modern Dressing room by home makers interior designers & decorators pvt. ltd.

آپ کےکپڑوں اور جوتوں کے لیے انوکھی تجاویز

Resham Ejaz Resham Ejaz
Loading admin actions …

ہومی فائی آپ کو صرف گھر کی تعمیر و سجاوٹ کے بارے میں نہیں بتاتا بلکہ اس پر ہر قسم کے لوگوں کے لیے ہر قسم کی تجاویز موجود ہیں۔جیسا کہ آپ ہم آپ کو کپڑوں اور جوتوں کے بارے میں نت نئی تجاویز سے آگاہ کرنے والے ہیں جنہیں پڑھ کر آپ حیران رہ جائیں گے۔

۱۔ کپڑوں پر سے بر مٹانا

کپڑوں پر اور خاص کر سویٹرز پر بر آ جانا بہت تنگ کر دیتا ہے۔ تو کیا کیا جائے اگر آپ کا پسندیدہ سویٹر بر کی نظر ہو گیا ہے؟ ہم جانتے ہیں کہ آپ اسے پھینکنا نہیں چاہتے، سو اس بر کو ریزر کی مدد سے اتاریں۔ ریزر کے استعمال کے بعد کپڑوں پر لگی رہ جانے والی بر پر ٹیپ لگا کر اتاریں اور وہ مکمل طور پر صاف ہو جائے گی۔

۲۔ بٹن ٹانکیں

  by Phil Divi Product Design
Phil Divi Product Design

clothes rack „Solid line”

Phil Divi Product Design

اپنے کپڑے صرف ایک بٹن ٹوٹ جانے کی وجہ سے ضائع نہ کر دیں۔ اس کے بجائے بٹن لگانا سیکھیں۔ یہ کچھ ایسا مشکل کام نہیں اور عادت ہونے کے بعد تو ایک منٹ کا کام لگتا ہے۔ آپ اپنے گھر کی کسی بھی بڑی خاتون سے یہ کام سیکھ سکتے ہیں۔

۳۔ بلیچ کے داغ چھپائیں

  by Dupere Interior Design
Dupere Interior Design

Totem Wooden Clothes Rail

Dupere Interior Design

ہم جانتے ہیں کہ بلیچ کے داغ مٹانا کوئی بچوں کا کھیل نہیں مگر آپ ان کو چھپا تو سکتے ہیں۔ ان نشانات تر کپڑے کے رنگ کا ہی شارپی مارکر پھیر دیں۔

۴۔ کالر استری کرنے کا آسان طریقہ

  by Gentleman's Valet Company
Gentleman's Valet Company

Hatstand Valet in oak with dark bronze skull hat rest

Gentleman's Valet Company

اگر آپ وقت پر اپنے کپڑے استری نہیں کر پائے تو آپ شرٹ پر سویٹر پہن سکتے ہیں، مگر اس سے جھانکتے کالر کا کیا کریں گے؟  اس کے لیے آپ ہیئر سٹریٹنر کو استری کی طرح استعمال کریں۔اسے بہت تیز نہ رکھیں اور کپڑے پر بہت دیر تک نہ چھوڑیں ورنہ کپڑا جل سکتے ہے اور یہاں تک کہ آگ بھی لگ سکتی ہے۔

۵۔ میک اپ کے داغ مٹائیے

  by Phil Divi Product Design
Phil Divi Product Design

clothes rack „Solid line”

Phil Divi Product Design

شیونگ فوم کی مدد سے میک اپ کے داغ با آسانی مٹائے جا سکتے ہیں۔ ظاہر ہے کہ کپڑوں پر شیونگ فوم لگانے کے بعد آپ کو انہیں دھونا بھی پڑے گا۔

۶۔ آزار بند کھونے سے بچائیے

کافی بار آپ کا آزار بنداپنے سوراخ میں کھو جاتا ہے اور اسے نکالنا مشکل ہو جاتا ہے۔ اس کے لیے اس کے کنارے پر کچھ لگائیں۔ اگر جلدی میں ہوں تو سیفٹی پن بھی لگا سکتے ہیں مگر بہتر یہی ہو گا کہ کوئی بٹن یا موٹا ہیئر بینڈ لگائیں۔

۷۔ جوتے کھلے کریں

 Commercial Spaces by studio deFORM
studio deFORM

Botas shoes showroom

studio deFORM

اگر آپ کا نیا جوتا آپ کو کاٹ رہا ہے اور آپ کو ڈر ہے کہ آپ اسے اگلی تقریب میں نہیں پہن سکیں گے تو پلسٹک کے شاپروں میں پانی بھر کر انہیں جوتوں میں رکھیں اور جوتے راپ بھر کے لیے فریزر میں رکھ کر چھوڑ دیں۔ صبح تک آپ کے جوتے کھلے ہو جائیں گے۔

۸۔ اپنی ہوڈی کے تسمے گمنے سے بچائیں

  by homify
homify

Closet

homify

ہوڈی کے تسموں کے نیچے والے حصے سٹرا کے چھوٹے سے ٹکڑوں میں گھسا دیں۔ اس طرح یہ گمنے سے بچے رہیں گے۔

۹۔ چمڑے کی جیکٹ کی وضع تبدیل کریں

کیا آپ کو اپنی چمڑے کی جیکٹ کی چمک دمک پسند نہیں آ رہی اور آپ چاہتے ہیں کہ یہ تھوڑی پرانی دکھے؟ تو اس کو بارش میں پہن کر باہر جائیے۔

۱۰۔ جینز ٹرائی کیے بغیر خریدیے

جینز خریدنا اور یہ پتا کرنا کہ کون سی والی آپ کے ناپ کی ہے دنیا کا سب سے مشکل کام ہوتا ہے۔ تو ہر چینز پہن کر دیکھنے کے بجائے دیکھیے کہ یہ آپ کی گردن کے گرد فٹ آئے گی یا نہیں۔ اگر یہ فٹ آ گئی تو کمر کے گرد بھی پوری آ جائے گی۔

یہاں دیکھیے: گھر کے کام – اب ہو گئے آسان۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!