by 28 Grad Architektur GmbH

باتھ روم کی صفائی کے لیے کچھ تجاویز

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

باتھ روم گھر کی سب سے اہم جگہوں میں سے ایک ھے اور اسے سب استعمال کرتے ھیں ، اسے وجہ سے اس کا صاف ستھرا اور جراثیم سے پاک ھونا ضروری ھے ورنہ یہ آپ اور آپ کے اہل خانہ کے لیے خطرناک ھو سکتا ہے۔ دوسرا یہ کہ ایک گندا اور بدبو دار غسل خانہ ، آپ کے گھر آنے والے مہمانوں پر برا تاثر ڈال سکتا ہے۔اسی وجہ سے اس پریشانی سے آپ کو بچانے کے لیے ھومی فائی پر آج ھم لائے ہیں باتھ روم کی صفائی کے حل جو کہ انتہائی آسان اور دیرپا اثر رکھتے ہیں۔ تو آئیے شروع کریں۔

​۱۔باتھ روم کو دوبارہ منظم کرنا

دنیا میں سب اچھے کے ساتھ، باتھ روم اب بھی گندگی  سے اٹے ہوئے ہیں. اگر آپ اس کا حل چایتے ہیں تو، اصل میں آپ کے تمام ٹوائلٹ کی تنظیم کو منظم کرنے اور تھوڑی چیزیں کم کرنے کی کوشش کریں. یہ پرانے تولیے کم کرنے کا ایک بہت اچھا موقع ہو سکتا ہے!

​۲۔ASAP ٹوائلٹ برش ڈوچنگ

کوئی بھی ٹوائلٹ کو صاف نہیں کرنا چاہتا. جب ہم کرتے ہیں، ہم اسے جلد از جلد جتنی جلدی ممکن ہو سکے کرتے ہیں اور ٹوائلٹ برش کو جلدی  سےاس کے ہولڈر میں پھینک دیتے ہیں. یہ برا ہے!

ٹھیک ہے، آپ کو ٹوائلٹ برش کو مناسب طریقے سے استعمال نہ کرکےا سے اور بھی زیادہ برا بنا رہے ہیں. اپنے برش کی دیکھ بھال کریں اور یہ آپ کا خیال رکھے گا. ٹوائلٹ کو صاف کرنے کے بعد، صاف ٹوائلٹ پانی میں برش کو کھنگال کر خشک کریں. پھر یہ اس کے ہولڈر میں واپس جا سکتا ہے.

​باتھ ٹب کی صفائی

  by Espaces à Rêver
Espaces à Rêver

​Avant : salle de bain – Appartement industriel chic & moderne 55m2 75010 Paris – Espaces à Rêver

Espaces à Rêver

اپنے باتھ ٹب کو نہانے کے بعد لازماََ صاف کریں ورنہ اس پر موجود پانی نشان چھوڑ دے گا ، جو انتہائی بد نما لگیں گے۔ اس کے علاوہ اس میں موجود شیمپو اور صابن کے ذرات کو بھی اچھے سے صاف کریں۔

​پانی کو صاف کریں

نہانے کے بعد فرش پر موجود پانی کووائپر سے صاف کریں تا کہ فرش پر پھسلن کم سے کم ھو اور اس طرح بعد میں آنے والے لوگ پھسل کر گرنے سے محفوظ رہیں۔

​واش بیسن کی صفائی

بیسن پر موجود سوپ کے چھوٹے ٹکڑوں کو جمع مت ھونے دیں اور انہیں پھینک دیں اس کے علاوہ ٹوتھ برش رکھنے والے کپ میں پانے مت اکٹھا ھونے دیں اور اسکی روزانہ کی بنیاد پر صفائی کریں ۔

​تولیوں کی لیے سٹینڈ

تولیوں کےسٹینڈ رکھیں تاکہ یہ اِدھر ادھر بکھرے نہ رہیں اسی طرح میلے کپڑوں کے لیے ٹوکری.

آخر میں، یہ یاد رکھنا ضروری ہے کہ اگر آپ کر کلینرز کا آپ کی گھر کے  سب سے زیادہ نجی حصوں میں جانا پسند نہیں ھے ، بشمول باتھ روم اور بیڈروم تو،  ان حصوں کی صفائی خود کریں ،آپ کے لئے ایک کلینر یہ کام نہیں کرسکتا.

modern Kitchen by Specht Architects
Specht Architects

Manhattan Micro-Loft

Specht Architects
modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!