Walls by CJ INTERIOR 長景國際設計

مختلف کمروں میں والپیپرز کے ۷ بہترین آئیڈیاز

Shahtaj Shahtaj
Loading admin actions …

ہر کمرے کی وضع کے خاص اور منفرد ہونے میں اس کمرے کی دیواریں اور فرش بہت اہم کردار ادا کرتی ہیں، اور اگر دیواروں پر خوبصورت والپیپرز لگائے گئے ہوں تو اس کمرے کی وضع کے ساتھ ساتھ اس کے ماحول پر بھی بہت اثر پڑتا ہے۔ جیسا کے گہرے ہا ہلکے رنگوں کے چناؤ سے کمرے میں گرمی یا سردی جیسا موسم محسوس کیا جا سکتا ہے اس طرح وال پیپر کے ذریعے کمرے میں کسی خاص منظر یا چیز کے شمول کا احساس فراہم کیا جاسکتا ہے! لیکن والپیپر کا کمرے کی مناسبت سے انتخاب ایک فن ہے جو آپ اچھے پینٹرز میں دیکھ سکتے ہیں، تو آئیں دیکھیں مختلف کمروں میں والپیپرز کے ۷ بہترین آئیڈیاز

۱۔ باتھ روم

 Walls by U-Style design studio
U-Style design studio

Мозаика в интерьере ванной комнаты

U-Style design studio

باتھ روم میں والپیپر؟ آپ بھی سوچ رہے ہونگے کہ بھلا باتھ روم میں بھی والپیپر کے آئیڈیاز ہوسکتے ہیں؟ تو ہم آپکو بتاتے چلیں کہ جی ہاں بالکل باتھ روم میں بھی والپیپر لگانے کے آئیڈیاز ہوتے ہیں! اب اسی باتھ روم کو دیکھ لیں، یہاں اس باتھ روم کے باتھ ٹب، بیسن اور درازوں کو دھیان میں رکھتے ہوئے اور فرش پر لگی سفید ٹائلوں کے حساب سے سرمئ اور سفید رنگ کا بڑے سے پھول والا والپیپر لگایا گیا ہے جو باتھ روم کے ماحول کے لحاظ سے بالکل مناسب ہے۔

۲۔ راہداری

راہداری اور سیڑھیوں کے برابر میں ایسے منفرد اور حیرت انگیز والپیپر کا استعمال کیا گیا ہے جو راہداری سے گزرنے والے کی توجہ کا مرکر بن جائے اور سیڑھیوں سے اترنے والے کو جنگل کا سا احساس فراہم کرے۔ اس والپیپر کی خاص بات یہ ہے کہ اس میں لکڑیوں کی تصویر کو اس طرح سے بنایا گیا ہے کہ مانو جیسا انسان محافظ جنگل میں سیر کرنے نکلا ہو!

۳۔ بچے کا کمرہ

بچپن کی خاص اور معصوم بات یہ ہوتی ہے کہ اس میں بچے سب سے زیادہ خواب دیکھتے ہیں اور وہ بھی بغیر دنیا اور معاشرے کی پیچیدگیوں کے بارے میں سوچتے ہوئے! اور بچوں کے کمرے میں اگر انکے بڑے ہوکر کچھ بننے کے خواہش اور خواب کو مدد نظر رکھتے ہوئے والپیپر لگائے جائیں تو انکے خوابوں کو حقیقت ملنے کے بھی بہت امکانات ہیں۔ اس تصویر میں دیکھیں گیٹار اور دوسرے موسیقی کے آلات موجود ہیں جو اس کمرے میں رہنے والے بچے کی موسیقار بننے کے خواب کو بڑھاوا دے رہی ہے۔

۴۔ باورچی خانہ

باورچی خانے میں جتنی اہمیت اس میں موجود آلات اور چیزوں کی ہے اتنی ہی اس کی دیواروں کے رنگ اور والپیپرز کی ہے۔ اس تصویر میں باورچی خانے میں جس کاؤنٹر کی دیوار پر والپیپر لگایا گیا ہے اس میں پودے رکھے گئے ہیں تو اس بات کو دھیان میں رکھتے ہوئے اس والپیپر میں بھورے اور مٹی کے رنگ کو منتخب کیا ہے۔ جو بخوبی باورچی خانے کے اس کاؤنٹر کے دیکھنے والے کو ایک خوبصورت باغ کا احساس فراہم کرتا ہے جو دیکھتے ساتھ ہی تازہ دم کر دیتا ہے۔ 

۵۔ صحن نما دیوان خانہ

اس صحن نما دیوان خانے میں اس کے والپیپر کے رنگ سے امتزاج کھاتا فرنیچر لگایا گیا ہے جو اس کمرے کو پوری طرح مکمل کر رہا ہے۔ اس کمرے کا تھیم سرمئی رنگ کے ساتھ لکڑیوں کا اضافہ رکھا گیا ہے، جیسے سرمئی رنگ کے نرم اور آرامدہ صوفے اور اسی سے تھوڑی دور پر ایک لکڑی کی میز اور کرسیاں اور اسی رنگ کے مجموعے کو بہت خوبصورتی کے ساتھ والپیپر پر نمایاں کرتے ہوئے کمرے کو کمال بنایا ہے۔

۶۔ صحن

 Walls by Navmiti Designs
Navmiti Designs

Display Panelling

Navmiti Designs

صحن کے اس حصے پر موجود یہ ایک دیوار پر والپیپر لگا کر اس کونے کو ایک خاص وضع دینے کی کوشش کی گئی ہے اور اس سے آپ بھی ایک آئیڈیا حاصل کرسکتے ہیں کہ اگر آپ پورے کمرے میں والپیپر نہیں لگانا چاہتے تو کمرے کی کسی ایک دیوار یا کونے پر وال پیپر لگا کر اسے منفرد انداز میں سجا سکتے ہیں۔ جیسے اس تصویر میں سنہرے رنگ کے والپیپر کے ساتھ دو لال رنگ کے صوفے لگا کر ایک خوبصورت کونا تیار کر لیا گیا ہے۔

۷۔ رہنے کا کمرہ

اس رہنے کے کمرے میں دیہی فرنیچر کو دھیان میں رکھتے ہوئے ایک خوبصورت والپیپر منتخب کیا گیا ہے، جس میں ایسا محسوس ہو رہا ہے کہ دیوار میں سیمنٹ کی مدد سے اینٹیں ایسے ہی لگا سی گئی ہیں اس پر رنگ آمیزی کئے بغیر ہی اسے چھوڑ دیا گیا ہے جو بہت انوکھی وضع فراہم کر رہا ہے۔ لکڑی کے فرنیچر، کونے میں موجود الماری اور قدیم سجاوٹی اشیاء اس والپیپر کے ساتھ بہت خوب لگ رہے ہیں۔

گھروں کے بارے میں اور جاننے کے لئے پڑھیں:مضافاتی دیوان خانوں کے ۵ دلکش ڈیزائن

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!