by homify

10 کام جو کپڑے دھونے کے عمل کو آسان بنا دیتے ہیں

M Usman M Usman
Loading admin actions …

ہم میں سے بہت سارے لوگ کپڑے(laundry) دھونا عذاب کا حصہ سمجھتے ہیں۔ وقت کا ضیاع، پیچیدہ طریقہ کار اور سب سے بڑھ کر جرابیں ڈھونڈنا ایک پریشان کن عمل ہے۔ اگر آپ نے بچوں کی دیکھ بھال بھی کرنی ہو تو کام ڈبل ہو جاتا ہے۔ مگر اس بار ایسا نہیں ہو گا، اس بار کپڑے دھونے سے پہلے ہومی فائی کی یہ 10 تجاویز دیکھیں اور پڑھیں جس سے ہوں کپڑے نرم، رنگ چمکدار اور کمرہ ترتیب وار۔ اس طرح آپ کا وقت زیادہ دلچسپ اور کام پائیدار ہو گا۔

ہماری جانب سے پیش کی گئی یہ تجاویز ہر گھر اور ہر طبقے کے لئے کارآمد ہیں، پڑھنے کے بعد آپ اندازہ کر سکیں گے کہ زندگی کس قدر سہل ہے، چھوٹی چھوٹی تبدیلیاں زندگی میں حیران کن آسانیاں لاسکتی ہیں۔ تو پڑھنا شروع کیجئے!

1. ہدایات کا ہونا ضروری ہے

 Event venues by Traces London
Traces London

Bar noticeboard

Traces London

داغ دھبے صاف کرنا اتنا آسان نہیں ہوتا اکثر اوقات طریقہ کار یاد نہیں رہتا یا پھر آگے پپیچھے ہو جاتا ہے۔ اس لئے کپڑے دھونے والی مشین کے پاس ایک گائیڈ کا ہونا ضروری ہے۔ ایسی ہدایات آپ کے ساتھ ساتھ بچوں کے لئے بھی نہایت مفید ہوں گی۔

2. تولیے کا استعمال

کئی دفع گیلے کپڑوں کو جلدی خشک کرنے کی ضرور پیش آ سکتی ہے اس لئے ہمارے ماہرین کا مشورہ ہے کہ گیلے کپڑوں کےساتھ تولیا بھی شامل کرلیں۔ تولیا اضافی پانی کھینچ لیتا ہے اور کپڑے جلدی خشک ہو جاتے ہیں۔

3. جیب میں رہ جانے والی اشیاء

modern Study/office by miss-red-fox.de
miss-red-fox.de

The ultimate home DIY: a musthave multitasking peg board

miss-red-fox.de

عموماً مردوں کی جیبوں میں کچھ نہ کچھ ضرور رہ جاتا ہے، جو بعد میں ڈھونڈنے سے بھی نہیں ملتا۔ کپڑے دھونے والے کمرے میں جار یا کسی ایسی چیز کو  لٹکانا بہتر ہے جس میں آپ ایسی چیزیں محفوظ رکھ سکیں۔ اس عمل سے آپ کے گھر میں پریشانیاں کم ہوں گی۔

4. نمک کا استعمال

رنگدار کپڑوں کا رنگ دھلائی کے بعد مدھم ہو جاتا ہے، اس کا آسان اور سستا حل نمک ہے۔ کپڑے دھوتے ہوئے نمک کا ایک چمچ ڈال دیں اور کپڑوں کا رنگ کبھی مدھم نہیں ہو گا۔

5. نرم تولیہ

Shinnosuke Iguchi

Set of 2 Essence Wash Mitts in Assorted Colors design by Turkish Towel Company

Shinnosuke Iguchi

سخت تولیے کو استعمال کرنا آسان نہیں ہوتا، اس سخت اور کھردرے تولیے کو پھیکنے کے بجائے اس کو سرکے اور کھانے والا سوڈے کے ساتھ دھوئیں۔ آپ ایک نیا اور نرم تولیا پائیں گئے۔

6. اپنا ڈیٹرجنٹ خود بنائیں

  by Travers Antiques
Travers Antiques

Vintage Soda Syphons

Travers Antiques

اگر آپ کو سکن الرجی ہو یا بازاری کیمیکل سے بیزار ہوں تو گھر میں خود سے ڈیٹرجنٹ بنا لیں۔

ناریل چھیلنے والے آلے مدد سے ایک عدد صابن چھیل لیں
اس میں ایک کپ بوراکس(Borax) ڈال لیں
پھر ایک کپ کپڑے دھونے والا سوڈا(washing soda) ڈال لیں

اب ان کو اچھی طرح مکس کر لیں 

اس ڈیٹرجنٹ کو کسی جار میں محفوظ کر لیں اور آسانی سے استعمال کریں۔

7. گھم جانے والی اشیاء

چابیاں، جرابیں یا اس جیسی اشیاء جن کے گھمنے کا احتمال ہو انہیں ایک بورڈ پر لگا دیں۔ تاکہ ہر شخص اپنی چیز آسانی سے ڈھونڈ سکے۔

8. اپنی اپنی ٹوکری

Bhumi Patel

fair food

Bhumi Patel

خاندان میں ہر کسی کے پاس گندے کپڑوں کی اپنی ٹوکری ہونی چائیے تاکہ ایک دوسرے کی چیزیں گڈ مڈ نہ ہو سکیں، اس سے ہر شخص کو اپنے کپڑوں کا اندازہ بھی رہے گا۔

9. دراز کو ہینگر بنائیں

  by The Bridge Trust
The Bridge Trust

Dark Wood Chest of Drawers

The Bridge Trust

دراز کو خالی کر کے اس طرح سلاخیں ڈالیں کہ جب باہر نکالیں تو کپڑے لٹکانے کے تین چار خانے بنے ہوں۔ جیسے سیڑھی کو اگر افقی سطح پر رکھا جائے تو ایسی صورت نظر آتی ہے۔

10. استری کے میز کوسامنے نہ رکھیں

 Corridor & hallway by Clean Design
Clean Design

Laundry Room

Clean Design

استری کے میز کو لپیٹ کر رکھنا گھر میں آپ کے سگھڑ اور شائستہ ہونے کی نشانی ہے۔ آپ اسے دروازے کے پیچھے یا کسی اور مناسب جگہ رکھ سکتے ہیں۔ ایسے گھرانے جہاں ایک مسئلہ ہو وہاں یہ ترکیب نہایت کارآمد ہے۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!