modern Study/office by lluiscorbellajordi

پہلے اور بعد میں: ایک برباد گودام بنا ڈیزائنر کا خوابی گھر

Shahtaj Shahtaj
Loading admin actions …

گریشیا کے ضلع برسیلونا شاید اتنا بہتر معلوم نہیں جتنا بنیادی جدیدیت کی شہری ڈیزائن شاہکار کی مثال ہے، صرف جنوب، اور پرانے شہر میں۔ ویسے تو یہ اِمتيازی نِشان کا گھر ہے جیسے کہ انٹونِن گوڈی کے گویل پارک، گریشیاس ایک سیاحتی مقام سے کہیں کم ہے؛ یہ ایک پردیسی، مقامی لوگوں اور مسافروں کے غیر روایتی مجموعے کے لئے پناہ گاہ رہیگی جو ہسپانوی دارالحکومت کی حَکايَت کے غیر مقبولیت سے محروم ہیں۔ ضلعے کی چَوڑی سڑکوں اور اکثریتی کم اضافہ شہری فن تعمیر بھی کچھ زیر استعمال کیے زیور کے گھر ہیں جب سابق صنعتی جگہوں کی بات آتی ہے، حساس تعمیر نو کے لئے ماحول تیار کریں۔

آئیں برسیلونا کے جدید شہری محصور علاقہ میں پائے جانے والے سب سے مہیب مثالوں میں سے ایک کا دورہ کریں۔ 

پہلے اور بعد میں: ایک برباد گودام بنا ڈیزائنر کا خوابی گھر

واپس صرف ضروری چیزیں۔

اس شاندار نئے سِرے سے چمکانے کے عمل نے سابقہ گوال گھر لیا ہے – گریشیا کی سابقہ دیہی ماضی کا اثر — ایک شاندار، کشادہ مسکن میں تبدیل کیا گیا جو گلی سے مکمل طور پر ان دیکھا ہے لیکن اندر سے مکمل طور پر ناقابلِ شناخت ہے۔ تزئین و آرائش کے لئے ضروری چیزوں تک ساخت نیچے اتارنے اور نقطہ آغاز سے شروع کرنے کی ضرورت ہے۔ نتائج لاجواب ہیں۔

ہمارا مطلب لاجواب۔

یہ تصویر عمارت کی اُس افسوس ناک حالت بیان کرتی ہے جو وہ باصلاحیت انٹیرئیر معماروں اور ماہر کی ٹیم، مریض کے گھر کی تزئین و آرائش کے ماہرین کے ہاتھ میں جانے سے پہلے تھی۔ جبکہ ایک تعارفی جنگ ساختی نم پشت ڈالنے کے خلاف جنبش ہونی تھی، جائیداد اچھی قیمت پر خریدی گئی تھی اس خیال سے کہ یہ اس کے سابق مویشی باشندوں کے لئے چرنی کے ساتھ مکمل آیا ہے۔

شاندار ابتداء۔

گریشیا کے دل میں موجود اس خوابی مسکن کی دم بخود کرنے والی مرکزی جگہ دکھاتی ہے، ایک تو یہ، کہ کتنا بنیاد پرست نئے سِرے سے چمکنے کا عمل ہے اور، دوسرا، کس طرح اصل ساخت سے منتخب عناصر محفوظ کیے گئے ہیں، روشن، جدید، شاندار انٹیرئیر میں تاکیدی شامل کرتے ہوئے۔ کئی ٹھوس ڈھیر ناہموار، خام لکڑی کی چھت کی حمایت کرتے ہیں اور افقی جگہ پر ہی رہتا ہے، اینٹ پر واپس چھین لیا اور بے نقاب چھوڑ دیا۔

باورچی خانے- کھانے کے کمرے کا مربوط سے منظر۔

مکان کے ایک سرے پر، ایک روایتی اونچی چھت کے نیچے جسکے چمکدار ٹھوس فرش کے اوپر موجود ہلکے مڑے ہوئے ایلومینیم پرانی صنعتی جگہ کا احساس فراہم کرتے ہوئے، آپ پائینگے کھلے باورچی خانہ اور کھانے کے کمرے کا مجموعہ۔ اس جگہ کا آرامدہ نظارہ گردش کرتی مرکزی رہنے کی جگہ سے وقتی آرام فراہم کرتی ہے، ناشتے کے لئے بیٹھنے کے لئے تُرسی کے معاملے سے دور۔ اس کے باوجود، یہاں سے آپ اب بھی ایک جھلک حاصل کر سکتے ہیں گھر کی نیم چھتی سطح کی پیچیدگیوں کی۔

سیڑھیوں کے اوپر اٹاری تک۔

گھر کے دوسرے سرے پر ایک زینہ واقع ہے، جسکی پتلی سیڑھیاں، مڑتی ہوئی دو منزلہ اوپر جاتی، پہلی نظر میں ایسی لگتی ہیں کہ انسانی وزن اٹھانے کے بمشکل قابل ہونگی۔ یہ سچ نہیں ہے۔ گہرے رنگ کی دھات کی شیٹ کے ٹکڑوں سے سجی، سیڑھیاں بظاہر ہلکی لگنے کے باوجود لاجوابی طور پر مضبوط ہیں، اور انکی ترتیب بڑے پیمانے پر حجم اور ٹھوس دیواروں اور مجموعی ساخت کی بنیادوں کے لئے ایک امدادی نغمہ کے طور پر کام کرتی ہیں۔

نیم چھتی گزرگاہ۔

یہ کتابوں کی سیدھ میں نیم چھت بنیادی طور پر ایک گزرگاہ ہے، گھر کی طوالت کی، وسیع رہنے کی جگہ کی طرف کھلی جگہ کے ساتھ تردید کرتے  ہیں۔ یہاں سے آپ اینٹوں کی بنیاد کے ڈھیر اور بیم پر اچھا نظارہ حاصل کرسکتے ہیں جسکی لمبی عمر کی بحالی کے لئے ایک عطیہ تھا – انہیں تبدیل نہیں کیا جانا چاہیے – اور جسکا زنگار انٹیرئیر ڈیزائن کے لئے عطیہ ہے –  گزرگاہ کے عصر حاضر لکڑی کے فرش کے برعکس حیرت انگیز نظر آتے ہیں اور پتلے، سفید رنگ کے اسٹیل کے گارڈ ریلز یہاں مختلف اونچائیوں پر نظر آتے ہیں۔ بائیں جانب ڈھیر کی ناہموار عمودی تفصیلات انوکھے نقش و نگار کے لئے اچھے وقتی ظاہری شیلف بھی بناتا ہے۔

آرام کرنے کے لئے کمرہ۔

نیم چھتی گزرگاہ کے ایک سرے پر چڑھیں، اوپر اور زمین کی سطح کی باورچی خانے اور کھانے کے کمرے سے متعلق ذرا مرکز سے ہٹا ہوا، ایک آرامدہ خوابگاہ ہے۔ معماروں کے چھت کی اونچائی کی ترمیم کی ایک اور عظیم مثال ہے حجم کا ایک مناسب احساس فراہم کرنے کے لئے اس میں دی گئی جگہ موجود ہے، خوابگاہ اسی طرح کی ایک مڑے ہوئے دھات کے عمارتی ملبوسات کی خصوصیات بیان کرتا ہے۔ قدرتی روشنی شیشے کی دیواروں والے باتھ روم کے ذریعے اندر آتی ہے، ایک روشندان میں گہرے، پرانے طرز کے باتھ روم کے ساتھ ایک نخلستان مکمل ہوتا ہے، اور دوسرے سرے پر گزرگاہ کے ساتھ سیڑھیاں براہ راست خط نظر ہے۔ مسہری کے سرہانے پر شیلف کے اوپر،  اینٹوں والا حصہ مجموعی طور پر ڈیزائن کے صاف سفید لکیروں کے لئے گرماہٹ فراہم کرنے کے لئے ایک بار پھر سے کھلا چھوڑا ہوا ہے۔

غیر حقیقی۔

سیڑھیوں کی ایک اور پرواز پر چھت کے نیچے اور مرکزی رہنے کے کمرے کے اوپر چھوٹے یکساں کمرے موجود ہیں، اصل عریاں طور پر ترکھان بیم کے ساتھ مکمل۔ یہ کمرہ مطالعہ یا دن کے کمرے کے طور پر کام کرتا ہے، ایک دیوار کے برعکس کام کرنے کی میز اور سنہری لکڑی میں وزنی میز اور تعاون اور گفتگو کے لئے دو میل کھاتی کرسیوں کے ساتھ ۔

آسمان تک۔

بس جب آپنے یہ سوچا کہ یہ گھر مزید اس سے اونچائیوں پر نہیں پہنچ سکتا، سیڑھیوں کی دوسری پرواز خود ہی چھت کی جانب اوپر لے گئی، ایک سورج روشن چھت میں تبدیل کرتے ہوئے سادی لکڑی کی آرائش… اور ایک پنگ پانگ میز کے ساتھ ۔ یہ تمام لوگوں میں بہتر یا قیمتی چیز سے زیادہ فخر کرنے کے لئے ایک کامیابی ہے – مکمل طور پر سچا سطحی ثبوت ہے جو انتہائی ضروری اور بل آخر نفاستی فن تعمیر سے متعلق دوبارہ ڈیزائن کا ذیل میں کام کو تھوڑا دھوکہ دیتا ہے۔

اور واپس نیچے زمین پر۔

لمبی سفید دیواروں سے گھرے، اس پختہ صحن تک مرکزی رہنے کی جگہ سے براہ راست معروف وسیع سلائڈنگ دروازے سے پہنچا جاتا سکتا ہے جیسا کہ ہم نے اس مراسلے میں پہلے دیکھا۔ نیم چھت کے مختلف طول و عرض سادہ مستطیل جگہ کی بلندی کو تھوڑا تغیرات فراہم کرتے ہیں، اور کچھ ہلکے گملے اور پیش منظر میں چھوٹے پول بارسلونا کے موسم سے بہت کم امداد فراہم کرتے ہیں۔ دوبارہ، آپکو شہر کے درمیان میں اس جنت کے ٹکڑے کے موجود ہونے کا کبھی معلوم نہیں ہوتا – لیکن ہم یقین سے کہہ سکتے ہیں کہ کاش آپ خود سے کچھ اور اسی جیسے کا معلوم کرسکتے!

گھر کی تزئین و آرائش کے بارے میں مزید جاننے کے لئے پڑھیں: کم بجٹ میں گھر کی سجاوٹ کے ۱۱ آئیڈیاز جو آپکے گھر کو مہنگا دکھائینگے

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!