہ دراز

modern Living room by Traço Magenta - Design de Interiores
Traço Magenta – Design de Interiores

Zona de estudo e brincadeira

Traço Magenta - Design de Interiores

الماری کا انتخاب کرتے وقت ایک ہی قطاروالی الماری پراکتفا کرنے کی بجایۓ تصویرکے مطابق کثیرلمنزلہ الماری کو ترجیح دیں۔ جس سے جہاں آپ کواضافی جگہ میسرآيگی وہاں یہ خوبصورت بھی لگتی ہے۔ 

8. کثیرلمنزلہ چارپایي

modern Nursery/kid’s room by Sofás Camas Cruces
Sofás Camas Cruces

Cama nido móvil con somier inferior extraíble

Sofás Camas Cruces

کسی مہمان یا اضافی مکین کو سمونے کے لیۓ پھسلنے والے بیڈایک مفید تصور ہے۔ جو دوسرے بیڈ کے نیچے سموسکے۔

9۔ معلق چارپایي

اگرآپ فرش کے احاطے کو بچاناچاہتے ہیں توچارپایي/بیڈ کو فرش سے اوپربلندی پرسمودیں۔ جس طرح کہ متعلقہ تصویرمیں نظرآرہاہے۔ آپ اپنے بیڈ کے نچلے حصے کو بطورسٹوریا زخیرہ خانہ استعمال کرسکتے ہیں۔ اوریہ ایک کارآمد تصورہے۔

10۔ کثرمنزلہ دراز

دیواروں کوکبھی بھی بے کار مت چھوڑیں۔ ان میں کتابوں کے لیۓ طاقچے اوردیگراشیاکے لیۓ مخصوص خانے بناکرجدیداندازمیں برویے کارلایاجاسکتا ہے۔

11۔ فالتوجگہ کا استعمال

 Bedroom by ZappeArchitekten
ZappeArchitekten

Sommerraum am Wasser

ZappeArchitekten

منسلکہ تصویرکے مطابق ایک تنگ اورطویل کمرے کوپہلوبہ پہلوتقسیم کرکہ خواب گاہ کے پہلومیں تخلیۓ کا ایک گوشہ بناسکتے ہیں۔ جوکہ ایک جدیداوراچھوتا خیال ہے۔

12۔ بچوں کے ليۓ کثیرلمنزلہ چارپایي

اگرگھرمیں کم عمرلڑکے اورلڑکیاں ہیں توتصویرکے مطابق انکے سونے کا انتظام بالایی چارپاییوں کے زریعۓ کیا جاسکتاہے۔ اس بیڈ کا نچلاحصہ بطورگوشہ مطالعہ استعمال کیاجاسکتا ہے۔

13۔ گوشہ مطالعہ

چھوٹے بچوں کے لیۓ مطالعے کا ایک خوبصورت احاطہ بہ سہولت تخلیق کیا جاسکتا ہے۔ جس میں مطالعہ کے میزپرمتعدد درازبنایۓ جا سکتے ہیں۔ جہاں بچے اپنی کاپیاں کتابیں اور دیگر سامان بہ حفاظت رکھ سکتے ہیں۔

14۔ کشادگی

اونچے نصب بیڈ محض بالغوں کے لیۓ نہیں ہوتے۔ آپ کمرے کے فرش کو استعمال کرتے ہویۓ دیگراہم انتظامات کرسکتے ہیں۔ جس سے بالایی چارپاییوں کی تنصیب کے لیۓ جگہ دستیاب ہوسکے گی۔ اس کمرے کے ڈیزاین میں مطالعے کا میز، کتابوں کی الماری اور ایک عدد زخیرہ خانہ بہ آسانی ترتیب دیاجاسکتا ہے۔

15۔ کچن کی کشادگی

  by Atim Spa

پھسلنے والامیزجوبوقت طعام کھینچ کرایستادہ کیا جاسکے، تنگ باورچی خانے کے لیۓ، جہاں فرش کا احاطہ پہلے سے ہی کم ہو، موزوں ترین سہولت ہے۔ ایسے میزکھانے کے بعد ہٹایۓ جاسکتے ہیں جس سے جگہ تنگ نہیں ہوتی۔
دیگرڈیزانوں کے لیے یہ آيڈیابک ملاحظہ فرمایں۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!