Commercial Spaces by Pasquale Mariani Architetto

کپڑوں اور جوتوں کے لیے حیرت انگیز تراکیب

Resham Ejaz Resham Ejaz
Loading admin actions …

اپنے پسندیدہ کپڑوں یا جوتوں کا کسی یا کسی وجہ سے خراب ہو جانا یا ضرورت کے وقت پہننے کے قابل نہ ہونا بہت غصہ دلاتا ہے۔ ظاہر ہے کسی چھوٹے موٹے مسئلے کے باعث کپڑے پھینک دینا کوئی عقل مندی کی بات نہیں مگر انہیں الماری میں پڑے پڑے پرانا ہونے کے لیے بھی نہیں چھوڑا جا سکتا۔ آپ کو چاہیے کہ ایک دن پہلے اپنے کپڑے اور جوتے نکال کر دیکھیں کہ ان میں کوئی مسئلہ تو نہیں اور اگر ہو تو ان مسائل کو حل کرنے کی کوشش کریں۔

آپ کی مدد کے لیے ہم نے چند تجاویز اکٹھی کی ہیں۔

۱۔ تیل کے داغ مٹائیے

ٹیلکم پاؤڈر کپڑوں سے تیل کے داغ مٹانے کے لیے بہترین ہے۔ اسے لگا کر رات بھر کے لیے چھوڑ دیجیے اور ان ڈھیٹ داغوں سے چھٹکارا حاصل کیجیے۔

۲۔ پسینے کی بو غائب کیجیے

لیموں کا رس کپڑوں سے پسینے کی بو مٹا دیتا ہے۔ اسے سپرے کی بوتل میں ڈال کر رکھ لیں اور ہر بار پسینے والے کپڑوں پر استعمال کریں۔

۳۔ پاجامہ چھوٹا کرنے کا آسان طریقہ

فنکشن میں جانے سے عین پہلے آپ کا سوٹ خراب ہو گیا اور آپ کواپنی بہن سے کپڑے ادھار مانگنے پڑے، ایسا کتنی ہی بار ہوا ہو گا۔ تو اب ان کپڑوں کے لمبے پاجاموں کو چھوٹا کر کے آپ کے ناپ کا کیسے بنایا جائے؟آسان! پائنچوں کو اندر کی طرف موڑ کر گلو گن سے چپکا لیں۔ ضرورت پڑنے پر آپ انہیں کھول بھی سکیں گے۔

۴۔ چمڑے سے داغ مٹائیے

چمڑے کے سامان کو صاف کرنا آسان کام نہیں ہوتا اور اس پر لگ جانے والے داغ سونے پر سہاگے کے مصداق ہوتے ہیں۔ تو جان لیں کہ ٹھنڈا پانی اور سرکہ چمڑے کے کپڑوں اور جوتوں سے تمام داغ صاف کر دے گا۔

۵۔ جوتوں کو آرام دہ بنائیے

 Offices & stores by roberto lazzeroni
roberto lazzeroni

Giuseppe Bartoli shoes showroom

roberto lazzeroni

جوتوں کو اپنے سائز کا بنانے کے لیے موٹی جرابیں پہن کر جوتے پہنیں اورہیئر ڈرائیر کی مدد سےانہیں گرم کریں۔  حرارت جوتوں کو کھول کر آپ کے ناپ کا کر دے گی۔

۶۔ پھنسی ہوئی زپ کھولیے

کپڑوں میں زپ پھنس جانا کوئی نئی بات نہیں۔ یہ نہ اوپر جاتی ہے نہ نیچے مگر آپ کے صبر کا پیمانہ ضرور لبریز کر دیتی ہے۔ اس پر زور آزمائی کرنے کی کوشش میں اکثر آپ زپ ہی توڑ بیٹھتے  ہیں اور پھر بعد میں پچھتاتے ہیں۔اس لیے بہتر ہے کہ آپ اپنی طاقت پر انحصار کرنے کے بجائے زپ پر ویزلین لگا کر اسے کھولنے کی کوشش کریں۔

۷۔ نکلا ہوا دھاگہ ٹھیک کیجیے

کپڑے کا کسی جگہ پھنس کر ایک دھاگہ باہر آ جانا اس کی وضع  خراب کر دیتا ہے۔ اس دھاگے کو ٹھیک کرنے کے لیے اس کے ارد گرد کا کپڑا پکڑ کر باہے کی طرف کھینچیں۔ ایک بار اس کے اوپر نیچے اور دوسری بار دائیں بائیں یہی عمل دوہرائیں اور دھاگہ واپس کپڑے میں مل جائے گا۔

۸۔ چمڑے کو چمکائیں

اگر آپ کو پاس چمڑے پر کرنے کے لیے پالش نہ ہو تو آپ اسے موائسچرازر کی مدد سے بھی نیا کر سکتے ہیں۔

۹۔ بٹن ٹوٹنے سے بچائیں

ٹوٹتے بٹن یابری طرح لگائے گئے بٹن پر نیل پالش لگا کر اسے گرنے سے روکا جا سکتا ہے۔ یہ دھاگے کو اس کی جگہ پر جما دے گی۔ خیال رکھیں کہ نیل پالش کسی رنگ کی نہیں بلکہ کلیئر ہو تا کہ یہ کپڑوں پر نمایاں ہو کر بدصورت نہ لگے۔

تو آپ کو کیسی لگیں یہ تجاویز؟ یہی نہیں ہومی فائی پر اور بھی بہت سی شاندار تراکیب موجود ہیں اور ہم جانتے ہیں کہ وہ آپ کو بہت پسند آئیں گی۔مزید حیرت انگیز مشوروں کے لیے دیکھیے:

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!